DarkSideGirl
איליין נהיית רוצחת? האם מירור מתה? מה קרה שם?
כל עוד תישארו לפרקים הבאים- תדעו הכל!!!

איליין בלו 2- פרק ה': ההחלטה

DarkSideGirl 31/10/2012 739 צפיות 12 תגובות
איליין נהיית רוצחת? האם מירור מתה? מה קרה שם?
כל עוד תישארו לפרקים הבאים- תדעו הכל!!!

"את חייבת למצוא את הזמן שיעצור, כשהיום ייגמר והמחר לא יחדור" שמעתי את קולה של אמי קורא לי. היא ניצבה מולי, אוחזת בידי ומבקשת ממני למצוא את הזמן שעוצר, מה זה אומר?.
"למה את מתכוונת? אמא, תגידי לי" התחננתי, אך היא הלכה לאחור ומאחוריה הופיע אבי, מחייך ומביט בי בעיניו האוהבות. "אבא" גמגמתי, אך הוא קפא וחייך, שניהם קפאו. לפתע הרקע נהיה שחור, אפלה וחשיכה מילאו את החדר, ועיניו האדומות-כתומות של הלס הביטו בי.
"אם את רוצה לראות אותם, בחיים או בכלל, מירור היא המפתח. מירור גריי" הוא דיבר, ותמונתה של מירור הופיעה ברקע, והוא המשיך:" ילדה בת 19 היא הייתה, כל-כך תמימה וכל-כך טובה. היא המפתח, תרצחי אותה והתשובות יגיעו, אני מבטיח. תסמכי עליי, ילדה, תסמכי עליי ואת תראי איך כל העולם חוזר לימיו המובנים והטובים. תסמכי עליי, ילדה" הוא הביט בי בעיניו האדומות-כתומות וחייך.
"למה אתה עושה את זה?" הבטתי בו חזרה, לא ממצמצת לשנייה אחת.
"תסמכי עליי, תהרגי את מירור גריי, או שטובי גריי-סטון יירצח במקומה" הוא צחקק צחוק מוזר, מחייך חיוך מלא ברשע, באופל.
"מה אתה רוצה ממני?!" צרחתי בקולי קולות, ולפתע התעוררתי. הכל היה חלום, אני לא דיברתי איתו באמת, נכון?. הכל היה חלום, יופי, הכל היה חלום…

"וואו" לחשתי לעצמי, בוהה ברצפת חדרי וחושבת מה אני עושה עכשיו. "תרצחי את מירור גריי- או שטובי יירצח במקומה" הוא אומר, "תסמכי עליי" הוא אומר- למי להאמין? עד שחשבתי שכבר הסיוט שנקרא הלס מאחוריי והוא לא ירדוף אותי יותר, לא ייגע בי יותר- והנה הוא מדבר איתי שוב, מבקש שאסמוך עליו, מי הוא חושב שאני?.

"בוקר טוב" אמרתי, נכנסת למטבח ומשפשפת עיניים.
"בוקר" קול מוזר לחש לי.
"מירור!" הרמתי את מבטי, היא ניצבה מולי. איך אני אוכל להסתכל לה בעיניים ולרצוח אותה? איך אני אוכל לבחור בין שני אנשים טובים שאני סומכת עליהם? מה אני אמורה לעשות?.
"את רוצה לאכול משהו, חמודה?" היא חייכה אליי, שופכת לכוס שלי קפה.
"זה בסדר" אמרתי במבוכה.
"איליין, זו מירור! אל תתביישי לבקש" ארין אמרה ונתנה לי נשיקה על הלחי, "אני הולכת לפגישה- מירור תהיה איתך כדי שלא תעשי שטויות" היא אמרה והלכה לכיוון הדלת.
"את הבאת את מירור בתור בייביסיטר? בת כמה אני נראית לך? ופגישה- דייט?" אמרתי.
"זה לא דייט, זו פגישה!" היא הסמיקה ויצאה. זהו, אני ומירור לבד. היא התיישבה על הספה וצפתה בטלוויזיה.
"תרגישי חופשי לעשות מה שבא לך, אני אהיה פה כל היום" היא חייכה והפנתה את פרצופה למסך. סיימתי את הקפה, שמתי אותו בכיור ולקחתי סכין קטנה. מחזיקה בה בחרטה, רועדת מפחד, מרימה אותו לעברה של מירור. אני אתחרט על זה, אני מתחרטת, אבל אני חייבת לעשות את זה. בשביל טובי, בשבילנו…


תגובות (12)

לאאאאאאא לאלאללאלאלאלא שלא תרצח את מירור! תמשיכי מהר ושלא תרצח את מירורררר! ברורר?

01/11/2012 11:49

שששש לא אומרת כלום :))

01/11/2012 12:33

ללללאאאא!! למה שפתאום היא תאמין להלס?? אחרי כל מה שהוא עשה לה? אחרי איך שהוא פגע בה ובאנשים שקרובים אליה?? אין מצב!!
לא יכול להיות שהיא תרצח את מירור!!
תמשיכי מהר! אחרת…
~מבט רצחני~

01/11/2012 12:37

אין לה ברירה, אחרי הכל הוא מאיים על טובי…
מצד אחד אין מצב שהיא תאבד אותו, מבחינתה זו לא אפשרות
ומצד שני- מירור גם בן-אדם חשוב בחייה והיא קרובה אליה לא פחות!

01/11/2012 12:41

היא נמצאת בבעיה רצינית… אבל אולי שתנסה לפחות לבדוק אם הלס לא סתם מאיים!
אחרי הכל הוא מת… איך הוא בדיוק חזר לחיים פתאום??…

01/11/2012 12:43

אף פעם לא אמרתי שהלס מת, היה הבזק אור חזק ופתאום כולם התעלפו. כשהם התעוררו הם לא ראו אותו יותר, הם לא ראו מה קרה שם.

01/11/2012 13:03

אהה נכון! יואו מרוב שאיליין חשבה שהוא מת שכחתי בעצם שיש אפשרות שהוא לא..חחח
זה מתסכל נורא, כי אני מתה על טובי! אבל אוהבת גם את מירור!
מזל שלא אני לא במקום איליין… לא יודעת מה הייתי עושה!

01/11/2012 13:06

חחחח האמת? גמאני לא!
ואם את ממש אוהבת את שניהם אז זה לא משנה מה תעשי תאבדי מישהו שחשוב לך!!!
מסכנה הילדה הזו -,-

01/11/2012 13:08

למה את חייבת להתעלל בה? למה!?
חחחח מסכנה באמת… וכשאני חושבת על זה…
גם אני מסכנה!
את רוצה לרצוח בדם קר את אחת מהדמויות האהובות עלי! :'(
אני מקווה שבסוף יהיה איזה פתרון… שאף אחד לא ימות…

01/11/2012 13:11

אני מעדיפה לשמור על זכות השתיקה D:

01/11/2012 13:13

חחח אז כדאי לך לשמור גם על זכות הכתיבה! חחחח XD
אני פשוט יחכה להמשך :)
3>>

01/11/2012 13:14

חכי חכי :))

01/11/2012 13:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך