~Mika~
אז ככה 3=
תודה לכל כל כל התגובות שנתתם לייי 3> נורא שמחתי שאהבבתםםם! 3 ;
אם למישהו יש משהו חשוב או שימושי לומר.
DO IT NOWWWWWWWWWWWW

לאב יו אול! 3>

ארמגדון~ פרק 4- דם טרי ►

~Mika~ 11/07/2011 236 צפיות 5 תגובות
אז ככה 3=
תודה לכל כל כל התגובות שנתתם לייי 3> נורא שמחתי שאהבבתםםם! 3 ;
אם למישהו יש משהו חשוב או שימושי לומר.
DO IT NOWWWWWWWWWWWW

לאב יו אול! 3>

"מ-מה?" גמגמה.
זיעה קרה מילאה את גופה והיא זזה צעד אחורה באי-נוחות "תרגעי." הוא אמר בקול מרגיע ולא אופייני.
"אני לא היריב שלך! " הוסיף, אליס החלה להירגע והתיישבה לידו.
"נדבר על זה אחר כך!" אמר, וחייך עלייה חיוך מלטף, "מה את אוהבת?" שאל וקרץ עלייה…
"מה?" שאלה בתימהון, "תחביבים? מאכל אהוב? סוג בנים? משהו." אמר סופר באצבעותיו את הדברים שמנה.
"לישון, שוקולד, ולא עינייך" ענתה לו, סופרת באצבעותיה כמחכה אותו, חיוך עליה על פנייה והפך לצחוק סוער, היא ומייק דיברו ודיברו צחקו וצחקו… עד שעדן נכנסה לחדר "זוג יונות יקרות שלי. המסיבה התחילה לפני שעה בערך, תועילו להצטרף?" שאלה, וגיחחה למראה מבטיו הזועמים של מייק.
אותו ערב המשיך כמו כל ערב רגיל אחר. מסיבה, כיף, צוחקים, חפירות.
אליס קמה בבוקר ולא זוכרת כלום! (בלי אלכוהול. היא לא שותה עדיין.)
"הא… נכון. המסיבה…" קוראת, מלמלת לעצמה, היא הביטה על השעון. "מי פדלאה עכשיו!? הא?" שאלה בכעס, מכוונת אצבע מאשימה לכיוון השעון, היא שמעה גיחוך מצד החדר והזיזה את ראשה במהירות מהפחד…
"מייק!?" נשמה לרווחה, "מה אתה עושה פה?!" שאלה… "הבאתי אותך לפה, אתמול היה מאוחר וההורים שלך נתנו לי להישאר…" אמר , עדיין מחייך מתקרית השעון והפדלאה…
"לא מתאים להם, בן זר? עכשיו…" חשבה לעצמה, "אלייס?" שאל מביט בה.
לאליס היה הרגל 'להראות' כשהיא מרחפת בעולם הדימיון שלה.
"אני נכנסת להתקלח!" אמרה בבישנות והוציאה כמה בגדים מהארון, מייק שתק והנהן עם הראש
אליס נכנסה אל המקלחת החמימה, מזמזת לעצמה שירים…
לפתע, הדלת נפתחה לאט לאט. אליס הסתובבה בפראות, ממהרת לעטוף את עצמה במגבת "סוטה!" צרחה עליו, "מה? גם אני רוצה!" צחק והתחיל לפשוט את חולצתו, אליס התסכלה עליו בפחד 'הוא רציני' חשבה לעצמה. מבטה ננעל על בטנו השרירית והתרומם מיד, סומק מילא את פנייה היא ראתה אותו פותח את החגורה, "שלא תעז" אמרה בקול הכי רע שיכלה, למרות הפחד העצום והבשיינות שהרגישה, היא קפאה במקום.
מייק הסיט מעט את הוילון ונכנס, צוחק ממבטה המבוהל של אליס, וידייה שהתהדקו על המגבת הרטובה.
המיים מיהרו להרטיב אותו, המים על שיערו ועל בטנו השרירית, לא הזיקו. כן בהחלט. לא הזיקו בכלל,
מייק התקרב עלייה טיפה מחייך חיוך זדוני, "מ-מה אתה מתכוון לעשות?" מילמלה, מהדקת את גבה אל הקיר.
הכי רחוק שאפשר, היא לא הייתה רגילה למצב, אבל לא הבינה למה לא יכלה פשוט להעיף אותו.
"אמא! אבא!" צרחה לפתע, "שש" אמר וסתם לה את הפה עם ידו.
"אני לא אסתום!" אמרה בכעס, "הא? באמת?" שאל, וחיוכו הזדוני עוד התרחב. "כן!" אמרה, "תכריח אותי!" כמעט צרחה עליו, הוא התקרב עלייה. ליטף את לחייה עם ידו, ונישק את שפתייה ברכות.

עייניה של אליס נפערו לרווחה, היא לא האמינה 'זה חלום' חשבה לעצה 'הוא, גנב לי, את הנשיקה הראשונה…' מילמלה לעצמה במוחה.
כל הפחד התחלף בכעס מתפרץ, היא הדפה אותו הרחק ממנה וסטרה ללחיו בכעס, הלחי האדימה
ומייק החליק ונפל לאחור, ראשו התנגש בחוזקה בקיר ועינייו נסגרו לאט לאט,
"מ-מייק?" שאלה בפחד מחודש, "מייק!?" קראה בקול. היא תפסה אותו והחלה לנער אותו בפראות,
כמה דמעות זלגו מלחייה
היא הביטה על הקיר ועייניה נפערו בשנית, "לא ככה דמיינתי את הנשיקה הראשונה שלי…" אמרה לעצמה, עוצרת את הדמעות,
על הקיר היה מרוח נוזל טרי ואדמם, שנזל למעטה והחל להישטף עם זרם המים הישר על הביוב.
זה היה דם.


תגובות (5)

אויייי תמשיכי במהירות!!!
אני מתה כאן!!!!

13/07/2011 00:27

מדהים!!!!תמשיכי דחוף :)

13/07/2011 09:28

איזה סוטה חחח :)
למה את לא ממשיכה? אני מתה על הסיפור הזה!

13/07/2011 15:21

דייייייייי!
אני מתה, תמשיכי מהר בבקשה!!!!!!!!!

13/07/2011 17:11

מה????????????????
הוא מת?!?!?!?!?!?!!?!
מה בדיוק קרה שם????
הוא היה המעומד השני ? הוא גרם לה להרוג אותו????
ומה היה הקטע שלו עם המקלחת….!

13/07/2011 22:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך