kingwolf
מה אתם חושבים על האומץ של גיא? האם כדאי לו לסכן את עצמו?

ארץ הממתקים פרק 2

kingwolf 21/06/2014 897 צפיות 4 תגובות
מה אתם חושבים על האומץ של גיא? האם כדאי לו לסכן את עצמו?

גיא לא האמין שחלומו באמת התגשם, באמת יש ארץ ממתקים! הכל היה כפי שחלם: עצי סוכריות על מקל, שיחי כדורי גלידה בכל הטעמים שאפשר רק לחלום עליהם, ענני צמר גפן מתוק, חיות מגומי טיילו בכל מקום ובין הגבעות ראה את בית עמי ותמי!(בלי מכשפה כמובן) גיא ממש התרגש ,וישר קפץ לתוך אגם סירופ השוקולד. כשיצא הוא אמר לעצמו: " גדול! באמת יש ארץ ממתקים!ברגע שיראו את ארץ הממתקים יבינו שאני לא מוזר, עכשיו אני צריך למצוא דרך להביא את הילדים מהכיתה שלי לפה." אבל לפני שהספיק לצאת ראה קבוצה ענקית של דובוני גומי בורחים לכיוונו. הוא לא הבין למה הם בורחים. הוא לא חשב שיש משהו מפחיד בעולם שכולו ממתקים- "חלומו של כל ילד". פתאום הוא ראה מפלצת ענקית ומפחידה שכולה עשויה מסוכריות חמוצות. גיא הבין למה דובוני הגומי בורחים וברח איתם. גיא נכנס עם דובוני הגומי לתוך מערת מרשמלו וראה שם יצורי ביסקוויט מפוחדים. "מה היצור הזה עושה? למה הוא תוקף את העולם המתוק הזה?" ואז ילדת ביסקוויט קטנה בשם טילונית אמרה לו: " זה אדון הסוכריות החמוצות! לפני הרבה זמן העולם הזה היה שייך לסוכריות החמוצות, והוא היה המלך שלהם. עד שאנחנו באנו, הממתקים המתוקים ,כבשנו את העולם הזה וחיסלנו את הצבא שלו, עד היום הוא כועס ומנסה להחזיר את הממלכה שלו. הצלחנו לשרוד למשך תקופה ארוכה, אבל עכשיו הוא התחזק והוא עומד להביס אותנו! אנחנו עומדים להפסיד, והעולם הזה יהיה עולם מרושע וללא טעם מתוק" אמרה ובכתה. " אז אני אעזור לכם לנצח את אדון הסוכריות החמוצות!" "באמת? תעזור לנו?" " כן, אעזור לכם, אני לא אתן לעולם המתוק והנפלא הזה להיהרס. לא עכשיו, כשרק הגעתי לכאן!" יופי! אבל יש בעיה אחת- אין לנו מספיק נשק, אדון הסוכריות החמוצות הרס את הנשק שלנו." " אז נצטרך להשיג אותו!" " אני יודעת איך נוכל להשיג נשק, אבל זה יהיה לא קל." "אני אעשה כל מה שצריך כדי להציל את הארץ המתוקה הזאת……."


תגובות (4)

תמשיייייייייייייייייייייייייך!:)

21/06/2014 15:40

    אל תדאגי, ניוב אני תכף ממשיך

    21/06/2014 15:42

מצטער נכנסתי דרך משתמש אחר

21/06/2014 15:45

זה מאוד יפה ומותח אני מצפה להמשך אבל יש לי רק הערה אחת
כשמישהו מתחיל לדבר כדאי לך לרדת שורה בין מרכאות למרכאות ככה:
"הייתי רוצה לדעת מה דעתך בנושא"
"כמובן עלמתי אני חושב שזה רעיון מצוין"
תנסה ליישם את זה לפעמים הבאות

21/06/2014 15:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך