דישן123
בבקשה תרשמו.

אפלה מסתחררת-הקדמה+הרשמה פעם שנייה

דישן123 09/02/2015 609 צפיות 3 תגובות
בבקשה תרשמו.

הילדה הקטנה בת השמונה הסתכלה על המבנה העצום והאפור שנקרא "תיכון לילדים בעלי בעיות נפשיות" במבט תוהה.
היא שאלה גבר מבוגר למראה ומעוטר זיפים שחורים בשלווה,"אבא שם אני אלמד בעתיד?".
אביה הסתכל עליה במבט משועשע ואמר,"כן,חמודה שלי,במקום הזה את תלמדי".
"למה?".
הוא הסתכל עליה במבט מהורהר וירד על רגליו עד שעיניו הגיעו לגובה עיניה,"יש לך כוחות וכוחות חזקים,ופה…"הוא הסתכל על המבנה ומבטה עקב אחר שלו"…את תלמדי לשלוט בהם."האבא קם על רגליו ונתן לביתו להסתכל מבט אחרון על הבית ספר.
היא אחזה בחוזקה ושניהם נעלמו ב"פוק" גדול.
את מקומם החליף איש בבגדי עור ומשקפיים שחורים,הוא התקדם אל השער בעוד אישה בבגדים זהים הופיעה גם והתקדמה גם היא אל השער.
בעזרת מספר מילים האישה פתחה את השער ולאחר מספר דקות האש שהשניים הבעירו כילה לחלוטין את מה שהם לא הספיקו להרוס,השרידים היחידים מהבית ספר היו מזרקה הרוסה וספסל שרוף.
השניים נעלמו לפני שהאבא הגיע לבד ובכה על הבית ספר שלו,לאחר 3 שניות הוא צרח אל האויר, "אני חייב לבנות את הבית ספר מחדש!אני יודע ש אנשים שלך הרסו את הבית ספר.איך אתה רוצה שאני אשמור על לילי שלך ככה?!".
ברק נשמע וסערה נראתה מתקרבת,וקול מלחשש לחש לו"אתה תבנה מחדששש את הבית ססספר ותשששמור על הילדה אם חייך ומותך חשובים לך,כי אני יכול למרר את החיים ואת המוות שלך….."
עוד ברק נשמע והקול פסק והשאיר את האיש יושב ובוהה באוויר.

הרשמה:
שם:
מראה:
גיל:
אופי:
מין:בן/בת
התמחות:חייב חלש כי הם כולם מתחילים…


תגובות (3)

שם: דיינה אלן
מראה: שיער כחול-שחור ארוך עד למותניה, עיניים נוצצות בירוק-ארגמן ולובשת בדרך כלל סנדלי עור ושמלות מלמלה קטנות: אם הכוונה לסיפור על מכשפים אז גם גלימה ארוכה וכהה ומצנפת תואמת.
גיל:9
אופי: נחמדה, חביבה אבל שחצנית, אוהבת להשתמש בכל התכונות הטובות שלה כדי להפוך ל"בוס", אוהבת לשלוט אבל מאוד ידידותית וחברת אמת.
מין: בת
התמחות: לא הבנתי…

09/02/2015 21:59

כתוב מזה בהרשמה הראשונה אני אח שלו

09/02/2015 22:38

התמחות זה קסם קטן שלמדה בבית מההורים שלה

10/02/2015 08:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך