kingwolf
מותח, לא? אני רוצה שתכתבו תגובות שבהם כתוב איך הייתה העלילה עד עכשיו

ארץ הממתקים פרק 4

kingwolf 21/06/2014 641 צפיות 10 תגובות
מותח, לא? אני רוצה שתכתבו תגובות שבהם כתוב איך הייתה העלילה עד עכשיו

"מה עכשיו עושים?" שאל גיא, הם לא ענו, הם שתקו כמה זמן ואז הדובי מגומי אמר:" השלב הבא הוא שלב מאוד מסובך, נצטרך לעבור מכשולים מסכני חיים כדי להגיע לאדון הסוכריות החמוצות, אני לא חושב שתוכל להמשיך איתנו" "אני כן יכול! אני זה שעזר לכם במבוך, אם לא הייתי שם לא הייתם שורדים, וגם אמרתי שאני אעזור לכם להציל את העולם שלכם לא משנה מה יקרה."
"אוקיי אתה יכול להמשיך איתנו, אבל שתדע כשאנחנו נתחיל לא נוכל לחזור אחורה נצטרך להמשיך עד שנביס את אדון הסוכריות החמוצות או שהוא אותנו" "הוא לא יביס אתכם אני אנצח אותו". הם הלכו וראו את גבעות הגלידה הקפואות."אנחנו רק צריכים לעבור את גבעות הגלידה הקפואות להמשיך בשביל הארוך עד להר הליקריץ הגדול, שם נמצא אדון הסוכריות החמוצות.
גיא הסתכל על הר הליקריץ הגדול ולא ויתר לעצמו הוא ידע שהם יתחילו את המסע הם לא יוכלו לחזור לאחור. "אתה בטוח שאתה לא רוצה לוותר, גיא?" שאל דוב הגומי "לא, אני נשאר אתכם עד הסוף" הם התחילו ללכת לא יכלו לחזור לאחור.
הם הלכו הרבה מאוד זמן אבל בסוף הם הגיעו לגבעות הגלידה הקפואות, החבורה נכנסה לתוכה ולפתע הם החליקו. "הרצפה עשויה כאן קרח, בגלל זה אנחנו מחליקים" אמר דוב הגומי" לא נוכל ללכת כאן בלי מחליקיים" אמרה טילונית" אז נצטרך פשוט ליצור אותם." אמר גיא ואחרי כמה זמן היו להם זוגות של מחליקיים, החבורה לבשה אותם והתחילו ללכת. הם הלכו הרבה זמן אבל בסוף ראו את היציאה " הנה היציאה!" אמרה טילונית, כולם שמחו. החבורה התקדמה על עבר היציאה.
אבל פתאום אנשי קרח ענקיים הסיטו אותם לקיר. החבורה ניסתה להמשיך להתקדם על עבר היציאה אבל אנשי הקרח המשיכו להסיט אותם לכיון הקיר. אחרי מלא ניסיונות להגיע ליציאה אנשי הקרח התקדמו על עבר החבורה שהם מחזיקים בידיים חרבות.
טילונית צרחה:" אוי לא! זה הסוף!……………….."


תגובות (10)

אם שמתם לב כתבתי את הפרק הזה בטעות במשתמש אחר אז אני מצטער על זה והחזרתי את הסיפור למשתמש שלי

21/06/2014 19:08

אני באמת רוצה שתכתבו מה אתם חושבים על העלילה של הסיפור בהמשכים שלי עד עכשיו

21/06/2014 19:34
uta uta

ספר ממש נחמד, אם כי הוא טיפה ילדותי, וגם העלילה מתפתחת דיי מהר, אני לא בא בכוונה להעליב אלא לשפר.

21/06/2014 19:36
uta uta

זה יכול להיות ספר ממש מצליח לילדים עד גיל 10 גג 11, יש לך פוטנציאל טוב לספר מותח. אולי תנסה אחרי שתגמור את הספר הזה להתחיל סיפור חדש, אל מפלצות/ חייזרים/ אנשים עם כוחות על? אני חולה על מדע בדיוני, בגלל זה כול הסיפורים שלי הם מדע בדיוני. אני מקווה שלא לקחת ללב כי זו לא הייתה הכוונה

21/06/2014 19:40

    האמת uta שזה היה רעיון של בת דודה שלי שזה יהיה ארץ ממתקים, זה סיפור שאנחנו עושים ביחד אז כל אחד מביא רעינות אחרים.
    וכן אחרי שאגמור את הסדרה הזו אתחיל משהו חדש

    22/06/2014 17:35

    ורעיון טוב

    22/06/2014 17:39

    לדעתי, סיפור על מפלצות\ חייזרים\ אנשים עם כוחות על זה יכול להיות סיפור ממש מעניין, אבל קודם תסיים את הסיפור שאתה כותב עכשיו:)

    22/06/2014 17:40

לא לקחתי ללב אני יודע שזה טיפה ילדותי

22/06/2014 17:40

    אני מציעה לך להשתמש ביותר סימני פיסוק, אחרת לא מבינים למה אתה מתכוון:(

    22/06/2014 17:42

כמובן שאעשה אחר כך את סדרת הסיפורים האחרת ואני אשתדל לשים יותר סימני פיסוק,תודה ניוב!

22/06/2014 17:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך