puma161
אני ממש אשמח אם תגיבו, אני יודעת שזה לא מושלם ואני ממש רוצה ביקורת מכל סוג שהוא.

אש וקרח פרק 3

puma161 04/08/2014 752 צפיות 2 תגובות
אני ממש אשמח אם תגיבו, אני יודעת שזה לא מושלם ואני ממש רוצה ביקורת מכל סוג שהוא.

"פגע בך כדור אש, מדהים ששרדת אותו, כששון מצא אותך שוכבת על הקרח וכל גבך כמעט היה שרוף הוא ישר הביא אותך לכאן והיינו בטוחים שאת מתה, אף אחד עוד לא שרד כזו פגיעה מכדור אש אך כשראינו אותך זזה כשעוד היית מעולפת הבנו ששרדת" אמרה האישה המבוגרת.
"ולמה אמרת להם תיזהרו? אני לא מסוכנת, ואיפה אני?" שאלתי, מצפה לתשובה.
"אממ… אמרתי את זה כי לא הבנתי איך שרדת אז עלתה בי מחשבה שאת אולי מסוכנת, ובתשובה לשאלתך השנייה: את עכשיו במרפאה" היא אמרה, בעצם בשאלה השנייה התכוונתי לאיפה אני נמצאת בכללי או במילים אחרות: מה זה לכל הרוחות העולם העולם הזה בכלל, רק שאז נזכרתי בנבואה והרגשתי שהייתי חייבת לספר להם עליה אך עוד לפני שהספקתי לדבר משהו קטע אותי.
"את נראית מוזר, למה?" זו הייתה הנערה עם העיני טורקיז שדיברה הפעם.
"אני נראית מוזר? מה אתכם, מאיפה שאני באה מעולם לא ראיתי אנשים שנראים ככה, דרך אגב איך קוראים לך ול'עולם' הזה שהגעתי אליו?" אמרתי, וכשגמרתי הבנתי שזה היה קצת יותר מדי עוקצני. למרבה הפלא, הנערה (שכבר נמאס לי לקרוא לה ככה) לא התייחסה.
"קוראים לי קאלה נעים להכיר, ולדעתי את נראית מוזר בגלל השיער שלך הצבע עור שלך והצבע עיניים, למה יש לך שיער בצבע חום ולמה הוא לא ארוך במיוחד, למה יש לך עיניים בצבע דבש, אני בחיים לא ראיתי צבע עיניים כזה, ולמה הגוון עור שלך יותר כהה משלנו? אפילו לאנשים מחצי האש אין מראה כזה, זה נראה כאילו שילבו בך את גזע האש ואת גזע המים וזה מה שיצא, אם לומר את האמת זה דווקא שילוב טוב…" היא אמרה ואחרי המילים האחרונות שקעה במחשבות, והיא עדיין לא אמרה לי איך קוראים לעולם הזה ואני עוד לא סיפרתי להם על הנבואה, טוב לפחות עכשיו אני יודעת מה השם שלה. הייתה שתיקה והחלטתי שעכשיו יהיה זה זמן טוב לספר על הנבואה.
"אני חושבת שאני חייבת לכם כמה הסברים, נכון?" הם הנהנו ואני המשכתי.
"טוב, אז קוראים לי ג'יין ואני חושבת שבאתי הנה מיקום מקביל לשלכם בעקבות נבואה שאני חולמת עלייה כבר כמה ימים, הגעתי הנה באמצעות שער בדיוק לגבול בין האש לקרח ובחרתי ללכת אל צד הקרח, הלכתי כמה צעדים לפני שהכדור אש כמו שאמרתם פגע בי ואז שון הביא אותי הנה" הסברתי וקיוויתי שהם לא ישאלו אותי על הנבואה, כמובן שזה לא עזר.
"איזו נבואה? את יכולה אולי לספר לנו עליה או אולי יש לך איזה דף שהיא כתובה עליו, אני ממש אוהבת לפענח נבואות יש המון כאלה אצלנו" שאלה קאלה. נזכרתי ששמתי את הדף עם הנבואה בכיס לפני שנכנסתי בשער אז הוצאתי אותו והראיתי להם.

"בעולם שחציו אש וחציו קרח,
אשר ישרור במלחמה אינסופית,
יקום אדם בעל כוח גדול מכפי שנוכל לתאר,
כוח האדמה והאוויר,
ואדם זה יביא את העולם לתקופה של שמחה ואושר,
אך הוא יצטרך להיזהר מכוחות רשע גדולים שינסו לעצור בעדו,
הוא יצטרך לשלוט בכוחותיו במהירות, כי אם לא,
יגיע סוף העולם.
הוא ועוד ארבעת חבריו,
שניים מחצי האש ושניים מחצי הקרח,
יעמדו מול כוחות הרשע וילחמו בו."

"הנבואה הזאת ממש מוכרת לי רק שאני לא זוכרת איפה ראיתי אותה" אמרה האחות, "אה כן! זאת הנבואה שמסופרת בספר ההיסטוריה שלנו, את הבת של אוריון וקלרה המפורסמים! אם את רוצה, אני אספר לך את הסיפור" היא אמרה ואני כמובן ממש רציתי שתספר את סיפור הוריי שסוף סוף ידעתי מי הם.


תגובות (2)

uta uta

מעניין תמשיכי

04/08/2014 18:37

חסרו לי סמני פיסוק. לפני סיום המרחאות, וגם קצת בכללי לאורך הפרק. אבל חוצמזה אהבתי, ומצפה להמשך.

04/08/2014 18:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך