kingwolf
אם הבנתם האזור הענק של כדורי הקליק הוא בעצם מכונת פליפר רק מממתקים וגם נכון מותח?

ארץ הממתקים פרק 7

kingwolf 22/06/2014 677 צפיות 2 תגובות
אם הבנתם האזור הענק של כדורי הקליק הוא בעצם מכונת פליפר רק מממתקים וגם נכון מותח?

"רגע,רגע,רגע, אני לא מבין משהו, כל המכשולים שהיו לנו: גבעות הגלידה הקפואות, האגם הרותח של השוקולד, חטיפי פסק זמן, הם מתוקים אז למה הם עוזרים לאדון הסוכריות החמוצות? מה, הם כמו אנשי הג'לי שהם ניטרלים?"שאל גיא את טילונית" הם לא ניטרלים, אתה מבין, אדון הסוכריות החמוצות השתלט על הרבה מאוד אזורים בארץ הממתקים בזמן המלחמה, בגלל שהוא השתלט על האזורים האלה הוא השתלט גם על מי שחי שם, הוא הפנט אותם ועכשיו הם מצייתים לו,גם את הר הליקריץ הוא כבש, בגלל שזה מקום גבוה ועצום אדון הסוכריות החמוצות החליט להפוך את הר הליקריץ לארמון שלו, רק אם ננצח אותו הם יפסיקו להיות מהופנטים והשטחים שהוא כבש יחזרו לממתקים שחיו שם." "הבנתי" אמר גיא. "חברה, הגענו למכשול הבא שלנו" אמר ביסקוויט. הם ראו אזור ענק של כדורי קליק ענקיים שהתגלגלו ולא עצרו עם מלא סלעי מאפין שהפנו אותם לכיוונים שונים שכדורי הקליק פוגעים בהם. "אפשר להמשיך רק דרך האזור של כדורי הקליק, אבל זה מסוכן מדי!" אמר דוב הגומי"אז נצטרך פשוט לעבור אותם, קדימה חברים להתקדם!שימו לב לכדורים אם הם מתקרבים עליכם" אמר גיא. החבורה התחילה להתקדם לאזור של כדורי הקליק" זה קצת קשה ללכת כאן עם כל כדורי הקליק האלה, וואו זהירות!" כדור קליק התגלגל עליהם. "צריך להסיט אותם איכשהו" אמר ביסקוויט "יש לי רעיון!" אמר גיא" מהר! שכל אחד יקח סלע מאפין!" החבורה לקחה סלעי מאפין ובכל פעם שכדור קליק התקרב עליהם הם הסיטו אותו עם סלע המאפין. "רעיון טוב!" אמר דוב הגומי. לקח זמן, אבל בסוף החבורה הצליחה לעבור את אזור כדורי הקליק הענקיים."יופי בואו נמשיך!"אמרה טילונית והחבורה המשיכה. הם הלכו והלכו והלכו והרבה זמן הם לא ראו שום מכשול" מוזר" אמר דוב הגומי" לא ראינו שום מכשול כבר הרבה זמן" "נכון" אמרה טילונית "אתם צודקים, זה ממש מוזר" "אבל זה דווקא טוב, ככה נוכל להגיע להר הליקריץ ולאדון הסוכריות החמוצות במהי…. איו לא!"גיא לא הספיק להשלים את המשפט כי הוא ראה משהו גדול "זה המכשול הבא שלנו והוא ממש מפחיד" אמרה טילונית"אימאלה!……………"


תגובות (2)

תמשיך!

22/06/2014 17:48

ברור שאמשיך

22/06/2014 17:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך