נ.ר5
אז החלטתי להעלות סיפור חדש! כמובן שהעיר השחורה חוזרת ובגדול היום בלילה, חחחח, בפרק השביעי. מה דעתכם? מקוהו שאהבתם :)

אנושיים – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 22/12/2014 672 צפיות 12 תגובות
אז החלטתי להעלות סיפור חדש! כמובן שהעיר השחורה חוזרת ובגדול היום בלילה, חחחח, בפרק השביעי. מה דעתכם? מקוהו שאהבתם :)

השנה היא כמעט 3000 לספירה.
האנושות מתחילה להיכחד, וכמה מדענים המגיעים מטקסס מחליטים ליצור גזע של בני אדם אשר יהיו בני אלמוות ויהפכו את העולם למקום טוב יותר. כמובן שהיו כאלה שניסו להפוך אותנו לבני אלמוות כמו בספרים, כמו ערפדים. אך במגע הדנ"א שלנו עם מגע הדנ"א של העטלפים ועוד כמה דברים, נהפכנו למוטציות. בעלות כנפיים שחורות, מדממים מהפה, לובשים שחורים.
לכן החליטו המדענים גזע אחר.
הם שיכללו עוד ועוד גזעים עד שעלה כריסטופר טרין, והחליט שאלפי האנשים האחרונים שנארו בעולם, יהפכו למכונות מבפנים, ולבני אדם מבחוץ. המכונות, אנחנו, נמות רק כאשר סוף העולם יגיע, אך יש לנו טכנולוגיה שתעביר אותנו בבטחה לכוכבי לכת אחרים. האנושות לא תיכחד.
נשאר רק אלפים.
אנחנו מכונות, אנחנו לא יכולים להתרבות, לא יכולים להרגיש טעמים, להריח ריחות, להרגיש במגע אוהב של משפחתנו. בסך הכל, הוציאו לנו את הכל, והניחו במקום כמה גנרטורים, מוטות ברזל, ושימרו את המוח שלנו בקופסת מתכת. ציפו אותנו בחומרים לבסוף הניחו כמה שכבות עור כדי שנראה אנושיים. כל מכורי הקעקועים למינהם, נאלצו להפסיק, בגלל החוק ובגלל שהקעקועים לא נספגו בדם. כמות האנשים שמעשנים התילה לעלות בגלל שאין שום סכנה למחלות למינהן, כי איבדנו את דנ"א השלנו, איבדנו את הדם שלנו.
נשארו רק הערפדים, אלה שסיפרתי לכם מקודם עליהם, המוטציות הראשוניות. אך הן לא בנות אלמוות. וכמובן… איך יכולתי לשכוח? אותי. ברחתי.
כשכולם הפכו לרובוטים, אני פשוט לא הייתי מוכנה לזה. לא הייתי מוכנה לאפוקליפסה החדשה הזאת, שתהפוך את כולנו למכונות המצייתות לחוק, ללא שום דעה וחופש.
אני מסתתרת מהמשטר בתקווה שאף אחד לא יראה אותי, או ילשין עליי. אך זה קרה, רובין קרומינסון, חברי, זה שאני אוהבת, הפך גם הוא למכונה לאחר שבועיים שברח איתי. לאחר מכן עינו אותו אבל מכיוון שהיה מכונה הוא לא דיבר. לכן החלו לפרק אותו. יד, עוד יד, רגל ועוד רגל עד שאיימו לנתק אותו מהמערכת הראשית של החוק ואז הוא נשבר. והוא סיפר עליי.
עכשיו החיים שלי יותר בסכנה, עיזרו לי.

הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רציתי להוסיף:
*כולם נראים אותו דבר מבפנים אך מבחוץ הם שונים, אוקיי?


תגובות (12)

סיפור ממש יפה, אבל לא הבנתי משהו, מה זאת אומרת הרשמה?

23/12/2014 00:00

הרשמה, זה משמ מפורסם באתר איך את/ה לא מכיר/ה את זה?

קיצר אתם כותבים לי דמות לפי הקריטריונים למעלה ואם היא מוצאת חן בעיניי רוב הסיכויים שהיא תיכנס.
*יש מקום רק לארבעה דמויות, אפשר לעשות בכל גיל שתבחרו.

23/12/2014 00:04

    אוקי. ואני חדש באתר אז אני לא מכיר את זה כל כך…
    למשל-
    שם: ג'ו טרין
    גיל: 25
    מראה: נמוכה, רזה שיער שחור כמו עורב, עיניים חומות וקטנות, חזקה, והיא גם בת אדם
    אופי: היא נחמדה מאוד, וגם שונאת את הרעיון של הרובוטים, היא מתעצבנת בקלות, ואמיצה מאוד.
    משהו שרציתי להוסיף: היא הבת של כריסטופר טרין, והיא יודעת לתקשר עם הערפדים, ומאז שהיא ברחה היא גרה איתם.

    23/12/2014 16:47

    עזוב… תשכח מהדבר עם הערפדים

    23/12/2014 16:58

במילה אחת: מ ה מ ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (דרך עגב-זאת האנונימית)
שם:ריי
גיל:40-50
מראה:שרירי וחזק,הוא הפך לערפד למחצה (בגלל סיבוך כלשהו,שאמור ליהיות מעניין-סומכת עלייך שתחשבי על משהו)אנשים ניסו לתפוס אותו כי רצו לקחת את הדנ"א שנותר לו מהארפדיות ולנסות לעשות זן חדש, הוא ניסה לברוח,(עוד משהו אם תרצה/תרצי להוסיף:בסוף מתברר שהיה לו קשר בדם אם מי שעליו מבוסס הסיפור.
אופי:הוא מאוד נוקשה (אחד הקרירי מזג האלה שיש בכל סיפור 0.0)אם מישהו קורא לו בשמו הפרטי הלך עליו! אבל מבפנים הוא יכול ליהיות הכי חם,אוהב ואם לב טוב.
אה ועוד משהו,בעוד מילה: הסיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםם ,עד עכשיו

23/12/2014 00:04

אה ואם השם לא משהו (-והוא לא משהו) ,הוא מוזמן ומזומן להיחלף

23/12/2014 00:06

אה ואם השם לא משהו (-והוא לא משהו) ,הוא מוזמן ומזומן להיחלף!!!!

23/12/2014 00:08

אה ואם השם לא משהו (-והוא לא משהו) ,הוא מוזמן ומזומן להיחלף!!!!לסיפו?
ומאיפה הרעיון הגאוני הזה לסיפור?

23/12/2014 00:09

יואו איזה מטומטת אני המחשב שלי נתקע אז לחצתי כל כך הרבה פעמים על הספת תגובה! חחח

23/12/2014 00:18

שם: אלנה וורן
גיל: 24
מראה: שיער חום חלק יד המותניים עיינים אפורות גוף שעון חול עור בהיר אבל לא מידי ,חזקה היא אישה זאב היחידה מסוגה והיא מסוגלת לקרוא מחשבות. המדענים שינו אותה לכזאת.
אופי: ידידותית ועם זאת מתבודדת הולכת לפי האינסטינקטים שלה לא מפחדת מכלום פזיזה נאמנה לחבריה לא יכולה להישאר לבד הרבה זמן תעשה הכול למען האנשים האהובים עליה.
וזהו ^^
אהבתי את הסיפור מקווה שאני אכנס (:

23/12/2014 11:08
uta uta

מדהים!
אני אשמח להירשם
שם: אנטוניו פרצסקי
גיל: מה שאתה צריך
מראה; שיער שחור מגולח, צלקת מקום אפשר מלבד הפנים. עיניו כסופות והוא עיוור.
אופי; למרות היותו עיוור הוא יכל להרגיש את הרגשות של אנשים רק בנגיעה אחת איתם, הוא יכול גם לראות את העתיד המצפה לאותה הדמות, הוא רגיש ואכפתי ועוזר לכולם. הוא פיתח שיטה מיוחדת שעזרה לו להתחמק מהמדענים ולברוח.
משהו להוסיף: השיטה המיוחדת שפיתח היא לא להרגיש כאב. בגלל כול העינויים האלה הוא התפלל בלילה שיצליח לברוח או לשרוד ללא כאב, ואז הוא התעורר למחרת וגילה שאין לו כאב. העיניים שלו נהפכו לעיוורות בגלל המדענים שניסו לגרום לו סבל, הם נעצו סכינים בעיניים שלו והשאירו אותו מצולק נפשית וגופנית בכול שאר חלק הגוף.

23/12/2014 11:35

אפשר לרשום בן אדם שגם ברח ולא הפך עוד למכונה?

23/12/2014 13:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך