kingwolf
הסוף! נ.ב מצטער שחיכיתם כל כך הרבה זמן

ארץ הממתקים פרק 10

kingwolf 18/07/2014 814 צפיות 2 תגובות
הסוף! נ.ב מצטער שחיכיתם כל כך הרבה זמן

"קדימה! להמשיך לטפס! עוד מעט אנחנו מגיעים!" אמר גיא "כשאנחנו נגיע נצטרך להילחם מול אדון הסוכריות החמוצות" אמר דוב הגומי "כדאי שנוכל לחיות בשלום בארץ הממתקים"אמר ביסקוויט "ונחייה כאן בלי פחד!" אמרה טילונית "אוקיי, הגענו לפסגת הר הליקריץ!, הגיע הזמן להילחם מול אדון הסוכריות החמוצות!"אמר גיא "מעניין אם אדון הסוכריות החמוצות יודע שאנחנו באנו" אמר ביסקוויט "אני מאמינה שאדון הסוכריות החמוצות ידע שבאנו, המלכודות שהיו לנו כדי שלא נגיע אל אדון הסוכריות החמוצות לא היו שם סתם ככה, אדון.. הסוכריות… שם… אותם… שם…………. אין לי אוויר!"אמרה טילונית "בואו נקרא לאדון הסוכריות החמוצות אס"ח בראשי תיבות" אמר דוב הגומי "אוקיי" אמר גיא "איפה אס"ח?" אמר ביסקוויט ואז פתאום אס"ח נפל מהשמיים וצחק צחוק מרושע "חה! חה! חה!!!!!!!!!" אמר אס"ח "אז…. אתם הצלחתם להגיע אלי, אבל אין לכם סיכוי לנצח אותי! חה! חה! חה!" אמר אס"ח "אני דווקא חושב שכן" אמר גיא"צוות רובי מסטיקים לשגר!" טילונית ודוב הגומי שיגרו לעבר אס"ח מסטיקים ואס"ח נדבק לרצפה אבל אס"ח השתחרר בשנייה וזרק את המסטיקים על טילונית ודוב הגומי "זורק רימונים, שגר!" ביסקוויט שלח לעבר אס"ח כדורי שוקולד אבל אס"ח התחמק מהם, תפס אחד וזרק אותו לעבר ביסקוויט שנפגע ממנו "אתה רוצה קודם להתחמם קצת? חה! חה! חה!" אמר אס"ח "אני לא צריך להתחמם, יש לי את הנשק הסודי!" גיא לקח את בזוקת הסוכריות הקשות וכיוון אותו לעבר אס"ח, שיגר אותו ואס"ח שניסה לתפוס את הכדור נשלח קצת אחורה "נראה לי שהובסת!" אמר גיא "אתה חושב שנשקים קטנים כאלו יכולים להשפיע עלי? אז טעית!" אס"ח שלח את הסוכרייה הקשה לגיא שנפגע ממנה "חה! חה! חה!, אתה חלש! ניסית להציל את הארץ הזאת ונכשלת! ארץ הממתקים עכשיו שלי! חה! חה! חה!" גיא הסתכל לעבר חבריו הפגועים והמיואשים והבין שלא יוכל לעשות כלום לגבי זה, אבל אז עלה לו רעיון הוא לקח חתיכות ליקריץ, סלעי מאפין ועוד ועשה מהם שיריון "הי אס"ח!, רוצה קרב? קבל קרב! גיא נתן לא אגרוף בבטן נגחה בראש ונדנד אותו לקצה אבל אס"ח התקדם ופגע בגיא "לא למדת שלא תוכל להביס אותי לעולם, נפילה מהגובה הזה לא תהרוג אותי!" אמר אס"ח "הגובה לא" אמר גיא "אבל אני יודע מה כן" גיא המשיך לפגוע בו ששוב יתנדנד לקצה "אמרתי לך כבר שזה לא יהרוג אותי! וכהוכחה אני עכשיו אקפוץ מההר הזה!" אס"ח קפץ אבל גיא ידע מה הוא עושה, בזמן שאס"ח נופל מההר גיא נותן אגרוף לרצפה ומוציא חומר שפוגע באס"ח ומוריד אותו לאדמה "מה זה החומר הזה?" אמר אס"ח "זה שוקולד נוזל לוהט! אף אחד לא יכול לעמוד בזה!" אמר גיא "אוי לא! אני נמס לא!!!!!!!!!!!!!!!! אס"ח מת והשלווה חזרה לארץ הממתקים כל האנשים שאס"ח הפנט כבר לא נשלטו על ידו והערים שהוא כבש חזרו להיות שלהם "גיא! הבסת את אס"ח! אמרה טילונית "כל הכבוד!" אמר ביסקוויט "הצלחת!" אמר דוב הגומי "כן השלווה חזרה עליכם!".
גיא היה ליד השער לחזור לביתו "אתה בטוח שאתה לא יכול להישאר כאן?"אמרה טילונית "מצטער טילונית אבל אני צריך לחזור לחיים שלי"אמר גיא "טוב אז להתראות גיא!" "ביי!!!!!!!!" אמרו כולם, גיא עבר דרך השער וחזר לביתו, השער נסגר, הוא לא יכל להיכנס עליה שוב, אבל הוא ידע שעכשיו יהיה שם שמח.
ביום שלמחרת גיא הלך לבית הספר ופגש את גילעד. "הי גיא, שוב חלמת על ארץ הממתקים הזאת?"שאל גילעד "לא" אמר גיא "כדאי שנביא אותך לאחות, גיא" "אני בסדר, גילעד, אני מרגיש מצוין" בכיתה הילדים לא הבינו איך גיא שקוע בלימודים ולא בציורים על ארץ הממתקים, וגם המורה לא האמינה שגיא מתנהג למופת שהסתיימו הלימודים המורה אמרה לגיא:"גיא, היום התנהגת למופת,בזכות זה, אני מבטלת את עונשך" "תודה המורה!" אמר גיא וחזר לביתו שמח, כי עכשיו שהגיע לארץ הממתקים הוא יודע שמה שהוא דמיין היה אמיתי, ויכול לשקוע בדברים אחרים.


תגובות (2)

בבקשה תכתבו לי מה דעתכם על הסדרה הזאת

18/07/2014 13:27

    הדעה שלכם חשובה לי מאוד

    18/07/2014 13:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך