אש חמה או קרה ? – פרק 3

Miri.t 14/05/2013 771 צפיות 2 תגובות

~מגוון~
אני חוזרת הביתה פתאום אני רואה בערך 20 איש בבית שלי כולם שונים ומגוונים
אחד גמד השני ענק השלישי זאב וכן הלאה … הדבר היחיד שרציתי לעשות זה ללכת לספר להורים שלי את האמת ולחזור לישון , דיי יותר מדי מה אני עכשיו צריכה לבחור מה אני אהיה . לא רוצה להיות כלום אני רוצה להיות בדיוק כמו כולם, בלי כוחות בלי כלום אפשר לחשוב אז אני יודעת להזיז דברים ולדבר עם חיות אוקי אז בגלל זה אני עכשיו צריכה לבחור מה אני רוצה להיות ? אני כבר בחרתי אני אהיה בן אדם .
עד שסילקתי את כולם אמרתי להם שיבואו מאוחר יותר ושכל אחד יבוא בתורו בדרך ליציאה שמעתי לפחות 1000 הצעות של אלינור בואי אלינו ואלינו בואי אלינו אצלנו יותר טוב ,בסוף התעצבנתי וצרחתי עליהם שילכו כבר ,וואו מה זה כזה עניין עד כדי כך חשובה הבחירה המטומטמת הזאת ?
אני רוצה להיות רגילה אני לא רוצה שום כוחות ושום דבר מעניין אם יש בחירה כזאת .
עכשיו אבל הגיע החלק הקשה ייותר .. יותר מלבחור עולם .. יותר מלשאול שאלות יותר מלהצליח
לספר להורים שלי .
אני:" אמא אבא … אני צריכה לדבר איתכם"
אמא של אלינור : " הכל בסדר חמוד קרה משהו ? "
אני:"כן הכל בסדר אבל אני צריכה לספר לכם משהו מאוד חשוב … אני לא יודעת מה אני אבל יש לי כוחות קסם כניראה ועכשיו אני צריכה לבחור יצור או עולם שאליו אני אשתייך , זה אומר שאני לא אהיה הרבה בבית"
אבא של אלינור:" מתוקה את חלמת חלום הכל בסדר אין לך שום כוחות ושום עולם תירגעי .. "
אני:"למה אתה לא מאמין לי ? אני לא סתם אומרת לך ? אני כל הלילה לא ישנתי כי הייתי בעולם הערפדים הם ניסו לשכנע אותי שאני אהיה ערפד "
אמא של אלינור : " אולי היא קיבלה מכה בראש … אלינור שש תרגעי הכל בסדר ."
אני:"אתם לא מבינים שאני לא משוגעת הנה יש לי כוחות קסם הנה תיראו"
ואז פתאום יצצאו לי מים מהיד ממש אנרגיה חזקה של מים .
אמא של אלינור : " אז מה את פיה או מה?"
אני:" אני אומרתלך שאני צריכה לבחור לאיזה עולם אני צריכה להשתייך.. מתברר שאני האדם הכי חזק ביקום ואני צריכה לבחור מה אני הולכת להיות . "
אבא של אלינור :"את לא יכולה לבחור להיות איתנו להישאר בת אדם רגילה ? "
אני:"לא ניראלי כניראה שהעולם ממש זקוק לי … הערפד הזה ממש ניסה לשכנע אותי שאני אהיה אחת מהם… " ואז סיפרתי להם את כל הסיפור על הערפד
אמא של אלינור : " תמיד ידעתי שאת מיוחדת , מהרגע שראיתי אותך כשנולדת ."
ואז התחילו הדמעות של אמא שלי … כשאמא שלי בוכה יש נהר בבית . ניסיתי להרגיע אותה אבל זה קצת קשה כשזה דמעות שמחה
אבא של אלינור :" תגידי לי ומה עכשיו ?"
אלינור:"אני צריכה להמשיך במסע הזה ובסופו לבחור "
אבא של אלינור : " אני סומך עלייך שתעשי את הבחירה הנכונה … אבל אחרי שתעשי את הבחירה מה הלאה?"
אלינור:" האמת שאין לי מושג " ואני גם מפחדת לגלות .
ביום למחרת ביקרתי אצל הגמדים האמת הם נחמדים אבל אין ממש כוחות מעניינים וגם אני לא מתכוונת להיות נמוכה יותר ממה שאני עכישו
ואחר כך לקחו אותי הענקים , זה כיף להיות גדולה ולרמוס את הכל אבל גם משעמם
ביקרתי אצל עוד אנשי זאב בנות ים אלים וכו' . אבל האמת ? לא התלהבתי מכלום היו להם הסברים לא כל כך משכנעים… דברים שכבר היה לי כביכול אבל פשוט הייתי צריכה לעבוד עליהם ולתרגל אותם.
אחרי בערך שבוע ובערך 30 מקומות , כמעט סיימתי נישארו לי עוד שלושה מקומות עולם הפיות עולם המכשפות ועולם האפל , האמת שמעתי שכל עולם ידע שיש לו סיכוי קטן מאוד שיבחרו בעולם שלו , ושבדר"כ בוחרים באחד משלושת העולמות האלה .
בהתחלה הלכתי לעולם המכשפות ,סוף סוף משהו מעניין
אורסולה:"שלום קוראים לי אורסולה אני המלכה של עולם המכשפות , לעולם הזה יש הרבה מה להציע .
טוב ככה פה את יכולה באמת להתחזק ולהפוך עוד יותר חזקה ממה שאת יכולה , אני יודעת שכרגע הכוחות שלך לא מפותחים אבל הם יכולים להתפתח עוד יותר .יש לנו כישופים שאי אפשר לעשות בשום מקום אחר כמו שליטה בגוף האדם אבל זה רק למכשפות עם כוחות המים כמוך . אנחנו לא משתמשים בכוחות שלנו רק לדברים רעים אלא גם לדברים טובים מה שטוב , אנחנו לא מעודדים רשע זה התפקיד של עולם האופל שאני מקווה שאליו לא תיכנסי בכלל , ויש את עולם הפיות שזה עולם של טוב ושעמום ,בשביל מישהי חזקה כמוך זה בזבוז כוחות ובזבוז זמן . לכן אני מציעה לך לבוא לפה , יש לנו בית ספר מעולה ויש שמה הרבה בנות בנות גילך וגם יש שמה כמה בנים אבל זה לא הכי חשוב ."
וואו בכלל שכחתי מזה שיש לי את כל ארבעת היסודות האלה , מכל הבלגן הזה אני לא מאמינה שיש לי כוחות אדירים כאלה ואפילו מעבר . יודעיים אני לא יודעת אם זאת אורסולה שיכנעה אותי או שזה העולם עצמו אבל באמת שפתאום התעניינתי בעולם המכשפות .
ביום למחרת הלכתי לעולם הפיות , האמת שמה גם התפלאתי נורא ודווקא מה שאורסולה אמרה לא היה כל כך נכון הרגישו ממש את הקסם באוויר את כל האנרגיה החזקה שיש שמה .
עשו לי סיור בכל העולם הזה לפחות במקומות החשובים כמו בית ספר , העיר המרכזית וכו' .
הבניינים היו מיוחדים , כמו בכדור הארץ אבל שונים היה בהם איזה מגע של קסם שאי אפשר להסביר אותו .
מי שעשתה לי את הסיור הייתה המלכה של אותו כדור קראו לה סשה
סשה:"שלום אלינור אני סשה המלכה של עולם הפיות , אני אעשה לך סיור ואספר לך קצת על עולם הפיות . טוב עולם הפיות הוא עולם שוחר שלום אנחנו עושים בו רק קסמים לטובה שיכולים לעזור לנו בעת מתקפה של אויב. הבית ספר שלנו מכיל תחומים רבים ומגוונים והתלמיד יכול לבחור מה ללמוד ומה לא .. כמובן יש מינימום ומקסימום למספר המקצועות . תופתעי או לא אבל הרבה מגיעים למקסימום . כשאת פיה את רוצה ללמוד כדי להתחזק לעבור לשלב הבא כפיה ."
אני:" לשלב הבא? איזה שלב ? "
סשה:"טוב תקשיבי יש דרגות לכוח שלך והפיה יכולה להתקדם . יש3 שלבים
השלב הראשון שהוא הרגיל פשוט להיות פייה כנפיים תלבושת וכוחות רגילים .
השלב השני שבו את מקבלת כוח חזק יותר וכנפיים חזקות יותר והוא נקרא לברטוס.
והשלב השלישי שניקרא מלאכיות שבו את מגיעה לכמעט רמת שלמות . במצב הזה יש לך את הכנפיים החזקות ביותר והכוחות המתקדמים והחזקים ביותר , רק 3 פיות בכל ההיסטוריה הצליחו להגיע לרמה הזאת , לדוגמא אני .
אני:"וואו ואיך עשית את זה ? "
סשה:"אם לפיה יש רצון מספיק גדול והיא מוכנה לעבוד מספיק קשה בשביל זה , אז היא תהפוך לפיה מלאכית .
אני:"וואו מדהים .. ומה זה בא עם תלבושת ? "
סשה:"כן תלבושת מיוחדת אצל כל פיה זה שונה , אף פעם לא היה מצב של אותה תלבושת ל2 פיות.וכמו שאת מבינה בכל רמה זה גם משתנה .
אני : "וואו בכל שאר העולמות אין רמות כאלה , זה כאילו יש רצון ובשביל מה להמשיך"
סשה:"כן את צודקת ולכן אני בחרתי בעולם הפיות , זה מה שהמלכה הקודמת אמרה כדי לשכנע אותי ,את יודעת אני בדיוק כמוך אני גם אדם עם כוחות כמו שלך רק קצת שונה . אצל כל פיה חזקה עם ארבעת היסודות מתווספים עוד כמה כוחות . אצלך זה היה מוסיקה וחיות ואצלי זה טכנולוגיה וברקים חשמל אם תרצי ."
אני:"אז למה מחפשים מחליפה את הרי לא כל כך זק…"
סשה:"זקנה ? בגלל שכוחות הרשע לקחו ממנו את רוב הכוחות שלי אני כבר לא פייה חזקה , ולכן מחפשים לי מחליפה ."
אני:"אבל אני לא יכולה לעשות את זה …זאת אומרת אני לא יכולה לקחת ממך את המשרה ."
סשה:" תקשיבי אלינור בכל מקרה אני לא הפיה המושלמת , הפיה המושלמת יש לה עוד כוח שהיא צריכה לגלות אני לא גיליתי . אני רואה שאת בדרך לשמה את תצטרכי לגלות אותו בעצמך כמובן כל זה רק אם תצטרפי לעולם הפיות . ובקשר ל"משרה" גם ככה עוד מעט יחליפו אותי .. תמיד ימצאו משהו ותמיד יש מחליף אז תחשבי על זה "
אחרי כל היום הזה חזרתי הביתה הראש שלי היה מלא במחשבות ופחד לקראת היום הבא
לבקר את עולם האופל .. רק כשאני חושבת על השם עוברת בי צמרמורת


תגובות (2)

ואוו את חייבת להמשיך איזה סיפור מושלם
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית
וחג שמח

14/05/2013 08:10

אעאעאעאעאעעאעאאעאעאאעאאעאאאעאא תמשיכי

14/05/2013 09:35
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך