מאריסה
מיכל עם הנקודות הסתדרתי והכול בשכותך אז ... תודה ותהי גאה בי D: (זה שיש שגיאות כתיב לא אומר כלום )

אין לי שם אבל כנסו ותגיבו

מאריסה 03/12/2013 595 צפיות אין תגובות
מיכל עם הנקודות הסתדרתי והכול בשכותך אז ... תודה ותהי גאה בי D: (זה שיש שגיאות כתיב לא אומר כלום )

אני עומדת מולו והוא בוכה … בוכה ולא מפסיק . ואני צועקת עליו "תפסיק ! את ! הבכי ! הזה ! " . בכול מילה היצאה לי מהפה היה עוצמה כזו שאין לתאר . כול מילה , הייתה קשה ללא רחמים. אבל הוא המשיך ובכה , כאילו הוא באמת ילד מסכן שצריך עזרה . ואני שהייתי מנוסה , לא נפלתי בפח שלו . אבל תוך כדי צבירת הנסיון , איבדתי את עצמי , בים של אלפי אישיות אחרות . "קשה לי מספיק בלי הבכי הזה שלך תסתום את הפה מלא הצרות שלך , לשנייה !!! " . אני לא יכנה בכזאת קלות ! אני ילחם ! עד שהוא ישתוק ! עד שהכול יחזור להיות כמו שהוא אמור להיות ! ואז אני ימצא את עצמי בחזרה . מכעס אל איומים ומאיומים אל התחננות . לאיזה רמה ירדתי . ממלכת שורונאט , אל ילדה שעומדת מול ילד קטן , ומתכננת שיפסיק לבכות . והכול בשביל שמהעולם השחור שקיבלנו יצא משהו יפיפה . אני לא מבינה למה אני היחידה שחייבת לדאוג לכולם . וכולם יושבים שעננים מחכים לראות אם אני ימות או לא ! מעמידה אל ישיבה אל שכיבה . שוכבת לי וידי על אוזני , מנסות לאטום את הרעש הנורא הבוקע ממנו . דמעות זולגות מעני , המתחננות בפני להניח להם להתייבש ולא למלא אותן שוב בדמעות . לשנייה הוא הפסיק . הוא הפסיק ? . כן כן !!! הוא הפסיק ! . קמתי על רגלי רועדת . צועקת " אז נמאס לך ?! הצלחתי לעייף אותך ?! " . " זאת הייתה רק טעימה ממה שאני מסוגל לעשות . את ניצלת את החולשה שלי , רחמים ! ריחמתי עליך , לראות אותך שוכבת על הרצפה וסובלת ככה " הוא אמר ועיניו מתמלאות דמעות . בנתיים עיני מקבלות את מבוקשן ומתחילות להתייבש . " כול כך הרבה נחישות , כול כך הרבה אומץ , חבל שהכול ילך עכשיו . היית יכולה להיות נסיכה נהדרת ." אמר בחיוך רחב על פניו " אבל עכשיו . עכשיו הכול ניגמר . את הולכת לעולמך , ואני חוזר לשלות בעולם שלי כמו שהיה אמור להיות . " הוא התקרב אלי לאט לאט עם חרבות בידיו . הם מאיימות על צווארי בכוונה לנתק את ראשי מגופי . "אני אוהבת אותך !!! " אמרתי בנואשות חושפת את רגשותי . "את מה ?! " אמר ועניו מתמלאות דמעות מחדש . " אני אוהבת אותך !!! כול הזמן אהבתי אותך !!! והעובדה שנלחמתי בך כאבה לי כול כך ! " אמרתי מתחילה לבכות שוב . " את חזקה יוריפ ואני רואה בך כמלכה מצויינת . אבל כמו שבטח את חושבת הרחמים לא יחזרו על עצמם . סליחה יוריפ . " אמר זורק את החרבות לצד " אבל בואי נהפוך את המוות שלך ליותר קל . נהרג אותך ישר . ללא החלק של הסבל . והנה כמו שאת רואה שוב באים הרחמים ! " אמר בפרצוף עקום מוציא סכין ומתיישב לידי . "לפני שאני ימות … תיתן לי את התענוג " אמרתי והוראתי אל שפתי להתקרב אל שפתיו . "אתה מרשה לי ? " לחשתי . " כן . " לחש בחזרה . שפתי נגעו בשפתיו והתנשקנו בדקה ששררה בה שקט מוחלת . " עכשיו אני מוכנה לאבד את חיי . " אמרתי מקווה שהוא ירחם עלי . הוא מסתכל עלי מלטף את שערי " את יודעת … פעם … כשהייתי קטן … תמיד שמעתי אנשים מהללים אותך . כי בתקופה ששלטת היה שלום ופריחה בממלכת שורונאט , ותמיד חלמתי להיות כמוך . חלמתי להיות מלך מצליח שבתקופתו הממלכה תעמוד ביעדים חדשים ,והיא תגיע למצב שבה היא מושלמת . כשגדלתי החלטתי להביא את החלום למציאות . התחלתי להקים מהומות , תעמולות , הפגנות מה לא עשיתי ?! אבל את ! את בכוח רצון המיוחד שיש לך , לא וויתרת על תפקידך כי ידעת שאני היה כישלון חרוץ . כמו ווינרית אמיתית . ואני , כמו ווינר אמיתי , לא ויתרתי גם . המשכתי עם כול התעמולות . עד עכשיו , שאני יושב על כס השלטון ורואה כמה טעיתי שהבאתי את עצמי להיות מלך , וכמה את צדקת " סיכנו מלטפת את גרוני ונזרקת לרצפה בעוד ידו ממשיכה ללטף את שערי " השיער שלך … כול כך נעים . כול כך יפה " הוא מסתכל על שיערי "לאף אחת אחרת לא היה שיער כזה . וענייך … הם משהו שונה ומיוחד " אומר מסתכל אל השמיים . אני שתקתי , הקשבתי ושתקתי . כול כך רציתי לקום ולברוח , אבל חלק ממני אמר לי לשאר ולהקשיב . " בטח רגליך נרדמו " אמר " אני יודע איזו תחושה לא נעימה זאת בבקשה , תשכבי עלי " אמר יושב על ברכיו ותופח עליהם מצפה כי אני ישים את ראשי , וכך אני עושה . " אז מה את אומרת ? את מוכנה להתחתן איתי ? לא תהיה אף אחת שהיא היה כמוך " אור נצץ בעיני , כול כך רציתי להגיד לו כן . ואז שנינו נוכל לשלוט בהרמוניה . "כן" אמרתי בחיוך והוא המשיך ללטף את שיערי , חייך התסכל אל השמיים ובכה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך