kingwolf
אני לא אערוך את זה עכשיו אז אני אכתוב את זה פה: בפרק 3 החבורה לקחה כלי נשק, שמתם לב שהם לא משתמשים בהם?, הם לא משתמשים בהם כי הם רוצים לשמור את התחמושת שלהם שהם ילחמו נגד אדון הסוכריות הגדול

ארץ הממתקים פרק 6

kingwolf 22/06/2014 698 צפיות 2 תגובות
אני לא אערוך את זה עכשיו אז אני אכתוב את זה פה: בפרק 3 החבורה לקחה כלי נשק, שמתם לב שהם לא משתמשים בהם?, הם לא משתמשים בהם כי הם רוצים לשמור את התחמושת שלהם שהם ילחמו נגד אדון הסוכריות הגדול

אחרי שהחבורה עברה את גבעות הגלידה הקפואות, הם המשיכו בדרכם על הר הליקריץ שבו יושב אדון הסוכריות החמוצות. "טוב עכשיו יש דרך ארוכה עד הר הליקריץ?" שאל גיא "כן אבל יש מכשולים בדרך הזאת" אמר דוב הגומי. הם המשיכו להתקדם ואז פתאום: "אוי לא, נראה לי שזה המכשול הראשון שלנו" אמר ביסקוויט, מה שהיה שם הוא אגם של שוקלד מותך רותח מאוד ועצום שהתפרס על כל השטח ולא היו יכולים לעקוף אותו מהצדדים. "כל מי שנכנס לשם יותך, אנחנו בחיים לא נצליח לעבור את זה!" אמרה טילונית. " יש לי רעיון!" אמר גיא והלך הצידה יותר ליד האגם וחזר עם מקלות כיף כיף גדולות וגבוהות." נעלה עליהם ונחצה את האגם עם אלה, כמו קביים!" "רעיון טוב!" אמר ביסקוויט והחבורה יצאה לדרך. "תשדלו לעשות צעדים גדולים עם הקביים! שהקביים לא יותכו מהר מדי!" "טוב!" אמרו כולם והמשיכו להתקדם. ואז טילונית צרחה:"הצילו! אני תקועה! " קדימה צריכים לעזור לה!, לפני שהיא תותך!" אמר דוב הגומי והשלושה ניסו להציל אותה."למשוך כולם למשוך!" אמר גיא " היא תקועה חזק מדי!, לא נוכל לעשות כלום!" אמר דוב הגומי "ש לי רעיון!" אמר ביסקוויט, הוא התקרב על הקביים של טילונית פתח פה גדול ואכל חלק קטן מהקביים של טילונית כדי שהיא תשתחרר." יופי ביסקוויט!, קדימה צריך לזוז לפני שכולנו נותך!" אמר גיא הם התקדמו כמה שיותר מהר ובסוף הם הצליחו להגיע לצד השני. "יופי! עברנו את האגם הזה! בואו נמשיך!" אמר דוב הגומי. החבורה המשיכה להתקדם, ואז,פתאום נפלו מהשמיים חטיפי פסק זמן ענקיים ועצרו אותם." פסק זמן!" אמרו החטיפים והתחילו להתקרב אליהם." לרוץ!" צרח גיא וכולם ברחו, אבל חטיפי פסק זמן היו מהירים יותר והצליחו לתפוס אותם בלי להתאמץ. " מה נעשה עכשיו גיא?" שאלה טילונית "יש לי רעיון!" אמר גיא הוא תפס סלע מאפין שוקלד וזרק אותו על חטיפי פסק זמן, הם נלכדו בתוך המאפין ולא יכלו לזוז." הגיע הזמן שלכם יהיה פסק זמן!" אמר גיא לחטיפים."זה באמת היה לא קל" אמר ביסקוויט "נכון ביסקוויט ומחכים לנו דברים עוד יותר קשים" אמר דוב הגומי"קדימה בואו נמשיך……."


תגובות (2)

נחמד… אהבתי! ודרך אגב, היי:)

22/06/2014 17:32

כתבתי גם פרק 7

22/06/2014 17:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך