אש חמה או קרה ? – פרק 4 (קריאה נעימה וחג שמח )

Miri.t 14/05/2013 681 צפיות 2 תגובות

התעוררתי בבוקר , והאמת פחדתי ממה שיקרה היום , מכירים את זה שיש לכם הרגשה לא טובה ? שמשהו לא טוב הולך לקרות ? אז את זה בדיוק היה לי .
עולם האופל , למה אני צריכה ללכת לבקר שמה ? כבר כמעט החלטתי או שאני הולכת לעולם הפיות או לעולם המכשפות . אני רוצה לעזור ליקום לא להרוס אותו .
הרבה אמרו לי שעולם האופל ממכר , ושכמעט כל אלה שנכנסים לשמה נישארים שמה והם לומדים איך להיות אפלים . אני לא יודעת למה זה מפחיד אותי , יש לי דעה חזקה והכל אבל אני בטוחה שלעוד אנשים היה את זה .
בערך ב12 בא אליי הביתה ערפד אני לא יודעת אם בניסיון לשכנע או לא אבל בא.
דני:" אלינור ? שוב אנחנו נפגשים אז אולי העתיד שלך הוא באמת להיות ערפדית"
אני:"לא ניראלי דני אבל תודה על ההצעה. נחמד לראות אותך שוב ."
ויצאנו לדרך כל הזמן התאפקתי לא לשאול למה הוא בא איתי אבל בסוף שאלתי
אני:"דני תגיד למה אתה בא איתי לעולם האופל?"
דני:"בשביל לשכנע אותך ללכת לעולם הערפדים "
אני:"באמת?"
דני:"בטח שלא כדי להגן עלייך שלא יעשו עלייך משהו."
אני:"וזה באמת עוזר ? כי שמעתי שהרבה אנשים עם כוחות כמעט כמו שלי נכנסו לשמה ונשארו שמה."
דני:"את הראשונה שיש לה מלווה"
אני:"מה למה ?"
דני:"תקשיבי אני לא יכול לספר לך במיוחד לא כמישהו מעולם האופל יכול לעקוב אחרינו."
אני:"לעקוב אבל איך בדיוק אני הייתי שומעת"
דני:"לא רק ככה הם יכולים לשלוח כל מיני חיות אפילו קטנות , רובוטים,והם יכולים להסתכל עלייך עם קסם זה לא כל כך מסובך אז אני מצטער"
הייתי צריכה לשתוק מההתחלה , עכשיו אני עוד יותר בלחץ מתח ומפחדת . מעניין למה אני הראשונה עם מלווה . ואז חשבתי על זה והגעתי למסקנה שהכוחות שלי הרי לא מפותחים מדיי אם הם יתכננו משהו אני לא אוכל כמו כל השאר להגן על עצמי , וככה נירגעתי ושכנעתי את עצמי.
ואז הגענו למקום מפחיד כמו מערת נטיפים כזאת , פתאום התגעגעתי לממלכת הערפדים היא הייתה קצת יותר נחמדה . ואז חיכתה לנו מעלית עם שומר
השומר:"אתה לא יכול להיכנס "
דני:"יש לי אישור אני המלווה"
השומר:"טוב תיכנסו אבל אני שם עלייך עין"
ונכנסנו הכל היה מתוח כזה,אפילו דני שניראה בדר"כ בחור אמיץ עם ביטחון הרגשתי שהוא פחד ,פחד מאוד.הקטע ? שאני גם מפחדת קצת ממעליות והמעלית הזאת הייתה ממש מפחידה אז פתאום המעליתפוביה שלי התגברה(המצאה שלי כי אני מפחדת ממעליות) . אבל יצאנו ממנה בשלום . ואז חיכה לנו המנהיג שלהם , הבחור הכי יפה ומדהים שאפשר לדמיין , היו לו עיניים כחולות כמו הים ,שיער חום מדהים הוא היה שרירי כל כך מדהים.
ליאו:" שלום קוראים לי ליאו ואני המנהיג של העולם האפל , אני מצטער אבל הערפד הזה לא יכול להיכנס הוא לא יעבור את השער שלנו ."
דני:"אני יכולה לעבור כל שער"
ליאו:"תנסה אבל אני אומר לך זה ייכאב"
ובאמת היה סוג של שער בלתי ניראה ודני לא הצליח לעבור דרכו , לא משנה כמה ניסה בכמה כוח הוא לא הצליח. ואז אני ניסיתי ואני עברתי ואז גם ליאו עבר.
אני:" מצטערת דני .. אנחנו ניתראה מאוחר יותר הכל יהיה בסדר אל תדאג ."
דני:"אני חושב קצת אחרת ממך אבל בסדר ביי"
ליאו:"טוב אלינור בואי נתחיל בסיור שלנו , רק שתדעי שיש לך שם יפה ומיוחד לא שמעתי אותו הרבה"
אלינור:"האמת בכדור הארץ הוא דיי נפוץ" הסמקתי
ליאו:"לא משנה בכל מקרה את מיוחדת , הנערה הכי מיוחדת . טוב אז נתחיל עולם האופל,נכון נשמע לך משהו רע? האמת שלא כל כך אנחנו מנסים פשוט להפוך את העולם יותר טוב , תיראי כמה עולמות טובים יש ,אבל יש כל כך הרבה פשע וכל כך הרבה דברים לא טובים . אם ממלכת האופל תשלוט בעולם אז הכל יהיה אחרת יהיה פה משמעת וסדר אני חושבת שזה אף פעם לא הזיק לאף אחד מה את אומרת?"
אלינור:"טוב אתה צודק אבל עדיין עולם האופל אתה יודע השורש אפל זה תמיד מביא צרות."
ליאו:"את גם מצחיקה ויודעת טוב לשון אע? ומי אמר שטוב זה כל כך טוב , האנשים הטובים ביותר מתאפקים להגיד את הדברים הכי רעים והם דווקא אלה שעושים הכי הרבה צרות בסוף , הרעים?אם תרצי ככה לקרוא לנו אנחנו עושים צרות בהתחלה ומביאים את הטוב לסוף ."
אלינור:"עובדה שאף אחד לא חושב ככה חוץ מכם"
ליאו:"כי כולם חיים באשליות שהם יודעים מה הכי טוב, הם אי פעם שאלו אותנו?התייעצו איתנו? לא תמיד היינו בצד כאילו אנחנו זבל . תיראי בממלכת האופל את לומדת את הדברים האפלים ביותר , מפה את יכולה לצאת הכי חזקה ובזמן הקצר ביותר ! למשל בעולם הפיות את צריכה כמה שנים טובות בשביל להפוך לפייה מלאכית , ובעולם המכשפות ? גם "
אלינור:"מה עם שאר העולמות?"
ליאו:"שאר העולמות לא באמת מאיימים אפילו עולם גיבורי העל הוא שטותי והוא כמו חוברת קומיקס.
הנה תיראי למשל את החברה שלך שהתעצבנת עליה לא היית רוצה לעשות לה משהו יותר רע? את הרי יודעת שזה מגיע לה כי היא אדם רע ולאנשים רעים מגיע עונש גם אם הוא מוגזם רק ככה לומדים"
אלינור:"זה לא אותו דבר"
ליאו:" טוב הגענו לאולם ארוחת הצהריים אולי לפחות תהני מהאוכל , אני אחזור עוד כמה דק' בתאבון"
הוא הלך ואני נשארתי , האמת … האוכל היה דיי נחמד אבל אוכל זה לא מה שיקנה אותי.

ליאו:"אני כבר לא יודע מה לעשות , הקסם האישי שלי לא עובד עליה , כושר השכנוע שלי לא עובד עליה היא הראשונה שחסינה לכל זה "
אזולה:"אולי תנסה שוב את הקסם האישי שלך ? רוב האנשים לא עמדו בפני הקסם האישי שלך טוב לפחות הבנות והבנים ? הכושר שכנוע קנה אותם."
ליאו:"אסור שהיא תלך לעולם הפיות או המכשפות !! אם כן עולם האופל יסבול קשות, הקסם האישי שלי לא עובד כלפיה כניראה שהיא מחבבת מישהו "
אזולה:"אז מה אתה מתכנן לעשות"
ליאו:"את שלב ג'"
אזולה:"סוף סףו אני חיכיתי הרבה זמן לשלב ג'"


תגובות (2)

יאי תמשיכיייי

14/05/2013 09:51

תמשיכייי ואוו פרק מושלם
וחג שמח
אוהבת שרית

14/05/2013 09:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך