kingwolf
מה אתם חושבים על הדמות של גיא? האם אתם אוהבים אותה, או שאולי לא?

ארץ הממתקים פרק 1

kingwolf 21/06/2014 770 צפיות אין תגובות
מה אתם חושבים על הדמות של גיא? האם אתם אוהבים אותה, או שאולי לא?

"גיא, תתעורר! אתה צריך להתארגן לבית ספר!" אמרה אמו של גיא. "נו, באמת… למה השבוע צריך להתחיל?!" "אני יודעת שאתה לא אוהב ללכת לבית ספר, אבל אין מה לעשות!" "אף אחד לא אוהב אותי חוץ מגלעד." "גיא, אל תגיד את זה, ברור שאוהבים אותך!" "את לא צודקת, את טועה! כולם חושבים שאני מוזר, בגלל שאני מאמין בארץ הממתקים שאני חולם עליה" "גיא, תהיה רציני, זה נכון שאין באמת ארץ ממתקים, אבל לא חושבים שאתה מוזר!" "גם את לא מאמינה לי!"התארגן בזריזות וברח לבית הספר. הוא לא רצה להקשיב לאמו שוב.
כשהגיע גיא לבית הספר גלעד בא אליו " היי גיא, איך עבר הלילה?" " אתה יודע, כרגיל" "מה, עוד פעם חלמת על ארץ הממתקים?" "כן, חלמתי על ארץ הממתקים…" "זה ממש לא יוצא לך מהראש, נכון?" " נכון, למרות מה שכולם אומרים, אני מאמין שבאמת יש ארץ ממתקים, איפה שהו, ואז כשאגלה אותה, לא יחשבו יותר שאני מוזר." לפתע נשמע הצלצול באוזניהם, והשניים רצו לכיתה. בשיעור גיא לא היה מרוכז, הוא רק שרבט במחברת שלו איך תראה ארץ הממתקים כשימצא אותה. "גיא!" צעקה לפתע המורה, " מה זה הציור הזה?!" אמרה, והצביעה על מחברתו של גיא. "זה ברור שזאת ארץ הממתקים ההיא!" אמרה פז. " אה, כן… שוב אותו דבר…" אמרה, לקחה את המחברת והחלה לדפדף בה. " זה מה שאתה עושה בתוך מחברת תנ"ך?!, יהיה לך עונש חמור!" אחרי הלימודים, והפגישה עם המנהל, גיא ידע שיקבל עונש חמור בעוד כמה ימים. הוא הלך לחדרו, פתח את מחברתו והתחיל לעשות שיעורים. אחרי כמה זמן העיפרון נפל מידו והתגלגל מתחת למיטה. גיא קם, דחף את המיטה הצידה, ופתאום הוא ראה דלת קטנה, כמו בחלומו, ושכח מהעיפרון. הוא ניסה לפתוח את הדלת, והדלת נפתחה בעצמה. הוא נכנס לתוכה וראה את מה שהיה בכל חלומותיו- ארץ הממתקים………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך