me and myself
מי שרוצה להירשם: שם: גיל: מראה (מיוחד): רקע: אני צריכה שמות מאוד מיוחדים (לא צריך שמות משפחה)

אפלה בהירה. הקדמה+הרשמה.

me and myself 07/03/2014 1016 צפיות 18 תגובות
מי שרוצה להירשם: שם: גיל: מראה (מיוחד): רקע: אני צריכה שמות מאוד מיוחדים (לא צריך שמות משפחה)

קרני השמש סינוורו אותי וגרמו לי להתעורר. הסתכלתי על ידיי, הן היו מצולקות. הראש שלי כאב מאוד. הסתכלתי למעלה העצים נראו גבוהים יותר מתמיד, מאיימים. הכול היה שקט, הציפורים לא צייצו, אפילו הרוח לא נשבה, שקט מדי, אבל לא שקט רגיל, זה הזכיר את השקט לפני הסערה.


תגובות (18)

שם- לין גולד
גיל- מה שצריך
מראה- שיער בצבע לבן בוהק שמגיע עד למותניה, עיניים ירוקות בוהקות שנראות קצת לא טבעיות, גבוהה ודקיקה, שונאת ללכת עם נעליים.
אופי- מתוקה ורגשנית, עליזה תמיד, קצת ביישנית, מטופחת.
רקע- הוריה נפטרו בשריפה נוראית, והיא נדדה בין פנימיות עד שהחליטה לברוח ליער.

07/03/2014 07:50

אכפת לך אם אני אשנה לה את השם?

07/03/2014 07:54

שם: ליזארי ריי
גיל: 12 (אבל את יכולה לשנות, עם צריך)
מראה: שיערה כסוף-לבן כמו הירח, הוא מעט מנופח ומגיע עד כפות רגליה. עייניה כסופות-אפורות ומלוכסנות, היא נמוכה ולצערה הרב, אין לה חזה. מרבה ללכת בלי נעליים\רק עם גרביים.
רקע: התייתמה מאימה וחיה רק עם אביה. יום אחד, אביה ביקש ממנה ללכת לשוק השחור כדי שיביאו תמורתה כסף, ליזארי לא הסכימה ואביה איים שיהרוג אותה. היא ברחה מהבית והחליטה לגור בסתר בבית של איש עשיר, ממנו גנבה אוכל, שתייה ובגדים. כשהוא גילה את זה, הוא סילק את ליזארי מהבית. היא למדה לחיות ביער ולהשיג אוכל ומים לבד. (סליחה על הרקע הגרוע, אני לא מצליחה לכתוב רקעים מגניבים בשעות כאלה.)

07/03/2014 08:10

שם: ירדן שלטנר
גיל: 16
מראה: שיער בצבע שחור עם מעט פסים בצבע תכלת באופן טבעי, עיניים ירוקות-אדומות, גבוה, רזה (לא מידי!), יפה-תואר.
אופי (אני אעשה גם אופי): אדיש כמעט לכל המצבים, אבל כשמישהו נואש לעזרה הוא משתדל לעזור. תמיד יודע מה להגיד ומה לא להגיד, ויכול למצוא פתרונות לכל המצבים כמעט.
רקע: גר פעם עם אימו ואביו והכול היה כרגיל, עד שיום אחד בא איש אחד ולקח אותם, בטענה של: "הם צריכים להחזיר לי דבר-מה". מאז לא ראה אותם, והוא גר בפנימייה בתנאים סבירים. אם מיטה ושידה קטנה, וכמעט בלי בגדים וארוחה אחת ביום, זה סביר.
בפנימייה אין לו ממש חברים או ידידים, והמנהלת לא ממש עוזרת. הוא סוג של תלוי בעצמו ברוב המקרים. אחרי שבע שנים בפנימייה עם תנאים "סבירים", בלי חברים ומנהלת מרושעת אחת, הוא למד לסמוך רק על עצמו. נוהג ללכת לחדר המנהלת ולגנוב משם דברים. לעיתים גם יוצא מהפנימייה (באישור, כמובן), וגונב מחנויות. נעצר שלוש פעמים על ידי המשטרה, אבל אף פעם לא עבר מהפנימייה הזאת.
אני מקווה שזו דמות טובה…
ותמשיכי :) (או תמשיך, אני לא יודעת אם את\ה בן או בת…)

07/03/2014 08:53

אני בת. ואם לא היו מספיק דמיות של בנים ושל בנות כנראה לא אמשיך את הסיפור בקרוב. ואני אצטרך לעשות שינויים קטנים בדמיות.

07/03/2014 09:13

כמה דמויות את צריכה?

07/03/2014 09:19

מושלם 3>
מקווה שתקראי גם את הסיפורים שלי :)

07/03/2014 09:26

גם אני נרשמת!!!

שם: אמבר -רוז.
גיל: 12 (או מה שצריך)
מראה: עיינים כחולות כהות מאוד, נראות סגולות. גבוהה מאוד! גוף ממוצע. שיער מתולתל מאוד, צבע זהוב ג'ינג'י.
אופי: תחמנית, אוהבת להתנתק מהשיגרה ומוצאת שלווה ביער, בת יחידה, בעלת חוש הומור, יודעת לקרוא ספת גוף. מרחוקת , לא אוהבת חברה. אוהבת מאוד חיות. לא עושה חשבון.
רקע: בת יחידה (כתבתי כבר), לא יתומה, בקיצור- רגילה. תמיד מסתבכת בצרות אבל היא לא אוהבת להסתבך. תמיד ההורים שלה טסים לחו"ל והיא נשארת בבית לבד. פעם אחת בה גנב לדירה שלה והיא לא פחדה והחזירה מלחמה עד שהגנב ברח. היא לא מפחדת מאף אחד ותמיד נעלמת מהבית לכמה ימים בזמן הזה היא מסתבכת עם כנופיות ופושעים או בורחת ליער.

07/03/2014 09:40

א.מ.ש אני צריכה די הרבה דמיות. והדמות שכתבת מתאימאה מאוד

07/03/2014 10:40

יאי! אני רוצה עשכיו לכתוב בת!
אז ככה:
שם: לונה סלמטר
גיל: 16 (אני אוהבת לעשות דמויות בנות 16…)
מראה: שיער בלונדיני חלק עם פסים בצבע זהב, שלפעמים מתחלפים לסגול בהיר (באופן טבעי), עיניים סגולות-אפורות, עור חיוור (כמו חרסינה), גבוהה ורזה. לא עונדת תכשיטים ולא שמה איפור. למרות זאת, יפיפיה.
אופי: שקטה יחסית ועדינה. אוהבת חתולים (מהסוג הפרסי, כדורי הפרווה האלו…), לא מרבה להתבודד. במצבים רבים יוצא שהיא מובילה דבר מה, ויש רגעים שהיא מאוד קופצנית. לא חושבת לפני שהיא עושה, ובגלל זה היא מרבה להסתבך בצרות. כשהיא בצרות, כמעט תמיד מצליחה מזה. (דגש על כמעט).
רקע: כשהייתה בת עשר עברה תאונת דרכים. כל משפחתה נהרגה, והיא מאשימה את עצמה שהיא היחידה שנשארה בחיים. עד גיל שלוש-עשרה חיה ברחוב, והרבתה לעשות פשעים. עד שהמשטרה תפסה אותה ושלחה אותה לאימוץ. עד גיל ארבע-עשרה חיה איתם, כשהיא עדיין מרבה לעשות צרות, ואז המאמצים החליטו שנמאס להם ושלחו אותה לפנימייה סבירה(אם את יכולה לעשות שזו אותה הפנימייה שירדן הלך אליה, אז זה יהיה נחמד…), שם היא כבר לא העזה לעשות צרות ואימצה לעצמה אופי קצת יותר שקט (כמו שתיארתי באופי.)

מקווה שזו גם דמות טובה…
א.מ.ש.

07/03/2014 11:02

אפשר לעשות עוד דמות?
שם: דניאל גרנובצקי
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער שטני רגיל לכאורה, אבל כשהוא כועס השיער משנה את צבעו לאדום, וכשהוא שמח או מתלהב השיער משתנה לתכלת בהיר (באופן טבעי…). עיניים ירוקות-כתומות, גבוה ורזה (לא מידי!), עור בהיר ושיניים לבנות וישרות.
אופי: מאוד קופצני ושמח כמעט תמיד. אוהב לצחוק על כל דבר כמעט, שטותי ומחוכם. דבר אינו יכול לפגוע בו בצורה ממשית, אבל במצבים שבאמת צריך הוא רציני וחכם. (בשאר הזמן הוא סתם מפגר…)
רקע: יש לו משפחה רגילה כלפי חוץ, אבל בפנים היא מאוד מוזרה. אחיו הגדול, אור, נעלם מדי פעם, והוריו כמעט אף פעם אינם בבית. העזרה היחידה שלו (יותר מטרד מעזרה), הוא החתול הפרסי העצלן ביותר שקיים עם כדור הארץ, שקוראים לו מיציר.
חולם שיקרה לו בחיים איזה דבר מעניין יותר מטיפול בחתול עצלן.

אני אוהבת לעצב דמויות…

א.מ.ש.
(אם במקרה זה נשלח פעמיים, ודגש על אם, אז סליחה… אם לא, אז הכול בסדר.)

07/03/2014 11:27

אני גם רוצה!!
שם: איימי גרין
גיל: 16 (או מה שצריך)
מראה: שיער חום כהה עם פס טבעי בשיער בצבע זהב. עיניים כתומות-זהובות, צבע עור בהיר, גוף קטן וצנום, גובה בינוני, אף קטן וחמוד, ובעיקרון היא ממש יפה. צבע הפס והעיניים משתנים לפי הרגשות שלה. כשהיא כועסת הוא משתנה לאדום, כשהיא עצובה הוא משתנה לכחול-טורקיז, כשהיא שמחה הוא נשאר אותו דבר – זהוב. כשהיא פוחדת הוא משתנה לסגול כהה, כשהיא מרגישה שנאה (והיא לא מרגישה את זה הרבה. רק עם אמא שלה ואנשים שפגעו בה מאוד) הם משתנים לשחור, כשהיא מאוהבת (או דברים כאלה.. רק אם את צריכה.. רציתי להוסיף את זה רק ליתר ביטחון) הם משתנים לורוד. היא מאוד מאוד חלשה מבחינה פיזית.
אופי: רגישה. מאוד. כל דבר קטן יכול לגרום לה לרצות לבכות. מנסה להיות אדישה – כמעט אף פעם לא מצליח לה. היא אוהבת להיות לבד ביערות או במקום שומם בלי מכוניות וכו', היא תמיד יודעת להגיד את הדבר הנכון לאיש הנכון – רק בבעיות של אחרים.. אין לה בעיה עם כישלון.
רקע: היא גרה בסוג של לבד. אמא שלה אף פעם לא בבית – וזה לא בעבודה, הם מתפרנסות מכסף שמביא להם אבא שלה כל חודש בגלל ששניהם התגרשו. בגלל זה היא תמיד מעדיפה להיות מחוץ לבית.

אני מקווה שהיא בסדר..

07/03/2014 11:32

יודעת מה? אני רוצה להוסיף לרקע:
לפני שבוע אמה החליטה שהיא לא יכולה לטפל בה עוד, וכמובן שאביה אשר חי במדינה אחרת לא יוכל לטפל בה, אז היא שלחה אותה לפנימייה. (הפנימייה שהסיפור מתרחש בה או משהו כזה…)

07/03/2014 11:49

א.מ.ש הוספתי את לונה ואת ירדן אבל קוראים לו מקס.

07/03/2014 11:52

יש לי חשק לעשות עוד בת…
שם: ליסה סטרלם
גיל: 16
מראה: שיער שחור כמו הלילה. אם מסתכלים עליו יותר מדקה אפשר לראות כמו כוכבים מפוזרים עליו. זה כמו תעתוע, שאיש מעולם לא הצליח להבין. עיניים שחורות עם מעט אפור. היא גבוהה, רזה, בעלת אף קטן ושפתיים אדומות מטבען.
אופי: יכולה לפגוע בכל מי שמנסה לפגוע בה. יודעת למצוא את נקודות החולשה של כל אחד ואחת, ולפגוע בהם חזק. יותר מפעם אחת מישהו התאבד בגללה. איש אינו יכול לפגוע בה. קרה ומנוכרת, אבל תמיד חיוך קטן וגאווני של ניצחון נח על פניה. מתחכמת. הרבה יכנו אותה מרשעת, או רעה, אבל היא תגיד שהיא פשוט מגנה על עצמה. היא פוגעת רק כשמישהו פוגע בה. אצלה המושג: "לעשות לו את המוות", זה יותר מרק משפט תיאורטי.
רקע: חיה במשפחה קטנה – היא בת יחידה. הוריה מפנקים אותה – כשהם נמצאים. הם כמעט ולא בבית, והיא אף פעם לא טרחה לשאול למה. פשוט חיה את חייה ומשתדלת לנסות להתעלם.

אין לי מושג מה יש לי עם שיגעון הדמויות!

א.מ.ש

07/03/2014 11:56

אוקיי… (יאי!..)

07/03/2014 11:57

עדנה מוזס אכפת לך אם יהיה לה חבר טוב אחד שהוא כנראה אחד מהדמיות

07/03/2014 19:06

לא , מה שבא לך רק שתהיי קיימת בסיפור ;)

11/03/2014 14:27
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך