NoAdar
מקווה שירשמו מספיק ואני אתחיל את הסיפור כבר השבוע :)

איך לשרוד אפוקליפסת זומבים-הקדמה+הרשמה

NoAdar 01/09/2014 2030 צפיות 9 תגובות
מקווה שירשמו מספיק ואני אתחיל את הסיפור כבר השבוע :)

אם הייתה פורצת אפוקליפסת זומבים באמצע יום הלימודים שלכם בבית הספר,
מה הייתם עושים?
איך הייתם שורדים את כל הזמן עד שתצליחו לנצח את האפוקליפסה?
האם בכלל הייתם שורדים?

אלה בדיוק היו השאלות של תלמידי בית הספר התיכון על שם ארנסט אפטון שאלו את עצמם,
הם ראו את חבריהם לכיתה נהרגים ונהפכים אחד אחרי השני ליצורים מסיוטים של ילדים קטנים, אחרי שנשארו רק תריסר מהם הם החליטו לכתוב יומן.
טוב לא יומן, מדריך. מדריך להישרדות באפוקליפסת זומבים, כל פעם שהיו נתקלים בבעיה חדשה והיו לומדים משהו חדש הם היו כותבים עצה ביומן ומפרטים. אבל משהו בחלק מהתלמידים שנתקעו ביחד שונה, חלקם לא נהפכים. הם ננשכו אבל משום מה הם לא נהפכים לזומבים, והם מנסים לשרוד ולמצוא פיתרון למה שקורה.

הסיפור נכתב מנקודות מבט של כמה מהתלמידים, כל פרק נקודת מבט אחרת.
הסיפור מתחיל ביום שהאפוקליפסה מגיעה לבית הספר באמצע יום הלימודים ותמשיך עד שהאפוקליפסה תיגמר.

הרשמה:
אני אומרת מעכשיו שלא כל הדמויות יהיו דמויות ראשיות ולא כולם יזכו לקרוא את הסיפור מנקודת המבט של הדמות שלהם

שם: לא חובה מלא
גיל: 16-18 לא מעל ולא מתחת!!!
מיוחד או לא: אם הוא יכול להפוך לזומבי או לא
מראה:
אופי:
מה היה לה/לו בתיק ביום שהאפוקליפסה התחילה: אל תתפרעו שהוא הביא מאצ'טה! דברים של בית ספר בלבד
משהו להוסיף: יש לו מחלה כלשהי או שהבית שלו קרוב לבית הספר ודברים זה חשוב בשבילי


תגובות (9)

שם: אנבל
גיל:17
מראה: ממוצעת בגובה ובמשקל, שזופה, שיער חום כהה גלי שמגיע עד למותניים, עיניים ירוקות, אף סולד, גומות, עגיל קטן באף. בדרך כלל לובשת ג'ינסים ארוכים וגבוהים וגופיות.
אופי: היפראקטיבית, חייבת לעסוק בדברים ולא יכולה להיות בדקה של שעמום, חכמה, צינית, שוננה, חמת מזג, נוטה להתעצבן במהירות אך במהרה משתלטת על עצמה, אמיצה, אוהבת הרפתקאות, פלרטטנית, ילדותית, בעלת ביטחון, יודעת להקשיב למה שאחרים אומרים, יודעת לתמרן, חשדנית, סקרנית.
מה היה לה בתיק: קלמר, קלסר די כבד, כמה מחברות, מספריים -כאילו בתוך הקלמר- ג'קט ואמ זהו?
משהו להוסיף: יש לה אסטמה וכל הזמן המשאף איתה.

01/09/2014 19:52

אני כבר כותב לך דמות

01/09/2014 20:06
uta uta

שם: פיטר
גיל: 15
מראה: שיער שחור, גבוה ורזה, עיניים חומות בהירות, ושרירי
אופי: רגיש, טוב לב, עוזר, אכפתי. אבל מאז שהתחילה המגפה הוא נהיה שונה וההפך מהאופי הכתוב, החל לחשוב רק על עצמו, חמום מוח, שקט וכמעט ולא מחייך עוד
מה היה בתיק- עיפרון, קלמר, מחברת, יומן, בקבוק מים חצי ליטר, סנדוויץ וזהו.
משהו להוסיף: אין לי :) מקווה שתתחילי בקרוב ^^

01/09/2014 20:14

    אי אפשר 15 בין 16 ל18, נועה כתבה לא פחות ולא יותר…

    01/09/2014 22:35

שם: מייקל רוב
גיל: 16
מראה: רזה, לובש בדרך כלל בגדים צבעוניים עם קישוטים, יש לו שיער בלונדיני, משקפי שמש שחורים, עיניים כחולות ורגועות שמסתתרות מאחורי המשקפיים.
אופי: חכם, חברותי, בעל חוש הומור, לא מתייחסים אליו כשהוא משחק עם החברים שלו בית הספר, הוא נעלב והוא עצוב מאוד. רגיש, אוהב שיעורי בית ומבחנים ארוכים. אוהב את בית הספר, כולם שונאים אותו, הוא בקושי מדבר, הוא מנסה לבלוט בחבורה, אבל הוא לא מצליח. היו לו דברים רגילים בתיק קלסרים, דבק, קלמר, ספרים, מחברות ותיקייה גדולה ועבה עם המון מבחנים גדולים וארוכים שהוא שמר ועוד מלא מחברות, כי הוא רוצה לעיין בהם בלימודים, אני מקווה שזה לא פרוע יותר מדי.
משהו להוסיף: הבית שלו רחוק מאוד מבית הספר, יותר מעשרים דקות הליכה, הוא היחידי, לכן הוא גם תמיד מאחר, הוא סוג של חנון שמנסה להיות מקובל, אבל כמעט לא מרגישים אותו. הוא מוזר כזה ותמיד המורות צועקות עליו, הוא תלמיד בסדר, לא ממש בולט, אוהב לצייר ואוהב אומנות, והוא הכי אוהב תרבות וטיולים שנתיים.
אני מקווה שתקחי את הדמות, תגידי לי אם לקחת אה ועוד דבר, הוא יכול להפוך לזומבי, אבל רק במקרים נדירים מאוד.

01/09/2014 20:16

שם: לנארד גרין
גיל: 16
מיוחד או לא: לא מיוחד~~~ [כי הייתי חייבת]
מראה: שיער שחור קצר ועיניים חומות כהות, הוא לא גבוה ולא נמוך ומעט שחיפי למראה [אני מתרגשת כי למדתי מה זה אומר D:], העור שלו די בהיר ולא משתלב עם צבע העיניים והשיער שלו. יש לו אף קטן וכפתורי, שזה בערך האף היחיד שהיה מתאים לצורת הפנים שלו. הוא לרוב לובש בגדים שאחיו הגדל נותן לו, על כן הבגדים שלו רק קצת גדולים עליו, לרוב חולצות משובצות.
אופי: הוא חכם מאוד, והתכונה היחידה שבולטת מזה יותר היא שהוא ביישן ושקט. [רגע, פאק, זה שתי תכונות .-.] עמוק בתוך ליבו הוא יכול להיות מנהיג מדהים, אבל השכבות עד שם רבות וקשות לקילוף. לרוב הוא מתבודד ומסתורי והרבה לא ידוע על הגאון הקטן עם הבגדים הישנים, ומאחר ולא יודעים למה הוא כמו שהוא, נוטים לצחוק עליו לעיתים קרובות. הוא לא מחובר במיוחד לרגש, הוא די קריר ולרוב ישתמש בהיגיון אך ורק בהיגיון. אין מקום לרגש במשוואה.
מה היה לה/לו בתיק ביום שהאפוקליפסה התחילה: ספרים, מחברות, עטים, עפרונות, טיפקס, מחקים, מחוגה וסרגל ברזל ארוך. ואם זה מתאים לעונה, מטרייה D:
משהו להוסיף: הוא לא אתלטי למדי, אבל הוא מסוגל לברוח אם צריך. אבל הוא עלול להתעלף אם הוא רץ מהר מדי במשך יותר מדי זמן D:

01/09/2014 20:30

שם: אמבר
גיל: 18
מיוחדת או לא: מיוחדת, לא יכולה להפוך לזומבית.
מראה: שיער חוח אגוז, עיניים ענבריות, גבוהה ושרירית, השפתיים שלה אדומות ונותות להתייבש ולהיסדק.
אופי: מאד חכמה ויצירתית, נוטה לשתלטנות אבל יודעת מה לעשות עם כוח בידיים שלה, היא מנהיגה מלידה ורגילה שאנשים מקשיבים לה, היא יכולה להתעצבן די בקלות, היא התאמנה בקיקבוקסינג וקצת מאינמת בגלל זה, למרות החזור הזאת היא מאד נחמדה ותומכת, יש לה לב רחב ואינטואיציה מצויינת, היא תחשוב כילם על אנשים אחרים ואז על עצמה.
מה היה לה בתיק: קלמר (בתוכו עפרונות מחודדים מספריים וסרגל מתכת קצר), ספרים עבים של מתמטיקה ופיסיקה; מחברות ספירלה, קצת כסף ( בין 20 ל50 שקלים), סנדוויץ' אחד ומפתחות לבית.
משהו להוסיף: היא גרה קרוב לבית הספר ותמיד תלך אליו ברגל.
מקווה שתיקחי :)

01/09/2014 22:59

המ… אני אוהבת זומבים, אבל זה לא הרעיון הכי מקורי לסיפור זומבים. הרעיון של מדריך הישרדות בזמן אפוקליפסת זומבים כבר היה בסרט זומבילנד, שהוא גם במקרה סרט הזומבים הכי מצליח אי פעם.

02/09/2014 00:35

    סורי לא ראיתי זומבילנד,
    ולא נראה לי שהם ירצו ללכת לפארק שעשועים נטוש…
    אני לא יכולה לומר לך שהעלילה תהיה שונה לחלוטין כי לא ראיתי את הסרט,
    התלמידים מכירים אחד את השני והסיםור מסופר מנקודות מבט של הילדים ואיך הם מתמודדים עם המצב.

    02/09/2014 15:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך