אנשי המראה פרק יב'

03/04/2011 610 צפיות אין תגובות

פרק יב'
"אז מה עושים עכשיו?" שאל ג'וש.
הם ישבו יום לאחר מותו של בלומיד, הוא התעורר בבוקר וניהל את השגרה הרגילה, שעה אימון כושר, שעתיים אימון כוח האדמה שלו, הוא השתמש בכוחות הקסם החדשים שקיבל וגילה שהם כטבע שני לו, אכלו ארוחת צהרים, והינה הם עכשיו בסלון לא יודעים איך להמשיך מפה, הוא לא יודע איך להמשיך, הוא לי ידע מה השאר מרגישים.
"אני חושב שאנחנו צריכים לדבוק בתוכנית של בלומיד" אמר מייק והסתכל על השאר בשאלה
"גם אני חושבת" אמרה לילי
"כן" אמרה ג'סי
"איזו תוכנית?, אני לא רוצה לפגוע פה, אבל אין לנו תוכנית, הדבר היחידי שקבוע הוא שאנחנו תוקפים עוד שבועיים" אמר בציניות
"טוב, זה התחלה, לא?" אמרה ג'סי בחיוך
"אני מסכימה איתך, אז בואו ניצור תוכנית, יש למישהו רעיונות?" שאלה לילי
"האמת שחשבתי על משהו….." אמר ג'וש.
ג'סי שמעה את התוכנית פעולה שלהם את חילופי הדעות והרעיונות של ג'וש, מייק ולילי.
היא פחדה מהרגע הזה, אך בא בעת התרגשה, היא גם הציעה רעיונות אחדים, אבל לרוב העדיפה להקשיב, וכך נקבעה תוכנית הפעולה שלהם

לאחר שבועיים……

"ג'וש הצלחת לאתר אותו?" שאל מייק, מתח בקולו.
הם ישבו בסלון, שהפך לאזור המפקדה הראשי שלהם, ג'וש על הכורסא, ג'סי על הספא זרועו כרוכה סביבה, לילי הולכת הלוך ושוב, ג'וש מול המפה מחזיק בידו תליון עם גביש זוהר שבאמצעותו אמור היה לאתר את מורדריד.
"עדיין לא, רגע….., כן" הם קפצו ממקומם מתאספים מסביב לג'וש
"איפה?" אמרה לילי
כולם הסתכלו עליו בציפייה
"פה" הוא הצביע על נקודה ירוקה ליד האגם, הם הכירו את המקום, אדמה ירוקה עשירה, עשב רך, הם ישבו שם יותר מפעם אחת בהפסקות שלהם, המקום היה יפה כציור, כמה אירוני שהוא בחר במקום כל כך שליו להיות שדה הקרב שלו.

"אני לא מאמינה שהגיע הזמן, אני יודעת שחיכינו לרגע הזה, אבל עכשיו שהוא כל כך קרוב, אני חוששת" אמרה ג'סי.
"אני מרגיש כמוך, אחות קטנה" הוא כרך את זרועו סביבה וחייך, הפנה את מבטו אליהם ושאל
"מתי יוצאים?"
לאחר דממה קצרה ג'וש אמר "מחר, הלילה נישן טוב"
"איך בדיוק אני אמורה לישון" אמרה לילי
"את חייבת, אנחנו צריכים את כולם בשיא כוחם" אמרה ג'סי

הם ישבו עוד קצת דנו במהלכים השונים, דיברו על החששות והפחדים, ולאחר זמן מה כולם פרשו למיטותיהם.

היא התעוררה עם שחר ראשון, ג'וש עדיין ישן, איך הוא יכול לישון כאליו זה עוד יום רגיל, חלק מאיתנו יכולים לא לחזור, היא הסתכלה עליו וחשבה על כמה היא שמחה שהכירה אותו, "את צריכה לישון" הוא אמר לה עדיין עם עניים עצומות, היא קפצה, "חשבתי שאתה עדיין ישן", קשה לישון כשאת מסתובבת מצד לצד" הוא תפס אותה במותן וחיבק אותה, "אין לך מה לדאוג, אנחנו נקרע לו את הצורה, בואי נישן עוד קצת מחכה לנו יום ארוך".
הם ירדו במדרגות לאחר שעה, לחים עדיין מהמקלחת, כשירדו היא ראתה שהם תופסים את ג'סי ומייק בנשיקה לוהטת, היא השתעלה קלות, ושמעה את ג'וש אומר "אחי, תירגע עם אחותי", לילי אמרה לו, "אני לא מבינה על מה אתה מתעצבן, אני ואתה עשינו אותו דבר לפני שעה", "זה לא אותו דבר", "למה?" אמרו לילי וג'סי במקביל, "חפרת לעצמך בור" מייק חייך אליו, ג'סי ולילי חיכו לתשובה, "אתן צריכות להבין אותו, את אחותו הקטנה ולכן למרות שהוא עושה אותו דבר איתך, הוא הצביעה לכיוון לילי והוסיף, הוא מרגיש שהוא צריך לשמור עלייך"
"גברים" אמרה ג'סי
"רק אתם מבינים אחד את השני, טוב אני צריכה נס" הוסיפה לילי ופנתה להרתיח חלב, ג'סי הוציאה ביצים לחביתה, ג'וש התיישב ליד מייק ואמר תודה.
הם ניהלו בוקר רגיל, שעה בחדר כושר, שעתיים באימון הכוחות שלהם, אכלו ארוחת צהרים, בילו שעה שקטה ביחד, לאחר מכן הם יצאו לאגם.

כשהגיעו המקום נראה כמו תמיד, יפה כציור, מקום הבילוי שלהם, מייק הפעיל את לחש האיתור והצביעה למקום שבו העצים היו מסובכים, וצל היה במקום,"שם"
"יפה יפה, איפה בלומיד חברי הטוב, מפחד מכדי לצאת" אמר מורדריד כשיצא ממחסה הצללים,
הוא היה בעל שיער שחור, גבוהה יותר מ-1.90, בעל עיניים, כחולות, הוא היה יפיפה,.
"מת" אמר מייק, וראה שזה זעזעה אותו מעט, למרות שמיהר להסתיר זאת,
"טוב פחות אחד, ולמה אתם חושבים שאתם יכולים להצליח במה שאחרים נכשלו, אתם תולעים בהשוואה לבלומיד וגם הוא לא הגיע לעוצמתי"
"אנחנו ניראה מי יותר טוב" אמר ג'וש ובמילים אלו הרעיד את האדמה שמורדריד דורך עליה, ג'סי התיזה עליו סילון מים שהפיל אותו לאדמה, הוא קם מחייך ואמר "יפה אולי אתם לא חלשים כמו שחשבתי" וזרק כדור אנרגיה על ג'וש, ג'וש נפל ג'סי מיהרה אליו ואמר לאחרים לחפות עליהם עד שהיא מרפא אותו, לילי עשתה מגן רוח, מורדריד לא יכול לעבור אותו, מייק הפך לזאב וירק אש מפיו, גו'ש זרק אבנים, לילי יצרה טורנדו, ג'סי הורידה ברד, מורדריד נחבל אך הוציא מתוכו מעגל זוהר והכה בכל מה שמסביבו, הם נפלו על רגליהם וקמו…,
כך הם נלחמו שעה ארוכה, כולם היו פצועים וכואבים ובכל זאת המשיכו, גם מורדריד לא נראה במצב טוב מהם, פתאום קלט מייק תנועה לא נכונה ביחד עם ג'וש במקביל הם הכו בקרסולו של מורדריד, ורגלו התפוצצה, הוא נחלש וזעם אך המשיך להילחם, כאילו זה לא משפיעה עליו, האדמה התמלאה בחורים, אדמה חרוכה, לבסוף כשהצליחו להפילו פעם אחת התאגדו סביבו, והכו בבת אחת כל אחד מהם מייק ביד אחת הכה באש, וביד השנייה הכה בחשמל, מורדיריד דחף אותם אך הם המשיכו להתקרב, לבסוף מורדריד נפל על ברכיו, ולאחר מכן היה פיצוץ מחריש אוזניים, והכול מסביבם התמלא בעשן שחור, הם נפלו ארצה ואיבדו את ההכרה לכמה שניות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך