אליזבת'-אֶן: הדמויות שנכנסו

neta663 08/02/2015 822 צפיות 7 תגובות

קיבלתי את כל הדמויות כי כולן מאוד טובות, ההרשמה נסגרה.
אבל וויתרתי על מעט כוחות של דמויות מכיוון שפתחתי את ההרשמה רק לשלושה בעלי כישרון.

שם: לייסון מק'דול
גיל: 18
מראה: שיער חום חלק, מהצדדים הוא גלוח. עיניים כחלחלות בהירות, שאם לא היית מתמקדת באמת בעיניים שלו היית רואה לבן. שרירי עם צלקת על הכתף בצורת חץ מעוקם כזה.
אופי: רומנטי, מצחיק, אכפתי ודאגן, רחמן על אנשים שהוא אוהב, עוזר לזולת והזולת לו.
כישרון: שליטה בכל נשק שהוא.
נשק: אין כל כך נשק ספציפי, אבל הוא מעדיף יותר נשקים קרים,כמו חרבות או גרזנים או חץ וקשת מאשר אקדחים ורובים.

שם: כריסטופר אלן
גיל:18
מראה: גבוה, חיוור מעט ותמיד עם בעל חיוך לבן וזאבי על פניו, מאלו שמבטיחים צרות, עיניים אפורות כמו סערה מדהימה ומשתקת מפחד, שיער חום כהה, ארוך מעט וגלי, תמיד מסתיר מעט את עיניו.
אופי: הוא מצחיק, מעט רומנטי ויכול לגרום לכול אחד לחייך, גם כשהוא לא רוצה לעשות דבר מלבד לבכות, הוא יודע להסית את נושא בשיחה בצורה טובה, הוא מסתורי, לאף אחד אין ממש מושג מה הסיפור שלו, או לפחות מה הסיפור המלא שלו, הוא משאיר תמיד לאנשים מעט פירורים בשביל שהם לא יתהו יותר מידי. הוא חכם, ערמומי אם יש צורך בכך, והוא נאמן מספיק בשביל למות עבור מישהו שחשוב לו. הוא שולט בלא מעט צורות לחימה, ונשקים.
נשק: הנשק המועדף עליו הוא חרב כבדה אשר מהווה יותר ממחצית מגובהו, אשר כולם תמיד נשבעים שתביא למותו יום אחד, אבל כל עוד היא איתו, לא אכפת לו מדבר.

שם: סיילנס (Silence) דנבס
גיל: 25
מראה: אור שזוף, שיער שחור חלק, עיניים כחולות.
אופי:סוג של מרושעת כזו, שלילית, ערמומית.
כישרון: יורה אנרגיה שחורה וחסינה לכול נשק מלבד חץ וקשת
כוח: יש גם הקוראים לה "הקופידון השחור", אומרים שהיא יכולה לגרום לך להתאהב בה במבט בלבד ובדרך כלל זה גם נכון.
נשק: אין, היא מעדיפה להילחם עם הכישרון שלה.

שם:אליסיה ואלדז
גיל:16
מראה:יש לה שיער ג'ינגי ועינייה ירוקות ובורקות,גבוהה,רזה,יפייפיה.
אופי:היא מהאנשים האלה שאוהבים להתבודד הרבה אבל מתי שיש מישהו שזקוק לעזרתה היא תעזור לו,הרבה אנשים סומכים עלייה ומגלים לה את סודותיהם,אבל היא לא מסוגלת לשתף את שלה לאיש,היא מאוד חוצפנית,עונה לכל דבר שעונים לה,היא צינית ולפעמים פוגעת באנשים בלי לשים לב,אבל הם סולחים לה על זה,יש כאלה שיישנאו אותה בשנייה שייראו אותה,ויש כאלה שייתחברו אלייה בקלות.
כישרון:יכולה לגרום לדברים שלא היו בחדר או בידה להופיע.
כוח:היא יכולה להיאבק באדם הכי גדול וחזק שתראה ולנצח אותו
נשק:חרב

שם: יאטי מלקלוף-בין
גיל: 15
מראה: שיער חום עם פס לבן בצד ימין, עיניים סגולות, עור חיוור ומתוח, תווי פנים מחודדים, נמוכה. משהו בה קצת מזכיר שד.
אופי: סגורה, סקרנית, הרפתקנית, נוטה לחשוד, פועלת לפי אנסטינקטים, אכזרית וחסרת מצפון כשצריך, קוראת אנשים, שונאת אנשים יהירים או אנשים שמצליחים לקרוא אותה. נקמנית.
כישרון: יכולת צייד (היא טובה בלזהות דברים בשטח, לעקוב בלי שישימו לב, להסתוות, להסיק מסקנות, לחזות מה הצעד הבא של הניצוד. האינסטינקטים שלה הם הדבר הכי חשוב לה והיא סומכת עליהם לחלוטין.)
נשק: חרב דקה וארוכה יחסית, לבנה-שקופה, ניצב וכת סגולים כמו העניים שלה. היא תמיד נושאת את הנדן שלה על הגב כי יותר קל לה לשלוף אותה משם. בנוסף יש לה כיס נסתר שמחובר לעור מעל האמה השמאלית שלה, וכשהיא עושה תנועה מסויימת ביד קופץ משם להב חד מאוד, ואת הכלי הזה אי אפשר להוריד ממנה (תרתי משמע).

שם: כריס (כריסטיאן) טווידל
גיל: 17
מראה: גבוהה ושרירי, עור שזוף קלות, עיניים כחולת וצלולות, שיער ערמוני בוהק, שיניים צחורות ומושלמות.
אופי: הוא כריזמטי ופתוח, תמיד אפשר לסמוך עליו שיתן עצה טובה ובכלל לסמוך עליו שיעזור ויתן את כל מה שיש לו לחבריו, הוא חכם וצנוע, מנסה שלא להיות יהיר, הוא לפעמים יכול להיות ציני ומצחיק אבל לרוב רציני, הוא יכול להבין בדיחה ובעל חוש הומור, הוא תמיד ידע מה לעשות, רומנטי ומקסים.
כישרון: הוא יכול לשלוט ברגשות של אנשים ובמחשבותיהם, יכול הרגיע אנשים ולשנות את מה שהם חושבים.
נשק: יעדיף חץ וקשת או רובה (עדיפות לצלפים) על חרב שדורשת פחות תחכום ויציבות אבל תמיד יש לו פגיון קטן.

אלו כל הדמויות!
אני אתחיל היום את הסיפור בשעה שלוש וחצי


תגובות (7)

דמויות מעולות לכל מי שהמציא אותן(: מקווה שבפעם הבאה אני אספיק להוסיף דמות(:

08/02/2015 16:26

    אם כבר רצית אז תוסיפי כי הגבת לפני, את יכולה להוסיף פה

    08/02/2015 16:30
uta uta

ישש .
תודה
תתחילי בבקשה.

08/02/2015 16:29

רגע הדמויות הן יהיו לכל הסיפור? בכל מקרה-
שם: קטרינה בליקוב(דם רוסי)
גיל: 19
מראה: גבוהה, דקה, שיער דבש(שילוב מבלבל של חום, זהב וערמוני) עיניים חומות כהות שאפשר לחשוב שהן שחורות, שזופה (סוג של מייפל בהיר) שרירית(לא ממש בולט, אבל רואים)
אופי: שקטה מאוד, חכמה ואינטילגינטית, לוגית, חשדנית ומסתורית, לא מוכנה לספר על עצמה כלום. מבינה אנשים מאוד טוב. הומור שחור, סרקסטי, עוקצנית. כשמצליחים לפתוח אותה היא אוהבת ומוכנה לעשות הכל בשבילך.
כישרון: יכולה להפוך לכל חומר שהיא נוגעת בו, ומקבלת את כל התכונות שלו.
כוח: מצטיינת בקרב מגע ובשימוש בפיגיון ובנשק אוטומטי.
נשק: יש לה שני פגיונות, אחד של האמא המתה שלה שהיא מאוד אוהבת. יש לה נשק אוטומטי שהיא נושאת ברצועה.

08/02/2015 17:02

כריסטופר נכנס, יש!
אגב, מתי את ממשיכה?

08/02/2015 17:40

יאי, הכנסת את הדמות שלי :) תודה!
דרך אגב, שמתי לב שבדמות שלי השם נרשם כ״יאטי״ וזה טעות (רשמתי מהטלפון… זה מעצבן) השם שלה הוא יטי, בלי א׳ ומבטאים אותו yetay. סורי על הבלבול, מחכה לפרק הראשון!

08/02/2015 18:01

אם יש איזשהו סיכוי שכן קיבלת את הדמות שלי הייתי שמחה אם היית משנה את צבע השיער שלה לחום.

08/02/2015 20:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך