אני לא סגור על השם.

אלכסנדריה העולם המופלא!

13/04/2014 708 צפיות תגובה אחת

פרק 1 – פתיחה
ברוכים הבאים לעולם שלי. עולם מהאגדות אפשר לומר! , עולם שבו יצורים משונים בעלי כנפיים הם חיות המחמד שלנו וכלי התחבורה שלנו. תרשו לי להציג את עצמי, קוראים לי אלכס ואני בן 14. אני חי בעולם בשם אלכסנדריה עולם מלא שדונים ואלפים.
העולם הזה היה פורח ומשגשג עד שהגיע ולדימור המכשף הרשע! והטיל הרס וחורבן על כל כפר שעבר דרכו והשמיד ושעבד מאות אלפי תושבים חסרי ישע. לצידו עמד צבא של דרקונים מכושפים שנשלטו בעזרת הכוחות שלו. למה אני מספר לכם את זה? כי אני הולך להציל את העולם שלי מפניו של ולדימור הרשע ומהר לפני שהוא יגיע לכפר שלי וישמיד את משפחתי!
עליי לפעול מהר ולהקים צוות. למזלי עומדים לצידי שני החברים הטובים שלי שיעזרו לי במסע להילחם בולדימור המכשף הרשע. תכירו את החבר הכי טוב שלי מיכאל והחברה הכי טובה שלי נופר. מיכאל בעל מזג חם ואמיץ ונופר קשתית ובעלת מוח אסטרטגי
ואני כמובן בעל חשיבה מהירה במצבי לחץ ככה שזה צוות מנצח!
קודם כל עלינו להגיע לטירה שלו שנמצאת בצד השני של העולם שלנו. הוא כבר כבש והחריב חצי מהעולם שלנו אז נכון לעכשיו יש לנו שני חצאים של עולמות. העולם שלנו אלכסנדריה העולם הטוב והעולם האפל העולם שלו שמלא ברוע ושנאה.
טוב מספיק לדיבורים הגיעו הזמן למעשים! עלינו לצאת למסע הארוך בכדי להגיע
לטירה של ולדימור. לפני שיצאנו אמא שלי ארזה לנו אוכל ושתייה לדרך בגדים וציוד.
וכמובן לא נוכל ללכת ללא מפה. קודם כל עלינו לצאת מאלכסנדריה להגיע לצאת לדרכים.
"לפנינו עומדת דרך ארוכה!" אמרה נופר וצדקה. באמת עמדה לפנינו דרך ארוכה.
עמדו לפנינו ארבעה שלבים. השלב הראשון הוא לעבור את שערי הכניסה של אלכסנדריה
ולצאת מהעולם שלי. שלב שני הוא להגיע ליער המכושף של ולדימור שבו רק האמיצים ביותר העזו ללכת! "שמעתי שכל מי שהלך דרך היער המכושף לא חזר!" אמר מיכאל .
השלב השלישי הוא מבוך הדרקון. אומרים שמי שעבר אותו בשלום לא הגיע לשלב הרביעי אמרתי. להתמודד מול ולדימור בטירה שלו מול כל צבא הדרקונים שלו!
טוב זה נראה ממש מפחיד… אתם בטוחים שאנחנו הולכים לעשות את זה אמרה נופר.
אנחנו חייבים לעשות את זה! למען העולם שלנו, הכפר שלנו והמשפחות שלנו! אמרתי.
"אוקיי בואו נעשה את זה" אמרה נופר.
ויצאנו לדרך. הגענו לשער הכניסה של אלכסנדריה, אמרה נופר. חכו יש שם שומר! אי אפשר לעבור אמר מיכאל. צריכים תוכנית אמרתי. אתם לא יכולים לראות את מה שאנחנו רואים אז אני אתאר לכם. זה שער גדול לבן המזכיר את שער הניצחון בפריז בערך, רק שלפניו עומד שומר גדול עקשן שלא נותן לנו לעבור. הוא מרזיק גרזן אמרתי אז כדי לנו להיזהר!
הצעתי שנופר תעסיק אותו ואני ומיכאל נכנס מהר ונפתח לה את השער שהוא לא ישים לב.
נופר הסכימה. היא העסיקה אותו ואני ומיכאל עברנו ממש כמו קסם! ואחר כך פתחנו לנופר את השער כדי שהיא תיכנס והמשכנו ללכת בדרך לטירה של ולדימור.
לקחנו הפסקה ועצרנו ליד סלע גדול בשביל להתרענן. הוא נתן לנו צל אמרתי.
עבר פה נץ ונתן לי מכתב אמר מיכאל, מה כתוב? אמרה נופר.
"מיכאל היקר, אני דואגת לך מאוד. תיזהר בדרכים! אני ואבא מחכים לך שתחזור בשלום.
אבא ראה בעיתון שלפני כמה שעות הודיעו שהצי של ולדימור מתקדם במהירות ותוך שבועיים הוא יגיע לכפר שלנו! אז תמהרו ותביסו את ולדימור כמה שיותר מהר!