me and myself
פרק מנקודת המבט של ליסה, דמות שזו הפעם הראשונה שהיא מופיעה בפרק. קצר מאוד. ודרך אגב, אם מישהו קורא את הסיפור הזה אני מציעה לו לשמוע את השיר שליסה שמעה, הוא אחד השירים האהובים עליי.

אפלה בהירה פרק 10: "pink floyd wish you were here"

me and myself 14/03/2014 658 צפיות 8 תגובות
פרק מנקודת המבט של ליסה, דמות שזו הפעם הראשונה שהיא מופיעה בפרק. קצר מאוד. ודרך אגב, אם מישהו קורא את הסיפור הזה אני מציעה לו לשמוע את השיר שליסה שמעה, הוא אחד השירים האהובים עליי.

"ליסה" שמעתי את קולה של אנה עוזרת הבית קורא בשמי. היא נכנסה לחדרי, מבט לחוץ נראה על פנייה השזופות. "מה?" עניתי לה שעיניי בוהות במסך המחשב. "המנהלת התקשרה היא אמרה שמחר עלייך להביא חתימה מההורים שלך" גלגלתי את עיניי ונשפתי בבוז. "טוב, אם זה כול מה שרצית להגיד לי אז תצאי" היא הנהנה ויצאה במהירות. "מנהלת טיפשה" מלמלתי לעצמי. כיביתי את המחשב, ירדתי לקומת הכניסה לקחתי את המעיל שלי יצאתי החוצה וטרקתי את הדלת מאחוריי. הרחוב היה שומם, אולי בגלל שהבית שלי ממוקם בשכונה של עשירים, (חלקם פלצנים, חלקם לא). תקעתי את האוזניות באוזני והעברתי את השירים, עד שהגעתי לאחד השירים האהובים עליי ביותר "wish you were here" המוזיקה סחפה אותי, אך גם החזיקה אותי. עברתי את השכונה שלי, והגעתי לשכונה של בניינים ישנים. החלטתי לעבור את הכביש, חיכיתי רגע, והאוזניות עדיין היו באוזניי, עברתי. למרות האוזניות שניגנו את סולו הגיטרה שמעתי רעש רועם שמתקרב אליי. הסתובבתי לכיוונו, אבל הדבר האחרון שראיתי היו האנשים שרצו אליי, ואחרי זה רק חושך, ודממה.


תגובות (8)

למה באיחור? ;;
אבל יאי!

14/03/2014 17:43

תמשיכי!

14/03/2014 17:51

איך לא ראיתי עד עכשיו?!?!?!?
תמשיכי!!!

14/03/2014 17:53

    העלתי את הפרק רק היום. למרות שכתבתי אותו כבר שלשום.

    14/03/2014 18:36

המשך

14/03/2014 18:44

היי, תהיתי עם באלך להירשם לסיפור שלי…

15/03/2014 20:11

    וואו, זה כבר הפעם השמינית שאני רואה את התגובה הזאת, וכבר נכנסתי לסיפור שלך ולא נראה לי שאני כול כך מתחברת לפאנפיקים (אם ככה כותבים את זה) ולא נדמה לי שאני יכולה לכתוב דמות לסיפור שלא מעניין אותי

    15/03/2014 20:28

בהא לך להירשם. לסיפור

24/03/2014 04:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך