דישן123
אני אשמח ממש לביקורת, תגובות ,דירוגים והרשמות .....תודה!!!! נ.ב. לא יותר מדי דמויות...

אפלה מסתחררת-הקדמה+הרשמה

דישן123 09/02/2015 707 צפיות 12 תגובות
אני אשמח ממש לביקורת, תגובות ,דירוגים והרשמות .....תודה!!!! נ.ב. לא יותר מדי דמויות...

הילדה הקטנה בת השמונה הסתכלה על המבנה העצום והאפור שנקרא "תיכון לילדים בעלי בעיות נפשיות" במבט תוהה.
היא שאלה גבר מבוגר למראה ומעוטר זיפים שחורים בשלווה,"אבא שם אני אלמד בעתיד?".
אביה הסתכל עליה במבט משועשע ואמר,"כן,חמודה שלי,במקום הזה את תלמדי".
"למה?".
הוא הסתכל עליה במבט מהורהר וירד על רגליו עד שעיניו הגיעו לגובה עיניה,"יש לך כוחות וכוחות חזקים,ופה…"הוא הסתכל על המבנה ומבטה עקב אחר שלו"…את תלמדי לשלוט בהם."האבא קם על רגליו ונתן לביתו להסתכל מבט אחרון על הבית ספר.
היא אחזה בחוזקה ושניהם נעלמו ב"פוק" גדול.
את מקומם החליף איש בבגדי עור ומשקפיים שחורים,הוא התקדם אל השער בעוד אישה בבגדים זהים הופיעה גם והתקדמה גם היא אל השער.
בעזרת מספר מילים האישה פתחה את השער ולאחר מספר דקות האש שהשניים הבעירו כילה לחלוטין את מה שהם לא הספיקו להרוס,השרידים היחידים מהבית ספר היו מזרקה הרוסה וספסל שרוף.
השניים נעלמו לפני שהאבא הגיע לבד ובכה על הבית ספר שלו,לאחר 3 שניות הוא צרח אל האויר, "אני חייב לבנות את הבית ספר מחדש!אני יודע ש אנשים שלך הרסו את הבית ספר.איך אתה רוצה שאני אשמור על לילי שלך ככה?!".
ברק נשמע וסערה נראתה מתקרבת,וקול מלחשש לחש לו"אתה תבנה מחדששש את הבית ססספר ותשששמור על הילדה אם חייך ומותך חשובים לך,כי אני יכול למרר את החיים ואת המוות שלך….."
עוד ברק נשמע והקול פסק והשאיר את האיש יושב ובוהה באוויר.

הרשמה:
שם:
מראה:
גיל:
אופי:
מין:בן/בת
התמחות:חייב חלש כי הם כולם מתחילים…


תגובות (12)

זה נשמע נחמד מאוד, שמתי לב לכמה דברים שלדעתי הסיפור היה נראה יותר מקצועי בלעדייהם (וואו יצא לי רע המשפט הזה!). שכהקול דיבר יכולת פשוט לכתוב שהוא לחש את מה שכתבת, בדרך כלל לא נהוג לכתוב אותה אות הרבה פעמים (סורי אם גם זה יצא רע).
להרשמה-
שם: אלסי
מראה: רזה, גבוהה, שיער שטני חלק, עור בהיר, עיינים ירוקות.
גיל: 16
אופי: ביישנית, שקטה, לא אוהבת חברה, היא בדרך כלל לא אוהבת לדבר עם אנשים.
מין: בת
התמחות: לא ממש הבנתי למה הכוונה.
מקווה שהיא בסדר, תסביר לי מה זה התמחות ואני אכתוב גם את זה.

09/02/2015 19:54

תודה על הביקורת!והתמחות זה משהו שהילד למד מההורים שלו ויש לו מספיק כוח בגוף לעשות למשל:הרחפת עטים.וגם הגילאים הם 16 כמו שpepper רשמה.

09/02/2015 20:07

    או.קי, אז אני מקווה שזה יהיה בסדר:
    התמחות: בכללי זה טלפתיה (קריאת מחשבות, שליטת מחשבות ולשדר לתוך אנשים את המחשבות שלך) אבל היא מסוגלת לעשות את זה רק על סוסים (כן, כן, אני מאתגרת מאוד), בחרתי סוסים כי זו חיה סתומה (ואני אומרת את זה בתוך ילדה שמאוהבת בסוסים). אז אם אפשר שיהיה לך סוס? או שלא מתחבר לך טוב? קיצר אתה שונא אותי עכשיו ^^, אבל אני אוהבת לאתגר בהרשמות…

    09/02/2015 20:21

סוס זאת חיה סתומה באופן חיובי ולא אני לא שונא אותך…..וכן אפשר שיהיה סוס!!ואני האמת צריך עוד חיות חווה…..

09/02/2015 20:24

    יופי אז לעשות הרשמה גם לסוס? (אולי המשפט הכי מפגר שכתבתי באתר הזה)

    09/02/2015 20:27

אם את יכולה ורוצה…..אפשר לעשות איש סוס אולי?כאילו מורה?

09/02/2015 20:30

ממש יפה ובקשר לדמויות:
שם: אדריאן הורלן.
גיל:16.
מין: זכר.
מראה:עיינים סגולות( תבין למה אחר כך) שיער שחור הוא מטר 60 שזוף ותוסיף עוד מה שתרצה.
אופי:דואג למי שהוא אוהב,די חברותי,חכם ומסתורי
התמחות:לומד להרים דברים עם העיינים(בגלל זה העיינים שלו סגולות) לבנתיים הוא יודע להרים רק דברים ששוקלים בערך 200 גרם בערך ורוצה ללמוד הגנה עצמית.
מקווה שתסכים לעשות את הדמות
אהבתי את הסיפור אעקוב.

09/02/2015 20:34

יפה מאוד עידו……גאה!
(למי שלא יודע הוא אח שלי….)

09/02/2015 20:37

טוב זה לסוס-
שם: קמיליאון
גיל: 4 (זה צעיר לסוס, זה כמו 14 אצלנו בערך).
מין: נקבה, סוסה (אני מעדיפה לא אשת סוס)
מראה: פרווה לבנה, רעמה שחורה, עיינים ירוקות.
אופי: שונאת בני אדם שהם לא אלסי, היא פשוט מתעלמת מזה שהם שם.
התמחות: אין, היא מדברת עם אלסי במחשבה (הן מבינות אחת את השניה).

אפשר לסבך אותך עוד יותר? אם כן אז אני רוצה שהיא תהיה דמות קומית. אם לא אז פשוט תתעלם ממה שכתוב כאן.

טוב, הסיפור נשמע מושלם! אני כבר רוצה שתתחיל, אבל בלי לחץ… שאני לא יצא יותר גרועה ממה שכבר יצאתי כאן.

09/02/2015 20:55

אני לא יודע מה זה אומר דמות קומית?

09/02/2015 21:19

לא משנה הבנתי תודה….

09/02/2015 21:34

שם: קולין הארלי
גיל: 16
מראה: שיער לבן חלק שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים שחורות כמעט לגמרי, גבוה ובעל עור בהיר. הולך בדרך כלל עם בגדים גדולים ממידותיו ונעלי ספורט כחולות.
אופי: אדיש, שנון, חכם ודי מתנשא. לא אובה את האנשים סביבו, חושב שהם טיפשים ולא מבינים את משמעות החיים שלהם. שונא את בית הספר הזה ואפילו ניסה לברוח ממנו כמה פעמים. מסתורי וקצת מוזר, אבל בקטע הטוב. מתבודד.
התמחות: מדי פעם הוא מרגיש אנרגיה עצומה בתוכו והוא יודע שהוא עומד לפגוע במישהו. בכל פעם שזה קורה הוא מתחיל לרוץ בשיא המהירות שלו כמה שיותר רחוק מאנשים. כשהאנרגיה מגיעה לשיאה, יוצא מגופו גל הדף שחור שמכלה כל מה שמסביבו. הוא לא מצליח לשלוט בזמן שזה קורה והוא שונא את זה, זו גם הסיבה שהוא תמיד מתבודד לבדו במקומות מרוחקים, כדי לא לפגוע באנשים שסביבו.

אני מקווה שלא עשיתי אותו חזק מדי, זה פשוט עלה לי פתאום לראש והרגשתי שאני חייבת לכתוב את זה.
אני מקווה שזה בסדר :)

09/02/2015 22:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך