neta663
מקווה שאהבתם, תגיבו, תדרגו ותבקרו. אשמח להערות, הארות ושאר דברים, נטע

אליזבת'- אֶן: הקדמה והרשמה

neta663 07/02/2015 774 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם, תגיבו, תדרגו ותבקרו. אשמח להערות, הארות ושאר דברים, נטע

כת החרב של האיש בברדס הייתה קרובה בפחות מסנטימטר רבוע לפגוע בראש של אליזבת'-אֶן, הוא פספס את המטרה בכמה יחידות מידה מורכבות שלא היה לא כוח למנות באותו הרגע ולקח כמה קווצת שיער כהות וחלקות מראשה.
לרוב לא הסתובבו באירלנד אנשים בברדסים, אפילו לא היא, זו הייתה יכולה להיות טעות אופנה מזעזעת אבל היא פשוט המשיכה להתחמק מכת החרב הרחבה שלו ולשתוק.
אליזבת' מצאה את הזמן להצטער על כך שלא הצטיידה בנשק מלבד עצמה, אז היא פשוט המשיכה לנסות ולשתוק; עד שתמצא פתרון יצירתי למצב. זה היה התפקיד שלה, למצוא פתרונות יצירתיים.
היא רצה אל מאחורי אחד העצים בשדה והתנשמה, לא נראה היה שהאיש בברדס הבחין בה. היא יצאה ממקום מחבואה, משפשפת את פניה, הם היו מלאים בדם.
"אאוץ!" היא צרחה – לשמחתה הפצע לא היה שלה. אלא של האיש בברדס, הוא שכב על הרצפה, מת, סכין קטנה נעוצה בחזהו וכתם אדום סביבו כשלולית. אליזבת' קיוותה שהאל אוהב אותה.
היא הסתובבה ורצה משם.

הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
כוח:
כישרון: הכוונה לכוח, שולט ביסודות, עף וכולי…
נשק:

*ההרשמה פתוחה לשלושה כישרוניים בלבד

מקווה שאהבתם, תרשמו ותעקבו 


תגובות (6)

אהבתי מאוד את הרעיון של הסיפור הנה הדמות שלי אני מקווה שתקבלי אותה לסיפור:

שם:אליסיה ואלדז
גיל:16
מראה:יש לה שיער ג'ינגי ועינייה ירוקות ובורקות,גבוהה,רזה,יפייפיה.
אופי:היא מהאנשים האלה שאוהבים להתבודד הרבה אבל מתי שיש מישהו שזקוק לעזרתה היא תעזור לו,הרבה אנשים סומכים עלייה ומגלים לה את סודותיהם,אבל היא לא מסוגלת לשתף את שלה לאיש,היא מאוד חוצפנית,עונה לכל דבר שעונים לה,היא צינית ולפעמים פוגעת באנשים בלי לשים לב,אבל הם סולחים לה על זה,יש כאלה שיישנאו אותה בשנייה שייראו אותה,ויש כאלה שייתחברו אלייה בקלות.
כישרון:יכולה לגרום לדברים שלא היו בחדר או בידה להופיע.
כוח:היא יכולה להיאבק באדם הכי גדול וחזק שתראה ולנצח אותו
נשק:חרב

07/02/2015 21:08

    היא נכנסה :)

    07/02/2015 21:16

ואו, איך אני אוהבת את הכתיבה שלך! כל סיפור מחדש מקורי ומעניין… חח אני נשמעת כמו מורה ;|
בכל מקרה- כשקראתי ישר קפצה לי דמות לראש ~,~ הנה:
שם: יאטי מלקלוף-בין
גיל: 15
מראה: שיער חום עם פס לבן בצד ימין, עיניים סגולות, עור חיוור ומתוח, תווי פנים מחודדים, נמוכה. משהו בה קצת מזכיר שד.
אופי: סגורה, סקרנית, הרפתקנית, נוטה לחשוד, פועלת לפי אנסטינקטים, אכזרית וחסרת מצפון כשצריך, קוראת אנשים, שונאת אנשים יהירים או אנשים שמצליחים לקרוא אותה. נקמנית.
כישרון: יכולת צייד (היא טובה בלזהות דברים בשטח, לעקוב בלי שישימו לב, להסתוות, להסיק מסקנות, לחזות מה הצעד הבא של הניצוד. האינסטינקטים שלה הם הדבר הכי חשוב לה והיא סומכת עליהם לחלוטין.)
נשק: חרב דקה וארוכה יחסית, לבנה-שקופה, ניצב וכת סגולים כמו העניים שלה. היא תמיד נושאת את הנדן שלה על הגב כי יותר קל לה לשלוף אותה משם. בנוסף יש לה כיס נסתר שמחובר לעור מעל האמה השמאלית שלה, וכשהיא עושה תנועה מסויימת ביד קופץ משם להב חד מאוד, ואת הכלי הזה אי אפשר להוריד ממנה (תרתי משמע).

מקווה שזה בסדר >< אני אעקוב אחרי הסיפור :)

07/02/2015 21:36

חח יצא לי ארוך….. אני יודעת שאמרתי שאני לא כותבת יותר דמויות אבל לא הצלחתי להתאפק!

07/02/2015 21:37

שם: כריס (כריסטיאן) טווידל
גיל: 17
מראה: גבוהה ושרירי, עור שזוף קלות, עיניים כחולת וצלולות, שיער ערמוני בוהק, שיניים צחורות ומושלמות.
אופי: הוא כריזמטי ופתוח, תמיד אפשר לסמוך עליו שיתן עצה טובה ובכלל לסמוך עליו שיעזור ויתן את כל מה שיש לו לחבריו, הוא חכם וצנוע, מנסה שלא להיות יהיר, הוא לפעמים יכול להיות ציני ומצחיק אבל לרוב רציני, הוא יכול להבין בדיחה ובעל חוש הומור, הוא תמיד ידע מה לעשות, רומנטי ומקסים.
כישרון: הוא יכול לשלוט ברגשות של אנשים ובמחשבותיהם, יכול הרגיע אנשים ולשנות את מה שהם חושבים.
נשק: יעדיף חץ וקשת או רובה (עדיפות לצלפים) על חרב שדורשת פחות תחכום ויציבות אבל תמיד יש לו פגיון קטן.
הרבה זמן לא הייתי על האתר אבל אני שמחה לראות שאת עדיין כותבת ^-^
אני מבטיחה לעקוב אחריי הסיפור הזה :)
תתחילי!!

07/02/2015 22:35

נשמע יפה מאוד למרות שלא הבנתי ממש מה תהיה העלילה,

שם: סיילנס (Silence) דנבס
גיל: 25
מראה: אור שזוף, שיער שחור חלק, עיניים כחולות.
אופי:סוג של מרושעת כזו, שלילית, ערמומית.
כישרון: יורה אנרגיה שחורה וחסינה לכל סוג של יריה חוץ מחץ וקשת.
כוח: יש גם הקוראים לה "הקופידון השחור", אומרים שהיא יכולה לגרום לך להתאהב בה במבט בלבד ובדרך כלל זה גם נכון.
נשק: אין, היא מעדיפה להילחם עם הכישרון שלה.

מקווה שהיא בסדר, אם לא תשני אותך איך שתרצי.

07/02/2015 23:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך