dani~
הסיפור מבוסס על שדים,ופחות בני אדם. אני אשמח אן תגיבו מה דעתכם, וכמובן שתירשמו... אז מחכה לתגובותכם. -תרשמו גם בנות וגם בנים. תודה לכל מי שעוזר ומגיב ♥ בלופ>

אני לא מיוחדת-הקדמה , פרק 1 והרשמה .

dani~ 07/06/2014 929 צפיות 25 תגובות
הסיפור מבוסס על שדים,ופחות בני אדם. אני אשמח אן תגיבו מה דעתכם, וכמובן שתירשמו... אז מחכה לתגובותכם. -תרשמו גם בנות וגם בנים. תודה לכל מי שעוזר ומגיב ♥ בלופ>

לא הייתה בי היכולת להאמין שביום אחד השתנו חיי כך. ללא הסברים או הכנות, חייך מתהפכים. ונגרמים שם דברים , דברים איומים.
אז שמי הוא אלכס, יותר נכון אלכסנדרה, אבל , אני אשאר עם אלכס.
אני בת 17, או לפחות הייתי עד שהכל הסתבך
שערי בצבע שחור,שחור כעורב ,עורב ללא רחמים,
ועיניי די מוזרות, אף פעם לא הייתה בי היכולת (ואולי גם הרצון) להבין את המשמעות של צבען. צבע עיניי הן סגולות,סגולות כמו הצבעים החלשים שבשקיעה, עד כמה שזה לא אפשרי, וכמה שגיחכו על שאני לובשת 'עדשות' , אני לא.אני פשוט 'מיוחדת'.
פרק 1-
לא מאמינה, שוב רק 10 דקות להתארגן. פשוט נורא ואיום. לא.
קמתי ממיטתי במהירות רבה ופניתי אל ארוני.
'מה ללבוש?! הבגדים מוצאים זמן להיות בכביסה',מלמלתי לעצמי,בעודי מסתכלת על ארוני השחור, המלא בבגדים,שחורים.
אז כן, היום זה היום האחרון ללימודי בכיתה יא. עוד שנה אחת, וסיימנו.
לקחתי במהירות חולצה לבנה של בית הספר, וג'ינס ארוך ושחור, במהרה אספתי את שערי בצמה לצד, לבשתי את ג'קטי השחור,שהיה גדול עליי במידה או שניים.
בית הספר האומלל הזה. סוף סוף הגיע לסיומו, לפחות לשלושה חודשים.כל מי שעובר פה יכול לרחם על הילדים הנפלו כקורבן לאלימות המתגברת פה. וכל פעם אני מנסה לעזור מחדש.
"הי,עזבו אותה, היא לא גרמה לכלום",צעקתי בביטחון והתקדמתי אל עבר מקרה אלימות נוסף. כנראה שבורכתי בביטחון עצום שאף פעם לא היה הסבר אליו, אך על אף הביטחון הזה, לא בורכתי בחברים, כאמור אני 'המתבודדת'.
"נעזוב נעזוב, אבל את, את כן נטפלת אלינו.לעזוב אותך גם?", שני נערים התקדמו לעברי, לא הרגשתי פחד, ככל שהתקרבו אליי כך גמאני אליהם,ובכל פעם הצלחתי לחמוק מהם במהירות רבה,והגעתי אל הנערה.
"את בסדר?", אמרתי במהירות והקמתי אותה מלווה ומושיבה אותה על ספסל בקרבת האזור.
"אני חושבת" , אמרה והרימה את ראשה לכיוון עיניי.
היא בהחלט הייתה ילדה יפה, אך חלשה גם כן משום שלא הגנה על עצמה.. לא היה פלא שנפלה כקורבן. חוזק חשוב מאוד בחיים הללו, ורק החזק שורד.אך היא, היא נראתה בגילי ואף טיפה גדולה יותר.
עיניה חומות ושערה גם כן,אך עיניה החומות שואבות אותך פנימה, ללא יכולת להפסיק להתבונן.
"אני אלכס,ומי את?", שאלתי בעודי מפנה את ידה, ללחיצה.
"אני אליסון",חייכה בערמומיות וצחקקה .
טיילתי עם אליסון אל עבר ביתי ואף גיליתי שגרה בקרבתי.התיישבנו על ספסל, ולא הפסקנו לצחוק. היא נערה מדהימה וחביבה.
"את יודעת, מה שעשית שם היה די מדהים,ואני יכולה ללמד אותך לעשות יותר מזה" היא נעמדה ופניה החלו להיות רציניות.
רוח החלה לנשוב בחוזקה ואור חזק ניתח ממנה, חפצים מוזרים השתלשלו מאזור כתפיה, אלה הם כנפיים. כנפיה היו שחורות ופניה לפתע היו מוסתרות במסכה. אין ספק שנבהלתי.
"מה את? מה את רוצה? אף פעם לא עשיתי משו נורא", צעקתי מפוחדת מתרחקת בקושי מהספסל.
"אלכס, ובכן אני שדה. ולשמחתך גם את" צחקקה צחוק חמוד, ואף לרגע קטן חשבתי שזוהי אליסון, שהצלתי.
"אני.אני שדה?", שאלתי בעודי מופתעת,מבוהלת וליבי כבר ברצפה.

אז זוהי ההקדמה, והינה ההרשמה –
שם-
שם משפחה-
גיל- בין גיל 17-19
אופי ותכונות מיוחדות-
שד/בן אדם-
רקע-
מראה-
כוח שדי(אם הוא שד)-
הערות-
תודה לכל מי שנרשם♥


תגובות (25)

ג'ייד ג'ונסון
17
ביישנית, יש לה יכולת לכתוב בצורה נפלאה
הוריה נרצחו וכך גם אחותה הקטנה, היא גרה בצריף קטן כשהיא אמורה לגור אם דודה השיכור.
שיער חום בהיר, עיניים סגולות.
הערה: מאוד חשוב שתדגישי את געגועיה לאחותה הקטנה[דיאנה ג'ונסון]

07/06/2014 17:24

    אוקיי, תודה (=

    07/06/2014 17:37

אני לא עומדת להציע דמות, אבל אולי עדיף שתסבירי יותר על שדים למען אלו שכן יציעו לך. לדוגמה: למה הכוחות שלהם קשורים, האם יש להם מגבלות, מה מייחד אותם מבני האדם (כשהם נראים כמו בני אדם), איך הם נוצרים, מה הם עושים פחות או יותר, ממה הם ניזונים ועוד על שדים באופן כללי.

07/06/2014 17:26

    אני אקח את זה לתשומת לבי ולפני שאני אעלה עוד פרק , אני אכתוב הסבר על השדים (=

    07/06/2014 17:38

שם: דניאל גלר
גיל: 18
אופי: הוא חכם, מקסים, נחמד, שרמנטי ורומנטי, בעל חוש הומור וסרקסטי, הוא מאד מוחצן קצת שחצן אבל לא מהסוג ששונאים.
מראה: גבוהה, שרירי, שזוף, עניים כחולות כההות כמו שמיים לקראת זריחה, שיער בלונדיני מסורק לצד. הוא פשוט מהמם וקשה לא להימשך אליו.
הוא שד
כוח שדי: הוא יכול לשלוט במעשיהם של אנשים ולגרום להם להזות.
הערות: אני לא ממש בטוחה מה זה תכונות מיוחדות ואם שדים חיים לנצח אז תסבירי לי קצת על שדים ואני אכתוב משהו מהמם ;)

07/06/2014 17:38

    סבבה , מבטיחה לעלות הסבר על שדים במהרה.
    תודה (=

    07/06/2014 17:53

    עכשיו כשהסברת אני אכתוב את התכונות המיוחדות והרקע.
    תכונות מיוחדות: הוא יכול לגלות שקרים (אם מסתכלים למישהו בעיניים אפשר לראות שהוא משקר אם הוא לא מסתכל אליך ישירות) וכשהוא מתאהב זה לנצח (או עד שהוא או האהובה שלו מתים)
    רקע: נולד שד אך הוריו חיו בלאנד וגילו לו שהוא שד בגיל 14. מאז הוא מנסה לחיות כמה שיותר טוב כדי שהרוע לא יצמח בו וכדי שאולי יחזירו אותו להיות מלאך, למרות שהוריו שדים רעים. הוא ברח מהם כדי להיות טוב יותר ולא להסתבך בבעיות

    07/06/2014 18:30

שם: רות' ווטסון
גיל: 17
אופי: צינית רוב הזמן, חסרת בושה וטאקט, חכמה, אוהבת לשיר אבל מסתירה את זה, יורדת על בני אדם רוב הזמן.
שדה.
מראה: שיער שחור עם פסים ורודים, עיניים כחולות, גבוהה.
כוח: יכולה לשלוט על הגרביטציה (אני מקווה שזה כוח בסדר לשדים.)
הערות: אפשר בבקשה עוד מידע על השדים והכוחות שלהם בבקשה? כי לא ממש הבנתי מה זאת אומרת להיות שדה וכל זה ><

07/06/2014 17:54

    העלתי מן הסבר כזה על שדים ^~^
    מקווה שיעזור.. ואם יש שאלות, תשאלי (=

    07/06/2014 18:34

אומייגאד נשמע מעניין מאוד
מחכה שתתחילי כבר !!!!!

07/06/2014 18:02

    תודה (=

    07/06/2014 18:39

הלו לך, דני- צ'אן ^^
אוקיי, זה ממש יפה, רק תקפידי לא לעשות רווח לפני הסימן פיסוק, אבל כן אחריו.
(המים היו ממש קרים, וחשבתי שאני עומדת למות מקור.)
או~קיי, אז להרשמה:
שם: אליזבת (ליז) אייקר
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני וארוך, עיניים כחולות וקרות, חיוך ערמומי ולפעמים גם מרושע.
אופי: ערמומית, קרה, לא אכפת לה מהאנשים סביבה. מתנשאת, אוהבת להיות לבד, יכולה לצאת ממצבים מסובכים ברגע.
שדה.
רקע: גדלה ללא הורים, בגלל שהם מתו כשהייתה ממש קטנה.
כוח שדי: שיכנוע. (לגרום לאדם/שד לעשות מה שהיא רוצה). אבל היא צריכה קשר עין ישיר.
מקווה שתתחילי את זה ^^

07/06/2014 18:05

    יאיאיאאי אילנה צ'אן ^~^
    אחמ תודה.
    פיצהה ^~^

    07/06/2014 18:38

שם: מייק שיין (סיבה לשם משפחה בתכונות מיוחדות).
גיל: בן 17.5
אופי: חכם, אמיץ, אוהב לקרוא, מתעניי בהיסטוריה ופנטזיה, מנגן בגיטרה, פסנתר ותופים.
תכונות מיוחדת: שחיין מצוין, רץ מהר, חזק יותר מכולם.
רקע: יתום. חי לבד בבית קטן שכור. אמו ואביו מתו מהתרסקות מטוס. אחרי שהוריו מתו, שד הציע לו להצטרף אליו ובתמורה יקבל את הוריו חזרה (השד יהיה קשור איכשהו לאלכס וירצה אותה כי יש לה כוחות מיוחדים יותר מכל השדים או משהו כזה), מייק יתחבר אליה ויביא אותה לשד או שלא יביא אותה לשד בחירה שלך.
כוח שדי: הוא זורח בלק אחד בגופו ויכול להפנט אנשים, הוא יכול לסנוור אנשים ולהפוך אותם לעיוורים, הוא יכול לשלוט במזג האוויר וביסודות הטבע.
מראה: גבוה, שזוף, שיער חום חלק, עיניים חומות כמו קפה.
הערות: לדעתי כדי לך לעשות את אלכס ומייק מאוהבים ואז זה מוסיף טוויסט לעלילה כי הוא צריך להביא אותה לשד ההוא.

07/06/2014 18:06

    קיי, תודה (=

    07/06/2014 18:37

הארי בריקסון
17.5
אופי – מצחיק, ציני, אופטימי, עקשן, מציק, נחמד, חביב, יורד ליפעמים (קלות), מעצבן, אמיץ, נבוך ליד בנות, לא מובן, לא אוהב להיות במרכז ההקשבה, שונא תשומת לב, קנאי לא קטן, פזיז.
תכונות- הוא האקר מצוין, מתמחה באופן בילתי רגיל בתכנולוגיה, רצן מעולה, גאון בפריצות (בכל הסוגים),
רקע: יש לו פחד ענקי מאש, ענקי. בגיל 12, הוא והוריו יצאו לקמפינג, כאשר היה תורו לכבות את האש, הוא שכח. הוא יצא לטייל ביער, ולא כיבה את האש והוריו ישנו – האש הפכה לשר יפה ושרפה את הוריו בחיים כאשר חזר, היו כבאים. וגילו שלא נותר זכר מהוריו פרט לגופותיהם השרופות, מאז יש לו פחד ענקי מאש, הוא לא גילה על עברו לאיש. מלבד חברו/חברתו הטוב/ה ביותר (לבחירתך).
בן אדם/שד: שד…
כוח שדי- מסוגל לעלות באש אבל לא להישרף, מסוגל לזמן סוס אש בשם רייזון, שמשרת אותו… לא יכול להישרף – אך ביגלל הפחד שלא לא מעז להשתמש בכוח שלו פרט לסוסו, יש לו חיבה ענקית לסוסים…
מראה: שיער שחור קצר, ענייו ירוקות כים, כחוש, נמוך, חיוך שובב.

07/06/2014 18:27

    אוקיי, תודה (=
    הוא נכנס ^^

    07/06/2014 18:35

    נ.ב מתי פרק 2? :)

    07/06/2014 18:37

    אני אעלה אותו בימים הקרובים (=

    07/06/2014 18:38

*שירפה

07/06/2014 18:31

הוא ניכנס???

07/06/2014 18:33

נשמע ממש מעניין :)
להביא לך דמות?

07/06/2014 19:29

    כןכן אבל בן

    07/06/2014 20:18

וואו.. מושלמת ♥

19/06/2014 18:20

אד דייויס
17
בן אדם
רקע.. אין לי ממש. נולד למשפחה ממוצעת למדי, בן חמישי, ואחריו נולדו עוד זוג תאומים. בוא תמיד סבל מבריונות והצקות בבית הספר ובכל מקום. העובדה שהוא היה ממש רגיש ופרץ בדמעות בכל פעם שהציקו לו רק הגבירה את ההצקות.
אופי: הממ, אין לו ביטחון עצמי בכלל, בכלל. הוא ממש ביישן ולא מעז לפתוח בשיחה או בהכרות, וגם אם יפנו אליו הוא נורא יתבייש ויפחד. הוא די פחדן ונכנס לפאניקה ממש בקלות. ובכיין. מגושם נורא. אבל הוא מאוד נאמן, וברגע שיאהב מישהו הוא יהיה מוכן לעשות למענו הכל. הוא תמים מאוד.
מראה: אין לי כוח תיאור אז קבלית מונה שלו = הוא שמעקססס https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQH_gLpSZp9eyvGgEGmv6RdghS8y4WWHwFtnBFlpk0XmZqa0JpC
כן הוא סמרטוט, סמרטוטים הם חמודים! שוש

19/06/2014 19:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך