הי לכולם זה הסיפור או יותר נכון הפרק הראשון שאני כותבת באתר זה ואם אתם שואלים אז בכוונה הפסקתי את הסיפור בישביל לימתוח ואת ההמשך אני אכתו בפרק 2. אז תנו לי תגובות!!!

עולם הצעצועים… פרק 1

12/02/2013 577 צפיות 2 תגובות
הי לכולם זה הסיפור או יותר נכון הפרק הראשון שאני כותבת באתר זה ואם אתם שואלים אז בכוונה הפסקתי את הסיפור בישביל לימתוח ואת ההמשך אני אכתו בפרק 2. אז תנו לי תגובות!!!

שלום לכולם בסוף הסיפור תציצו לרציתי להוסיף . "אמא זה לא הוגן למה רק לליאור יש מיטריה?" את השאלה הזו שאלתי כבר לפחות 100 פעמים . ליאור הסתקלה עלי כאילו שאני איזה שהיא מפגרת שלא מבינה מה שאומרים לה "נו סופי את רצינית? אמא לא צריכה להיות איזה תקליט חוזר היא הסבירה לך כבר לפחות 100 פעמים שאני קיבלתי את המיטריה בגן ואת לא מקבלת פרסים בביה"ס מה אני אעשה? תיגשי למנהל שלך ותישאלי אם הוא יכול לחלקפרסים למי שמיתנהגת יפה " ליאור גמרה את נעומה ואני נישארתי עם פרצוף חמוץ, מאיפה לקטנטונת הזאת יש כל כך הרבה מילים?,אוף המיטריה הזאת רק גורמת למריבות בבית, טוב נו מה לעשות. ציחצחתי שינים ועליתי למיטה שמעתי את תריקת הדלת של ליאור,בטח היא נירדמה ואמא ראתה שהיא נירדמה וסגרה את הדלת,בטח היא ישינה עם המיטריה בחיבוק אבל…לא המיטריה בחדרי על השולחן שלי ואז שמעתי קול "סופי סופי"…


תגובות (2)

נחמד ^^.
וברוכה הבאה לאתר.

12/02/2013 09:52

ממש יפה איטוש!!!! אגב ביום ראשון אני באה אלייך אל תשכחי!!!
נ.ב-אני מציעה לך שבפרק הבאה גם תפרטי יותר על המראה של הדמויות וגם על תוכן הסיפור!!!
בהצלחה!!

22/02/2013 03:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך