אני מלך עכשיו

25/03/2019 493 צפיות תגובה אחת

בום!

מיילס חשב שהוא שמע משהו, אבל לא היה בטוח. הוא התיישב במיטתו וניסה להקשיב. עברו כמה שניות, אך לא נשמע קול.
בום.
הקיר בחדרו של מיילס רעד, והמגן של אביו נטה עכשיו מעט ימינה. מיילס קפץ ממיטתו והחליק לתוך זוג מכנסי עור אותם לבש קודם לכן. הוא תפס את המגן של אביו, ג׳ום, ואת חרבו.
הוא יצא בריצה מבעד לדלת העץ הכבדה, ורץ לכיוון הקומה התחתונה בטירה. לאחר כמה גרמי מדרגות,הבחין מיילס בטרול מהחלון. מיילס קפץ, נחת במרפסת של הקומה הראשונה ומשם קפץ שוב, הוא קם, וניצב מול הטרול.
זה היה טרול קטן חסית, רק קצת מעל ל-3 מטרים. מיילס חייך ואמר ״בשביל זה מוציאים אותי מהמיטה״?
עבר קצת זמן מאז שמיילס נאבק בטרול, לכן הוא החליט לשחק איתו מעט.
טרולים, אתם מבינים, הם חיות די טיפשות. דרגה שכלית מקבילה לילד בן 10 חודשים לערך.
אז מיילס לחש מילה, ואבן האודם במרכז המגן של אביו התחילה לזהור. עכשיו עיניו של הטרול היו מקובעות למגן והוא התחיל בדהירה. לעברו של מיילס.
מיילס קפץ במקום, והטרול עבר מתחתיו כלא מבין.
הטרול הסתובב ושוב התחיל לרוץ לכיוונו, אף הפעם מיילס לא קפץ, אלא החזיק את המגן כמתכוון להדוף את הטרול, אך סנטינמטרים ספורים לפני שהטרול פגע בו, הוא קפא במקום.
מיילס מצמץ, וצעק ״טיילה!״ וחבט באדמה. ״ בדיוק כשעמדתי להינות קצת, את תמיד חייבת להפריע״. טיילה הופיעה מאחורי עץ סמוך, מתפקעת מצחוק.
״סליחה אח קטן, אתה יודע שאני לא יכולה למנוע מעצמי בידור שכזה״.
״בסדר״ אמר מיילס. ״אבל את תסיימי את מה שהתחלת ותכלאי את הטרול, ותקחי אותו בעצמך חזרה למקומו״.
טיילה נקשה באצבעותיה והטרול חזר לזוז, נראה מבולבל. נקישה נוספת והוא החל ללכת באופן רגוע לכיוון היער, עד שנעלם.

״איך היה בארץ הצללים?״ שאל מיילס. ״אתה לא יכול לדבר ככה על מולדתה של אמא, מיילי״. מיילס שנא את הכינוי הזה. ״את לא יכולה לדבר אליי ככה טיי. אני מלך עכשיו, ועשויים לשמוע אותך״.


תגובות (1)

כתוב טוב לנוער. בכיף יכול להיות התחלה של ספר לנוער

25/03/2019 23:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך