kingwolf
תם תם תאאאאאאאאאאאאאאם! (מתוך הסרט "הקרודים".) דרך אגב, תגיבו!

ארץ הממתקים פרק 3

kingwolf 21/06/2014 720 צפיות אין תגובות
תם תם תאאאאאאאאאאאאאאם! (מתוך הסרט "הקרודים".) דרך אגב, תגיבו!

"אז איך משיגים את הנשק שצריך כדי להביס את אדון הסוכריות החמוצות?" "אנחנו צריכים ללכת למבוך הג'לי שם שומרים אנשי הג'לי המתוקים, בסוף המבוך מגיעים לנשקים." "רגע אם אנשי הג'לי הם מתוקים למה הם בצד של החמוצים?" "הם גם לא בצד של החמוצים, אנשי הג'לי לא רצו להשתתף במלחמה הזאת למרות עוצמתם, ואחרי כמה שנים של מלחמה גם אנחנו וגם אדון הסוכריות החמוצות הרסנו את הכפר שלהם. הם התרגזו נורא וגנבו את רוב הנשק שלנו ושל אדון הסוכריות החמוצות, כדאי שלא נמצא את הנשקים שלנו הם בנו מבוך מג'לי והם שומרים עליו 24 שעות ביממה. הם נורא חזקים ובגלל זה יהיה קשה להשיג את הנשקים." " אוקיי אז נלך למבוך הזה." גיא, טילונית, שני יצורי ביסקוויט ודוב גומי אחד יצאו למבוך. כשהם הגיעו על ההתחלה הם הסתבכו והגיעו כל הזמן למבויי סתום. " אנחנו הולכים כאן כבר שעות, לעולם לא נצליח להגיע על הנשקים."אמר דוב הגומי "אל תדאג, יש לי תכנית." גיא התקרב על עבר המבוי הסתום פתח את פיו ואכל את הקיר. "אני לא מאמין שלא חשבתם על זה. קדימה, בואו!" גיא וחבריו התקדמו, ולעסו הכל פעם כשהם הגיעו למבוי סתום, ואחרי כמה זמן, הם הגיעו לנשקים, אבל אנשי הג'לי ששמרו עליהם, ראו אותם ותקפו. גיא ידע מה לעשות. הוא רץ לעבר אחד מאנשי הג'לי ואכל את כולו, כל השאר עשו כמוהו עד שלא נשאר אף ג'לי חי. "קדימה בוא ניקח את הנשקים" אמר גיא. הם לקחו את רובה המסטיקים, רימוני שוקולד ובזוקת סוכריות קשות. " אני חייב להודות, שלא דמיינתי בכלל שאני אגיע לתוך הרפתקאה כזאת מגניבה!" אמר גיא. " כן," אמר דוב הגומי, " אבל זה לא משנה כרגע, הדאגה הכי גדולה שלנו עכשיו היא להציל את ארץ הממתקים מאדון הסוכריות החמוצות!" " כן, אתה צודק, אבל אני עדיין לא יודע כל כך הרבה על המקום הזה. חלמתי עליו כל לילה, אבל תמיד הוא היה כל כך שליו, ולא היה בו שום דבר רע או מפחיד. אני אצטרך עזרה." " טוב, אבל אין לנו הרבה זמן! אנחנו חייבים למהר, לפניי שאדון הסוכריות החמוצות ישתלט על העולם שלנו, וימלא אותו בהרס, חורבן ורוע!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך