Rosalie
זה הסיפור הראשון שאני מעלה לאתר, אבל הסיפור שעבדתי עליו הרבה מאוד זמן. אני ממליצה לקרוא אותו, מאחר שאישית אני מוצאת אותו מאוד מעניין. מקווה שתמשיכו לקרוא ותעקבו!

"אינדיגו" – קדימון

Rosalie 02/04/2017 757 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור הראשון שאני מעלה לאתר, אבל הסיפור שעבדתי עליו הרבה מאוד זמן. אני ממליצה לקרוא אותו, מאחר שאישית אני מוצאת אותו מאוד מעניין. מקווה שתמשיכו לקרוא ותעקבו!

ממלכת איישי הייתה פעם ממלכה קסומה, בה גרו מפלצות ויצורים מכל מיני סוגים- ציקלופים, נימפות, מכשפות, בנות ים, טרולים ועוד. בממלכת איישי שלטה המלכה מרליה, מלכה שתוארה כמלכה נהדרת. יום אחד, עלתה שערורייה- מלך רובי, הממלכה היריבה של ממלכת איישי, רצה לכבוש את הממלכה. הוא האשים את מרליה בשחיתות, וכך השיג את אהדת העם. מרליה נשלחה לחיות באי סטיוארט, איפה שמתה מאוחר יותר. לאט לאט אנשי רובי היגרו אל איישי, והמלך, שעכשיו שלט על שתי ממלכות, איחד את שתיהן. כל אנשי הצוות ששירתו את המלכה מרליה נשלחו לאי סטיוארט, בית כלא שנמצא על אי מבודד, לא רחוק מממלכת היל. בין כל אנשי הצוות שנשלחו לאי סטיוארט, נשלחו גם פלורה ובתה בת השנתיים ויולט לעבודת פרך באי סטיוארט. יום אחד, כשויולט כבר בת 6, היא ואמה מנסות לברוח מהכלא לעבר ממלכת היל. הן קפצו אל תוך המים בדיוק כשהתחילה סערה- ויולט הגיעה בבטחה לממלכת היל, בעוד עקבותיה של פלורה נעלמו. ויולט נלקחה לבית יתומים עם עוד ילדי פליטים, אך נשבעה למצוא את אמה.
ויולט לא ידעה שמישהו מושך בחוטים, שגורלה לא נקבע סתם. ויולט לא ידעה שהכוח הקטן והקסום שלה הוא מה שהציל אותה- ובכלל, הוא מה שיציל את העולם.


תגובות (2)

ובכן… לא יודע מה להגיד על זה. זה יותר תקציר מאשר הקדמה. אגב, זה לא סרט; אין דבר כזה קדימון (טריילר) – רק תקציר.
בכל מקרה, הרעיון הוא די נדוש ומוכר, אבל זה תלוי בכתיבה עצמה אם זה יהיה ממש טוב, או לא. למרות שלפי מה שאני רואה כרגע, יש עוד מה לשפר, מבחינת פיסוק לפחות.
בכל מקרה, אני מאחל לך הצלחה! :)

03/04/2017 19:36

כמו שנכתב מעליי, מזכיר יותר את הדברים האלו שכותבים בגב של הספר מאשר ממש קדימון או כל דבר שכזה. אגב, בדר"כ בעולם הספרות נהוג להשתמש במונח "פתח דבר" (או "פרולוג"), זה בעצם סוג של "טעימה" לסיפור עצמו. זה לאו-דווקא קשור עלילתית או כל דבר, אבל זה מאפשר לקורא מבט יותר טוב מאשר הפרסום שנמצא על גב הכריכה.
זה נשמע כמו רעיון מעניין, תנסי לפתח אותו. אולי תנסי ממש לכתוב פרק שעוקב אחריי הדמויות, ונראה לאן זה ילך :) אל תוותרי בגלל שלא מגיבים כאן, אנשים אף-פעם לא מגיבים על דברים בסגנון הזה. באתר הזה שמתי לב שמעדיפים סיפורים קצרצרים שעוקבים אחריי דמויות ספציפיות, ולרוב גם מעדיפים משהו בגבול המוכר.
כמו שנכתב לפניי, דרך צלחה!

05/04/2017 00:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך