DarkSideGirl
אז מה הבדיקה? איך היא תלך? מהן תוצאותיה?
איך היא תמצא דרך להחזיר את טובי, ואיך והיא תחזיר את טובי שלה אליה!?
כל זאת בהמשך!! ^^

איליין בלו 3 פרק כ"א: גנטארית מהנבואה

DarkSideGirl 25/04/2013 653 צפיות 2 תגובות
אז מה הבדיקה? איך היא תלך? מהן תוצאותיה?
איך היא תמצא דרך להחזיר את טובי, ואיך והיא תחזיר את טובי שלה אליה!?
כל זאת בהמשך!! ^^

"אני אלך לבדוק בטנדר, הספר הירוק שם" לויד מצא תירוץ לצאת מהטירה השחורה והעקומה 'הלסארו'.
"תמהר לחזור…" נאנחתי בציניות.
"ידעתי שתגידי את זה. בשבילך? הכל" הוא צחקק ופתח את הדלת, נעצר וקפא במקום מפחד.
"לויד, לך כבר, לפני שהלס חוזר" אמרתי, אך אפילו צלו של לויד לא התנועע, לא תנועה אחת.
"לויד?" סקאי שאלה בדאגה, "לויד- מה יש שם?".
"איליין בלו, איזו הפתעה!" הלס דחף את לויד המשותק לפינת-החדר ונכנס.
"הלס, מה אתה רוצה?".
"ככה מקבלים את פניי?".
"זה הצד הנחמד שלי, ואתה לא רוצה לראות את הצד הרע שבי" אמרתי ברצינות, "נמאס לי מהשקרים, התככים והמזימות שאתה מתכנן! עכשיו תגיד לי, מה יורקן רוצה?".
"יורקן? יורקן מאלום?" סקאי שאלה.
"סקאי, מעין לך המידע הזה? לכי לחדרך" הוא נבהל וצעק לעברה.
"צר לי לבשר לך דוד-הלס, אני יודעת יותר ממה שאתה רוצה או צריך שאני אדע- אני גדלתי מאז גיל 4 ואני לא אלך לחדרי!" היא צווחה, מחזיקה את ידי ובכך מבשרת לו שהיא לצדי.
"חברות שכזו אי-אפשר לשכוח אני מבין" פניו זממו ופיו תרגם את מחשבותיו, "ועברת לצד הלא-נכון, סקאי".

"אני חולקת עליך" סקאי השיבה לו.
"אפשר כבר לגשת לעניין?! מה יורקן רוצה ממני, מכולנו?" ניסחתי את זה בנימה הכי נעימה שיכולתי- זעמתי וכעסתי.
"במילה אחת- אותך" עיניו הביטו בי בהתרסה, בוחן אותי וממשיך לדבר, "אולי עדיין לא הבנת את זה אך לגנטארית המיוחדת שאת כנראה תהיי בעתיד יש כוחות, יש גורל".
"תפסיקו כבר להגיד לי את זה- אני אקבע את הגורל של עצמי. הגורל שלי זה טובי, הגורל שלי זה…".
"הגורל שלך איליין" קולו קטע את דבריי, "הוא להציל את העולם. כמובן שאני לא מאמין שתצליחי אך זו הנבואה".
"דוד-הלס, איך אתה יודע שזו היא?" סקאי שאלה פתאום.
"זה הרי ברור, אחיינית טיפשה שכמוך. זו היא! היא חייבת להיות!".
"איך אתה יודע?" הסכמה נשמעה בקולי, אולי זאת לא אני ויניחו לי לנפשי? הייתי חייבת לנסות.
"חייבת להיות דרך לבדוק את זה" סקאי ניסתה להציל אותי.
"סקאי, את לא צריכה…" התחלתי להגיד אך הלס קטע אותי, שלח את ידו עליי והקפיא את גופי. לא יכולתי לזוז, אך פרצופי לא הושפע מכישופו. "מ-מה אתה ע-עושה?" נלחמתי בקיפאון.
"בודק אותך" סקאי אמרה, "ניראה לי… דוד-הלס? תסביר ומהר".
"בדיקה פשוטה. אני אפעיל את כוחותיי עלייך ואמור להופיע על גופך סימן דמוי קעקוע- שיגלה את כוחותייך האמיתים".
"תכסיס קטן ואני הורגת אותך" בישרתי לו חגיגית, "והפעם לתמיד".


תגובות (2)

אממ וואו, וכל הזמן הזה חשבתי שהלס רע… כאילו שהוא רוצה להרע לאיליין, ועכשיו את אומרת שהוא רק רצה אותה כדי להציל את העולם? זאת אומרת שהוא טוב בסך הכל?
אבל אם ככה למה הוא גרם לה לאבד את כל מי שהיה חשוב לה? טובי, סקאי, המשפחה שלה…?
טוב, אני מניחה שזה יתבהר בהמשך נכון?
מצטערת שלא קראתי את זה עד עכשיו, לא היה זמן ואת כבר מכירה אותי… איחור אפנתי זהו שמי השני ;) XD
את כותבת מדהים, זה משהו שאף פעם לא משתנה, אני אוהבת את הסיפור הזה – עוד משהו שלא משתנה חחח
אני מחכה בקוצר רוח לפרקים הבאים! השארת אותי במתח אטומי!!!

29/04/2013 09:47

חחחח קודם כל לא נורא העיקר שקראת ואהבת
תודה שאת אוהבת כלכך את הכתיבה שלי והסיפור הזה וכן, אני ממשיכה אז לא להילחץ!

29/04/2013 10:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך