אני רוצה להתחיל לכתוב סיפור חדש.
אבל סיפור סיפור שיהיו בו בערך 200 עמודים.
הרבה חושבים שאני חיה בסרט כי אני כולה בת 15, שרוצה להוציא ספר, שרוצה שהוא יהיה רב מכר..
אבל זה החלום שלי ושום דבר לא יעמוד ביני לבינו.
הרעיון של הספר-
סוד. XD
אני מעדיפה לא לפרסם את זה פה כי אני לא יודעת איזה אנשים יש פה ואם הם יכולים לגנוב רעיונות או משהו XD
השאלה שלי אליכם היא- הייתם ממשיכים לקרוא?
*זה פרק א', פרק קצר לשם הקדמה בלבד, הסיפור עצמו מתרחש כמה שנים טובות אחר כך*

תודה לכל העוזרים !!

-אין כותרת-

21/05/2013 778 צפיות 9 תגובות
אני רוצה להתחיל לכתוב סיפור חדש.
אבל סיפור סיפור שיהיו בו בערך 200 עמודים.
הרבה חושבים שאני חיה בסרט כי אני כולה בת 15, שרוצה להוציא ספר, שרוצה שהוא יהיה רב מכר..
אבל זה החלום שלי ושום דבר לא יעמוד ביני לבינו.
הרעיון של הספר-
סוד. XD
אני מעדיפה לא לפרסם את זה פה כי אני לא יודעת איזה אנשים יש פה ואם הם יכולים לגנוב רעיונות או משהו XD
השאלה שלי אליכם היא- הייתם ממשיכים לקרוא?
*זה פרק א', פרק קצר לשם הקדמה בלבד, הסיפור עצמו מתרחש כמה שנים טובות אחר כך*

תודה לכל העוזרים !!

היא שחקה לה בחדרה, שערה המתולתל והארוך הזדקר לכל עבר.
השכנים תמיד אמרו שהם נורא אוהבים את צחוקה המתגלגל ולכן כל ערב בשעת המשחק הקבועה שלה, היו יושבים במרפסת ליד שולחן קטן שעליו היו מונחים תה וביסקוויטים ומאזינים בהנאה.
מחלון חדרה נכנסה רוח קרירה, שערה של הילדה התעופף אל פניה בהפתעה ודקר אותה בעינה. היא הסיטה אותו ושפשפה את העין הדואבת. היא שנאה את השער הקוצני שלה.
"חברה, ארוחת ערב!" שמעה צעקה מהמטבח. חברה היה כינוי שאביה נתן לה עוד כשהייתה בת שנתיים, משום שהייתה עצובה שאין לה חברים בגן.
כשקמה, המגדל שבנתה התפרק והיא פצחה בצחוק מתגלגל ורועש.
היא הסתובבה אל הדלת ונתקלה באוויר. היא הסתכלה לכל עבר, לא רואה דבר, אך בטוחה שנתקלה במשהו.
לא עברו כמה שניות וכבר הרגישה דקירה בגבה. חום עז התפשט בכל גופה, היא קירפסה והתעוותה מכאב, מזיעה מהמאמץ. היא עצמה בחוזקה את עיניה.
כשפתחה אותם הם שרפו וכל מה שראתה היה צבע אדום. היא שלחה ידיים קדימה, ממששת את הסביבה, פוקחת את עיניה בחוזקה בנסיון נואש לראות משהו, מתעלמת מכאב הצריבה. דמעות אדומות נזלו על לחייה והכתימו את בגדיה.
השכנים נבהלו לשמע צרחה נוראה.


תגובות (9)

הייתי קורא אבל אין פה מספיק כדי לדעת אם אנשים אחרים היו קוראים אותו.

21/05/2013 02:24

אני לא חושבת שאת חיה בסרט, בהחלט את יכולה להוציא ספר יש לך כתיבה מאד מעניינת וטובה.
בואי נגיד.. שההקדמה מעניינת והייתי מתחילה את הספר, אבל זה הרבה תלוי בהמשך וחרש צודק אין פה מספיק כדי להגיד אם אנשים אחרים יקראו או לא.

שיהיה לך בהצלחה.

:]
פנטזי.

21/05/2013 03:23

עוד משהו..
200 עמודים זה ממש ספר קצר
:/
כדי להאריך לפחות ל – 400, 500.

21/05/2013 03:23

זה החלום שלי גם!! אני חולמת להוציא ספר לאור, וזה יקרה מתישהו!!
ואני מסכימה זאת שמעליי שכדאי שספר יהיה מצליח עדיף שהוא יהיה הרבה יותר עמודים.
אני חושבת שכדאי לך להמשיך עם הסיפור, סיקרנת אותי עם העלילה שמתהפכת פתאום (:

21/05/2013 04:57

200 עמודים זה ספר קצר?
גאד. מעניין איך אני יאריך את זה כל כך XD

21/05/2013 05:39

קול!!! אם באמת את רוצה לכתוב ספר אז אל תשימי על מה שאמרו לך !! תאמיני בעצמך !! נחשי מה — גם אני כותבת ספר …. הוא בשלבים .. אבל מניסיון (למרות שאני די חדשה באתר :) ) —- אם את טובה ומתמידה את תצליחי … ומה קרה לכם ? ספר טוב זה לקראת 300 עמודים ככה … אויל יותר אבל לא 500 ….. זה קצת חופר מדי לא?!

22/05/2013 07:01

*אולי

22/05/2013 07:03

תודה רבה אביטל:)
לפי מה שאמרו לי החלטתי הסופית לגבי מספר העמודים בספר הוא 350, מקסימום 400. אני רוצה שהוא יגיע לכמה שיותר אוכלוסיה וגם לאלה שלא יכולים לקרוא יותר מידי עמודים…

22/05/2013 08:59

יפה לך !!! נשמע טוב …. בהצלחה ! :)

22/05/2013 10:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך