dani~
מקווה שההסבר שכתבי קודם לכן עזר לחלקכם. אם יש שאלות אני פה תמיד. מצפה לתגובות. בלופ לכולכם >>

אני לא מיוחדת- פרק 2

dani~ 08/06/2014 774 צפיות 17 תגובות
מקווה שההסבר שכתבי קודם לכן עזר לחלקכם. אם יש שאלות אני פה תמיד. מצפה לתגובות. בלופ לכולכם >>

התעוררתי במקום סגרירי ומוזר, מעט אפלולי.
"יש כאן מישהו?", שמעתי את הדי מתרחק לו. אפשר לטעון שזו הייתה מן כנסייה ארוכה ומוזרה.ניסתי שוב.
"הלו, יש כאן מישהו?", צעקתי הפעם, אפילו מפוחדת יותר.
"אוה, התעוררת, נפלא", הציצה נערה בעלת שיער זהוב וארוך ועיניה היו כחולות, ומאוד לא מזמינות.
"אמ,שלום. תוכלי להגיד לי-איפה אני ,מה אני עושה פה ואיך הגעתי לכאן?",שמעתי את קולי עולה, מפחד טיפה.
"אז קודם כל , אני ליז, וכפי שאת רואה את בכנסייה.בכנסייה שבה השדים מתגוררים בעיר הזו.", הנערה- או כפי שהיא מכנה את עצמה –ליז- חייכה חיוך, מעט ערמומי, ואפילו גרם לי לצמרור .
"את מכירה את אליסון? איפה היא? היא גרמה לי לזה?",הרגשתי שאט אט הביטחון שלו הייתי רגילה, חוזר.וקולי אט אט התייצב, ופחדי , כמעט נעלם.
"אליסון, אוי אליסון. טוב, אני יודעת איפה היא, ובינתיים, אנחנו שומרים עלייך." ליז חייכה,והפעם חיוך מזמין,חיוך שנתן לי הרגשה טובה.אך במוחי עדיין רצה השאלה. 'אנחנו'?
"יש כאן עוד אנשים? מי? הם גם ש-"ליז קטעה אותי בדבריה –
"כן, כולנו כאן שדים. ובואי, יותר בטוח לנו למטה, אני רוצה להכיר לך את כולם." היא ענתה לי בצחקוק מתנשא, וירדנו לקומה מתחת.
-נ.מ (נקודת מבט) ליז-
טוב, אני אביא אותה ל'חבורה' ואני אלך. יש לי דברים יותר חשובים מלהדריך. אוף עם אליסון.
"אז תכירי- "
-נ.מ אלכס-
ליז החלה להכיר לי את כולם.
"זה הארי" ליז הפנתה את ידה על נער בעל עיניים ירוקות כברקת, ושערו שחור במעט. הנער ישב עם מחשב נייד על רגליו, וכנראה שהיה עסוק במשהו, עד שליז קראה בשמו.
"אמ,היי ,וברוכה הבאה" אמר בביישנות , והסומק על לחייו, הסגיר אותו במבוכתו.
"זוהי ג'ייד', ליז צעדה כמה צעדים ופנתה אליה. עיניה היו בצבע עיניי, סגולות להפליא, ושיערה חום חיוור.
"היי", היא אמרה במהירות וביישנות טיפה וחזרה מהר, לדף ועט שהחזיקה.
ליז פלטה אנחת יאוש ממורמרת ומיד המשיכה
"זהו דניאל", היא אמרה כבר, בחצי יובש.הנער היה גבוה במעט מהאחרים ועיניו הכחולות גרמו לבלבול והזיות, שערו היה זהוב אף יותר משל ליז.
"ברוכה הבאה" הוא ענה בחיוך שחצני, אך היה בו קסם אישי.
"'ותודה לאל זה האחרון, מייק-"
"ברוכה הבאה" ענה במהירות ואפילו לא הרים את פניו, המשיך לנגן בגיטרה.
"טוב אז אני הולכת, ותעשו איתה משהו" אמרה ליז בקרירות וחיוך,מעט מרושע עלה בפניה.
"אמ.ביי" אמרתי, בפעם הראשונה מאז שהחלה לדבר.


תגובות (17)

צופה ראשון + מגיב ראשון המשך!

08/06/2014 18:05

ייאי, הכנסת את הדמות שלי ><
נמנמ. תמשיכי ^^

08/06/2014 18:06

אני חייבת לדעת מי בתמונת פרופיל שלך
הוא כל כך מוכר לי וכבר יומיים אני מנסה להבין מי זה

08/06/2014 18:08

עודעודעודעודעוד!!!
תמשיכי ומהר!

08/06/2014 18:08

מחכה להמשך ולראות את הדמות שלי נכנסת (אלן אם את לא זוכרת)

08/06/2014 18:09

    כל הדמויות יכנסו, פשוט בהדרגה (=

    08/06/2014 18:17

bring me to the horizon?
השורה בתמונה זה מהשיר הזה

08/06/2014 18:15

    עכעכעכעכעכעכע זה אולייייבררר ♥

    08/06/2014 18:16

    המפ. לא מכירה. חבל, הוא נראה חתיך.
    שם משפחה? אני אלך לחפש את הביוגרפיה שלו.

    08/06/2014 18:18

    וזה bring me the horizon* וזה שם הלהקה,
    מה שכתוב בתמונה זה שורה משיר ^^

    08/06/2014 18:20

    אוליבר סייקס ^^

    08/06/2014 18:20

    אוקי זה מוכר לי, אני בטוחה ששמעתי אותו איפשהו.
    כשאת אומרת שזה השם של הלהקה אני נזכרת. פשוט כשחיפשתי את השורה בגוגל זה כתב שזה השם של השיר וזה בלבל אותי.
    אני עדיין אקרא את הביוגרפיה שלו.

    08/06/2014 18:22

    להקה מדהימה, בנאדם מדהים , ממליצה בחום ♥
    ואל תיבהלי מהשירים שלהם, יש משמעות לכל משפט ומשפט

    08/06/2014 18:25

תמשיכי ^^
ואמרת שרצית בן. זה לא מאוחר מדי?

08/06/2014 19:19

    לאלאלא זה מצויןן

    08/06/2014 19:31

שם: אדוארד גרין
גיל: 18
אופי: שקט ודי סגור בתוך עצמו. יש לו מעט חברים כילא חברותי במיוחד, אבל כשהם בצרה הוא חבר נאמן.
תכונה מיוחדת: אוהב מאוד להיות במקומות פתוחים, לא קר לו אפילו כשיש רוח קפואה.
שד.
רקע: ההורים שלו גם שדים, אבל הם רצו שהוא יחייה כמו כל ילד נורמלי ולא סיפרו לו על זה. הוא גילה שהוא שד כשציידי שדים הרגו את אבא שלו, הוא ואמו הצליחו לברוח. (אם הקטע של הציידי שדים לא מתאים אז… סורי).
מראה: גבוה, רזה מאוד, שיער שחור מתולתל ועיניים ירוקות, עור חיוור.
כוח שדי: שולט באוויר (כי זה מגניב ^^)

08/06/2014 20:04

תודה רבה שהכנסת את הדמות שלי לסיפור שלך (מייק שיין) אגב שמת לב למה שכתבתי לך בתגובה אם מי הוא עובד?
אם לא תקראי שוב ואולי זה ימצא חן בעינייך הרעיון הזה.

22/06/2014 21:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך