אלאדין 2019- פרק 4

Bloddy bomb 14/03/2019 550 צפיות אין תגובות

אלאדין צעד במהלך הלילה ולא חשב לרגע לוותר לעצמו. הוא היה נחוש למצוא את את הגנבים ולומר בפניהם שזה לא היה בסדר שהם גנבו ממנו את החפצים האישיים שלו.
הוא המשיך ללכת בדרכו , משוכנע שיצליח במשימתו כשלפתע איש עצר אותו בצד, איש שעונה לשם זאפר .
אלאדין לא הבין מה האיש רצה ממנו , הוא הסתכל עליו במבט בוחן.
" שלום אני זאפר ואני אשמח שתעשה בשבילי איזושהי עבודה קטנה, אם תצליח במשימה אז בתמורה אני אהפוך אותך לנסיך." אמר זאפר במין נימה מפתה.
" מה אני מקבל בתמורה?" שאל אלאדין בסקרנות.
בכל זאת , האיש עורר את חשדו. למה הוא היה לבוש כמו גנב?

" טוב , המשימה שאני רוצה שתעשה היא ככה: יש מערה כלשהי שממוקמת באזור הממלכה , כל מה שאני מבקש ממך שתביא לי את מנורת הקסם, הכול ברור?" זאפר אמר בביטחון ונראה שאלאדין לא היה מושג קלוש שהיה לו עסק עם נוכל מיומן כמו זאפר.
כל מה שזאפר אי פעם רצה היה להפיל בפח את אלאדין ונראה שהוא הצליח להשיג את מה שהוא רצה.
" מה אני מקבל בתמורה?" שאל אלאדין שוב , הפעם בקול רם יותר.
" אני הופך אותך לנסיך מן השורה ואתה מביא לי את מנורת הקסם. סיכמנו?" שאל זאפר בחיוך ערמומי.
" כן , אני מסכים , אז מתי אני אמור להתחיל את המשימה?" שאל אלאדין בהתרגשות.
" ברגע זה אתה אמור להתחיל את משימתך. אז בינתיים, כדאי שתדע שיש לך עשרים וארבע שעות לביצוע המשימה." הוא אמר ואז המשיך בדרכו.
אלאדין עדיין לא היה בטוח שהוא היה יכול לסמוך על הזאפר הזה! בוודאי הוא מתכנן משהו , הוא לא ידע איך להגדיר את מה שהוא הרגיש.
אלאדין התחיל לרוץ כמו משוגע , הוא חייב להצליח במשימתו ויהי מה. עליו למצוא את המנורת הקסם הזו שהוא לא ידע היכן בכלל המערה הזאת נמצאת.
אך קודם לכן עליו לחצות את מדבר סהרה בשלמותו.
אלאדין החליט בו בזמן לדבוק במטרתו וללכת איתה עד הסוף.
הלוואי שהיה דרך לחצות את המדבר ולמצוא במהרה את מנורת הקסם.
אלאדין ידע שאין פתרון פשוט לביצוע המשימה , הוא רצה לדעת אם זאפר יעמוד במה שהוא הבטיח להעניק לו בתמורה אם הוא אכן צולח במשימה .

***
יסמין התקשתה לישון שוב בלילה , היא שוב קמה וחזרה לישון אבל היא לא הצליחה להירדם בכלל.
אז היא מצאה ספר מעניין שהיא תוכל לקרוא בו עד שתתעייף ובאמת היא תרגיש עיפה עד שהיא תשקע בתרדמה עמוקה.
אבל שהיא הגיעה לסוף של הסיפור, היא הייתה חייבת להודות בינה לבין עצמה שהסוף היה די.. מדכא.
שוב קאיה נכנסה , היא תהתה מתי היא באמת תזכה לטיפת שקט כדי לחשוב עם עצמה קצת.
" אפשר להיכנס?" שאלה קאיה בחוסר ביטחון.
" את יכולה להיכנס עכשיו.. מה העניין? למה קראת לי אם זה לא דחוף?" שאלה יסמין שהייתה נתונה בהלם.
" הבאתי לך אורח מיוחד.." היא קראה בקול מפתיע.
כשהאיש נכנס לתוך חדרה, יסמין התפלאה לגלות שזה היה בעצם זאפר.
" שלום ליסמין , אנחנו צריכים לדבר בדחיפות." אמר זאפר בחיוך נוצץ ויסמין ידעה שאם אביה יגלה שהיא מדברת עם זאפר, אז כנראה שהיא לא מבינה שעומד מולה נוכל מיומן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך