אש חמה או קרה ? – פרק 2

Miri.t 14/05/2013 687 צפיות תגובה אחת

~פרק 2 -ערפדים~
ומה שעוד יותר מוזר היה שהמיטה שלי הייתה איתי .
טוב קמתי והתחלתי ללכת זה היה דיי בניין מפחיד , שלדים ,דם על הקירות וקורי עכביש .
ממש פחדתי להתקדם עוד ועוד . פתאום שמעתי משהו זז ולא ראיתי כלום לא היה אף אחד .
אמרתי לעצמי שזה בטח הדמיון שלי והכל בגלל שאני מפחדת ואז ראיתי צל של משהו גדול ומפחיד ראיתי צל של גלימה, לא הבנתי מה קורה .
פתאום יוצא אדם חיוור חיוור עם שיניים חדות וגלימה , ממש כמו בסיפורים ממש כמו ערפד היו לו עיניים אדומות ושיער שחור חלק .
התחלתי לרוץ חזרה לאיפה שהייתי קודם אבל הוא רץ הרבה יותר מהר ממני והוא תפס אותי ביד
ערפד : " תירגעי אני לא אעשה לך כלום פשוט אל תברחי אני צריך לדבר איתך "
מה כבר יכול להגיד ? תעזוב אותי בשקט ? לא ניראלי זה היה מסתיים טוב
אז אמרתי לו בסדר .
הוא לקח אותי לחדר אחר ,
ערפד : טוב תקשיבי קוראים לי דני , וניראלי כמו שהבנת אני ערפד כן כמו בסיפורים , כמעט .
אני : " כמעט ? "
דני:" את יודעת אנשים אוהבים להגזים את הכל ולהעצים ,אני בכלל לא הורג בני אדם אפילו שאני לוקח מהם דם ואני משתדל שלא , אין לי בעיה להיות באור .
אני:" אז למה המקום הזה חשוך כל כך "
דני:"לא אני עיצבתי את יודעת"
אני : " אתה מוכן להסביר לי איפה אנחנו ? "
דני:" טוב את נמצאת בעולם הקסום בעולם הקסום יש כדור שבו גרים ערפדים ואת כרגע בממלכת הערפדים "
אני : "כן בטח אני בממלכת הערפדים אחלה חלום אתה יכול להבין לי כאפה שאני אתעורר"
דני:" את בטוחה שזה מה שאת רוצה ? "
אני :" כן כן אםזה עובד בסרטים זה גם יעבוד פה "
דני:"טוב" ואז הוא העיף לי חתיכת סטירה כואבת , נשאר שמה אדום בצורה יד ואני רצינית .
דני:" נו עכשיו את מאמינה לי "
אני:"יש לי ברירה ? "
דני : " טוב אז ככה בגלל שהשנה נתנו לערפדים להתחיל קודם אז אנחנו מספרים לך הכל ומעבר לזה .. אז ככה את האדם הכי חזק שיש ביקום הזה , יש לך את כוח ארבעת היסודות מוסיקה כוח וכל השאר הדברים הקטנים שכל יצור קסום יודע לעשות , אעעה וכמעט שכחתי גם לדבר עם חיות .
כל פעם שאדם כמוך נולד כל עולם צריך סוג של להילחם עלייך , כי את צריכה לבחור מה את רוצה להיות
גיבורה / פיה / ערפד / זאב יש מיליוני אפשרויות . השנה הגלגל נעצר עלינו ואנחנו הראשונים לשכנע אותך שלהיות ערפדים זה הכי טוב והכי כיף . טוב אז ניראלי שנתחיל טוב אז למה בכלל להיות ערפד או ערפדית במקרה שלך : חיים הרבה יותר את חזקה מהירה הרבה יותר , את כן יכולה לצאת לשמש ולהיות כמו אדם נורמלי , הניבים יוצאים רק כשאת רוצה ובירח מלא כל הזמן ."
אני:" האמת תמיד התעניינתי בערפדים אבל אני לא יודעת , אם יש לי את הכוחות האלה גם ככה אז למה אני צריכה להיות ערפדית ? "
דני:" תקשיבי את הופכת להיות הרבה יותר חזקה הרבה יותר מהירה .. הזכרתי כבר שאת חייה הרבה יותר ? "
אני:" עד כמה הרבה יותר ? "
דני:" בערך שלוש מאות עד חמש מאות מעט מאוד שורדים עד 500חמש מאות "
אני:" אבל אם אני למשל אמצא חבר שהוא לא ערפד ? "
דני:" אז הוא ימות הרבה לפנייך…. "
אני:"ומה הקטע של הגלימה ? "
דני:" זה סתם כדי שתזהי ישר שאני ערפד אנחנו לא באמת לובשים את זה אלא אם כן את ממש רוצה."
אני:"תמיד רציתי להיות ערפדית אתה יודע בדמיון שלי אבל עכשיו כשאני חושבת על זה .. זה לא כל כך מתאים לי ."
דני:"תקשיבי בכל שאר העולמות את תיתקלי בהרבה דברים שתצטרכי לעשות , להציל את העולם כמעט כל הזמן בלי רגע מנוחה , בעולם הערפדים הרבה יותר שקט כיאלו מדיי פעם יש איזה רשע אבל בשבילך זה 2 דק' לנצח אותו , לעומת זאת בעולמות האחרים יהיה לך הרבה יותר קשה לנצח אחרים."
אני:"אז הנה אתה נותן לי עוד סיבה למה עולם אחר זקוק לי ולא אתם .. אני מצטערת אולי אני יחזור לפה ואני כן ארצה להיות פה … "
דני:"החלטה שלך בלבד אנחנו נחזיר אותך עכשיו הביתה "
ואז מצאתי את עצמי שוב בבית אבל הפעם חיכו לי עוד אורחים …


תגובות (1)

ואוו את חייבת להמשיך עוד היום
סיפור מהמהם אין דברים כאלה
נו…. תמשיכייייייייי
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית
וחג שמח

14/05/2013 07:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך