Miri.t
קריאה נעימה D:

אש חמה או קרה ? – פרק 5

Miri.t 15/05/2013 831 צפיות 6 תגובות
קריאה נעימה D:

~מעשים רעים~
אזולה:"טוב אז איך נעשה את זה ?"
ליאו:"טוב אני יכין עכשיו את הכל ואת תהיי אחראית להמשך המשימה"
אזולה:"אין בעיה התכוננו לזה כל כך הרבה זמן שזה קטן עלינו"
ליאו:"כן היא תעבור לעולם האופל"ואז הוא צחק צחוק מרושע ואזולה הצטרפה אליו
ליאו:"טוב אז ככה תביאי לי 2 עכברושים 3 עיני דרקון מי ורדים שיקוי אהבה שיקוי רשעות וחפיסת שוקולד וקצת מסווי טעם אעה ותביאי את המזרק"
אזולה:"כן אדוני רגע .. למה מזרק ? "
ליאו:"כי צריך שיהיה שמה את הדם שלי רק ככה היא תתאהב בי! .. תביאי את זה כבר"
אזולה:"אני מצטערת אני כבר מביאה"
ליאו:"הנה זה מוכן תביאי שני כוסות הכי מהודרים שאת מוצאת"
אזולה:"קח"
ליאו:"זה בידיים שלנו"מוחעחעחעחחעחעחע

פתאום ליאו נכנס לחדר ואחריו עוד איזה מישהו הוא היה המשרת שלו או משהו , היה לו מגש על היד ועליו משקה .
אני:"סוף סוף איפה הייתה?"
ליאו:"הלכתי להכין את משקה הבית"
אני:"משקה הבית ? אתה מתכוון לזה ? "
ליאו:"כן רק אני יודע את המתכון הסודי שלו"
אני:"טוב" לקחתי לגימה זה היה דיי טעים שתיתי הכל
אני:"דווקא דיי טעים אתה חייב לספר לי מה המרכיבים אני מרגישה פה טעם של מי ורדים ?!"
ליאו:"אם תעברי לעולם האופל אני אשקול את זה ואולי כן ואולי לא אני לא יכול לגלות לך "
אני:"כן יש שמה מיי ורדים אתה לא יודע לשקר ?או שאתה סתם עושה את זה בכוונה אעה ולגבי לעבור לעולם האופל לא יצליח לך נו,לפחות לא ככה "
מחשבה של ליאו : "כן בטח את זה עוד ניראה"

ליאו:"טוב נמשיך בסיור ? טוב אז ככה במה עוד טובים כוחות האופל ? הם נותנים לך את הכוח לנצח בכל דבר תקראי לזה רמאות או איך שאת רוצה אבל, את יכולה להיות האדם הכי כישרוני בעולם את יודעת לפחות ככה יחשבו . מה את אוהבת לעשות בזמן הפנוי שלך ?"
אני:"אני אמ.. אני אוהבת לרקוד ולשיר אבל אני גרועה בזה "
ליאו:"אז הנה בדיוק בזכות כוחות האופל את תוכלי להיות הרקדנית והזמרת המדהימה ביותר בעולם"
אני:"תקשיב גם עם קול של צפרדע אפשר להגיע רחוק"
ליאו:"אוקיי טוב אז סיימנו את הסיור שלנו אני מקווה שנהנת ושתעשי את הבחירה הנכונה אחהמ אחהמ עולם האופל"
אני:" כן כן שמענו עלייך ביי"

ואז ראיתי את דני
אני:"היי דני מה קורה ?"
דני:"מה זה משנה מה קורה איתי ? את בסדר ? הוא עשה לך משהו ?"
אני:"הוא לא עשה לי כלום במיוחד לא החטיף לי סטירה חזקה"
דני:"אני ביקשתי סליחה ואת בכלל ביקשת את זה "
אני:"אבל עושים את זה חלש בדר"כ טוב יאלה בוא נחזור הביתה"
דני:"מה הוא סיפר לך מה הוא אמר לך ?"
אני:"סתם ניסה לשכנע אותי לבוא לעולם האופל האמת הוא היה דיי משכנע אבל כל הקטע של האופל לא מתאים לי . טוב נו לפחות בנתיים "
דני:"בנתיים? תיזהרי ממני"
אני" אני צוחקת וואו אתה ממש מעצבן היום אעה ?"
דני:"סליחה באמת שאכפת לי משלום העולם?"
אני:"רק משלום העולם אכפת לך?"
דני:"טוב נו ברור שאכפת לי ממך בואי לא נגזים אבל גם העולם חשוב את יודעת"
אני:"כן כן שיהיה"

הוא ליווה אותי עד הבית , הוא כל כך מעצבן נמאס לי ממנו ממש שומר ראש .
היה כבר מאוחר ההורים שלי בקושי רואים אותי וניראלי שזה קצת מפריע להם קצת הרבה.
אז סיפרתי להם את כל מה שהיה יותר נכון את הרוב .
אכלנו ארוחת ערב שהפכה לארוחת לילה והלכנו לישון .
היה לי חלום ממש מוזר הלכתי במסדרון ממש ארוך וכל פעם צץ איש אחד מהיקום הקסום הוא אמר לי לבוא לעולם שלו ואז הוא הפך להיות מכוער לפעמים יותר ממה שהוא באמת וככה בערך 30 דלתות ואז הגעתי לדלת האחרונה היא הייתה גדולה מצופה בזהב ואז יצא ממנה ליאו הוא אמר לי ללכת לעולם האופל נתן לי יד והוא היחיד שלא הפך להיות מפחיד . לא שהוא יכול להיות מפחיד כן ? בינינו הוא דיי חתיך. ואז שנינו נכנסנו לתוך החדר הזה ואז…
התעוררתי בצרחה לא הבנתי מה המוח שלי מנסה לשדר לי , ללכת לעולם האופל ? לא ממש בא בחשבון.
ביום למחרת ההורים שלי החליטו שאנחנו יוצאים לפיקניק לא יצאתי לפיקניק מאז שהייתי בת 8?
איזה חמודים ההורים שלי הם חושבים ששכחתי מהם אז הם עושים דברים משפחתיים פשוט אין עליהם.
הלכנו לפיקניק והיה דיי כיף עד שאבא שלי החליט לדבר על הנושא המעצבן הזה שניקרא חבר
אני שונאת שהוא מדבר איתי על אהבה כיאלו מה אם יהיה לי חבר אז יהיה לי חבר הוא התחתן נכון אז למה שאני לא יתחתן? אני כבר לא יכולה לשמוע את הנושא הזה יותר התעצבנתי כל כך ואז יצאה ממני אנרגית אש והיא כמעט פגעה באבא שלי . הם נבהלו ולא אמרו כלום היה שקט מפחיד , זה בחיים לא קרה לי ! אני עושה קסם רק אם אני רוצה הפעם אפילו לא שלטתי בזה .
המצאתי להם תירוץ שאני עדיין לא שולטת בכוחות והם יכולים לצאת פתאום ככה סתם .
הם קנו את זה כאילו יש להם ממש ברירה , הם צריכים להאמין בזמן האחרון להרבה דברים אז זה ? ניראלי כבר קטן עליהם . המשכנו כאילו כלום לפחות הם אני ?אני שנאתי את עצמי.
חזרנו הביתה ודיברתי עם חברות שלי כמובן שלא סיפרתי להן כלום וסתם אמרתי להן שהייתי שבועיים בחופשה ושאני גם בקרוב נוסעת לסבתא שלי . התירוצים האלה תמיד עובדים לפחות אצלי.
אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל החלטתי שאני לא הולכת לישון יותר שהתת מודע שלי לא יצליח לשכנע אותי ללכת לעולם האופל במיוחד אחרי מה שקרה היום כבר כמעט הגיע הבוקר אבל אני ? אני אף פעם לא מצליחה לא לישון לילה שלם ואני נירדמתי והיה לי שוב סיוט הייתי בחדר גדול וההורים שלי היו קשורים לעמוד והיו שתי קבוצות באחד מהם היו כל האנשים שהכרתי ביקום הקסום וראיתי ובקבוצה השנייה היה את ליאו ועוד כמה שאני לא מכירה ניראה לי שהם מהעולם האפל. הקבוצה הראשונה של היקום הקסום הכריחה אותי להרוג את ההורים שלי ולא הייתה לי ברירה ולא שלטתי גם על החלום הזה ופגעתי בהם ממש חזק ואז ליאו רץ אליהם והוא הרגיע אותי והוא הציל אותם ואז שוב הוא לקח את היד שלי והלכנו לאנשהו ירדנו באותה מעלית שפחדתי ממנה יותר לא פחדתי ממנה , כשאני איתו לפחות בחלומות לא פחדתי יותר מכלום !
קמתי בצרחה ! ההורים שלי כבר היו בחדר הם ליטפו אותי וניסו להרגיע אותי לא סיפרתי להם מה היה בחלום אמרתי להם שאני לא זוכרת מה היה שמה . הם כמובן לא דאגו יש מיליוני אנשים שצורחים לפעמים בלילה כשיש להם סיוט.
בבוקר החלטתי לצאת לטיול אני ככה לבדי , יש לי הרבה החלטות לעשות ואני צריכה להגיש את ההחלטה שלי עוד שבועיים כי עוד מעט החופש מסתיים ולא ניצלתי אותו בכלל .
התחלתי לרשום את כל האפשרויות מחקתי את רובן הכל חוץ מעולם הפיות והמכשפות ואז ניזכרתי שלא רשמתי את עולם האופל ישר באתי למחוק אותו ואז פתאום מנור מתקרבת אליי
מנור : " מה זה מה את רושמת יומן סודי ? מה מה זאת הרשימה הזאת אני רואה שהשתגעת לגמרי?"
אני:" לא השתגעתי !! תביאי את זה !! זה ממש חשוב לי !!
מנור:"מה קרה הדמיון שלך התפרע לגמרי "
אני:"תחזירי את זה עכשיו !!! חתיכת מפללצת !!חתיכת סנובית שוויצרית! אני שונאת אותך תחזירי את זה "
ואז השתמשתי בכוח שעוד לא יצא לי להשתמש בו -אדמה , ופשוט גרמתי לרעידת אדמה קטנה שגרמה לסדק מתחת לאיפה שמנור עמדה והיא נפלה !
עזרתי לה לצאת ישר
מנור:"את חתיכת משוגעת !! את אומרת שאני מפלצת ? לי דווקא ניראה שאת חתיכת מפלצת? מה ניראה לך ? אני אעשה עלייך חתיכת חרם כשנחזור לבית ספר לא יהיה לך אפילו חבר אחד הבנת אותי?"
אני:"אני … אני מצטערת " אמרתי חנוקה עם דמעות
מנור:"את כמעט הרגת אותי !את יודעת שממש כואבת לי הרגל אני לא יכולה לזוז?! "
אני ברחתי משמה כשחזרתי הביתה ראיתי שעדי מתקשרת אליי הייתי כולי עם דמעות אבל עניתי לה
עדי:" מה את מטומטמת זה באמת נכון מה שאמרת למנור?"
אני:" אני … כן אמרתי את זה "
עדי:"וואו את יודעת אם זה עוד היה בא ממנה אז הייתי אומרת בסדר אבל את ? תשלטי בעצבים שלך
אני:" אבל לא עשיתי כלום סה"כ אמרתי כמה מילים לא התכוונתי לזה באמת "
עדי:"סה"כ כמה מילים את מפתיעה אותי לפעמים . טוב אני מבינה אותך מנור באמת יכולה להיות מעצבנת אבל רק שתדעי שניראלי שהיא מארגנת עלייך חתיכת חרם כי כל אחד כבר יודע על מה שקרה אולי את תספרי לי מה שקרה באמת"
סיפרתי לה .. זה לא עזר היא עדיין הייתה עצבנית עליי היא לא רצתה ללכת איתי לבריכה מחר ולא כלום
ובגלל שמאיה ודור מושפעות ממנה אז הן גם לא נפגשו איתי .
וואי אני שונאת את מנור ! תמיד היא הורסת לי הכל תמיד היא גורמת לי להיות מקום שני יותר נכון מקום עשירי לפחות בתחרות הריקודים ההיא . היא קיבלה את מה שמגיע לה ! ואני עכשיו מקבלת חרם בגלל זה ? וכל החברות הטובות שלי לא מדברות איתי ? אחלה חברות יש לי .התחילה לצאת לי אנרגיית אש מהיד ואז נשמתי ונירגעתי .האמת? הבנתי אותן התנהגתי ממש לא יפה הקטע שהן לא יודעות שגם גרמתי לרעידת אדמה שגרמה לסדק. ניראלי שהיא שברה משהו כי זאת הייתה נפילה חזקה .

וואו אני פשוט מסוכנת לעולם הזה אני צריכה ללכת ללמוד לשלוט בכוחות שלי .
רגע איפה מכל האפשרויות זה הכי מהר …
פיות ..לא מכשפות גם לא בנות ים גבורי על גמדים ענקים אלפים … לאלא רגע ערפדים! אעה לא זה גם שנתיים ואז האפשרות האחרונה שנשארה היא עולם האופל שזה לוקח שנה לתלמידים רגילים ולי ? כניראה בכלל יותר מהר.
התחלתי לחפש שלילי וחיובי
אם אני אלך לעולם האופל אז אני אלמד לשלוט בכוחות שלי ואז אני יוכל לעזוב את העולם וללכת לעולם הפיות או המכשפות או לאן שיקבלו אותי ….
אם אני לא אלך לעולם האופל ולעולם אחר או שבכלל אני אוכל לפגוע בעוד הרבה אנשים אפילו הכי קרובים לי וזה מסוכן .
ואז התקשרתי לדני כמובן לא סיפרתי לו כלום .
אני:"הלו דני זאת אני אלינור"
דני:"היי "
אני:"תקשיב ואם נגיד אני בוחרת בעולם המכשפות ואני לא אוהבת את זה אני יכולה אחר כך לבחור בעולם הפיות ? "
דני:"כן את יכולה אבל רק שלושה חודשים ."
אני:"מה זאת אומרת שלושה חודשים?"
דני:"אם את לומדת למשל פחות משלושה חודשים ואת לא אוהבת את זה רק אז את יכולה לעבור לעולם אחר , כי זה עדיין מוקדם מדי ואת עוד לא פיתחת מספיק כישרונות אז זה לא יפגע לך בעולם אחר .
אני:"הבנתי אוקי תודה "
דני:"רגע אז במה בחרת ? "
אני:"אני חייבת לנתק ביי"
דני:"טוב ביי"

הוא בכלל לא עוזר לי כמעט ! למה אני יכולה רק לתקשר איתו ? למה אני לא יכולה להתייעץ עם מישהו אחר מהיקום הקסום? אוף… אבל למה אני מאשימה אותו ? הרי אני זאת שמחליטה הוא רק אמור לשכנע אותי ולעזור לי בדברים קטנים .
ביום למחרת דני הגיע לבקר אותי וכדי לעזור לי בקשר לבחירה.
דני:"טוב נו אז מה ההתלבטויות שלך ?"
אני:" עולם הפיות , עולם המכשפות ועולם הא…"
דני:"האלפים?"
אלינור:"כן בדיוק"
דני:"אני אומר שתמחקי את עולם האלפים מהאפשריות , זה לא כל כך מעניין , אם כבר תכניסי את גיבורי העל לתמונה"
אני:"אבל זה כמו חוברת קומיקס הכל צפוי כזה"
דני:"אבל זה כמו בעולם האופל הכל צפוי, הרי ברור שהם יפסידו כל פעם שהם יעשו בעיות"
אני:"אבל זה יכול להשתנות , הם כל פעם היו מאוד קרובים לזה "
דני:"זה דיי נכון אבל עולם האופל מפחיד מדיי,אם נבהלת מהעולם של הערפדים בהתחלה אז עולם האופל הוא כמו סיוט , במיוחד המעלית חחחחח "
אני:"שוב אתה צוחק על המעליתפוביה שלי ? "
דני:" חחח לא פשוט רציתי לשמוע אותך אומרת את ההמצאה הכל כך גאונית שלך"
ואז פתאום הופיע מישהו בחדר ואז ראו שזה ליאו .
דני:"אלינור זוזי מפה"
אני:"אוקי דני תירגע"
ליאו:"שלום אלינור , אווו אני רואה שדני פה זה בדיוק הזמן להגיד לך שאני המחליף שלך"
דני:"המחליף? לך תעבוד על מישהו אחר "
ליאו:"אני רציני לגמרי סובבו את הגלגל שוב כי אתה יודע מדובר פה על משהו מיוחד . והפעם יצא עולם האופל אז תיפרדו לשלום "
דני:"אתה תצטרך קודם כל להביא הוכחה"
ואז פתאום על הקיר היה מוקרן הסיבוב של הגלגל עם תאריך והכל …
דני:"כן בטח כיאלו שאתה לא יכול לעוות את זה "
ליאו:"טוב אם ככה אני אתקשר עכשיו לאנשים שאחראים לזה ואתה תיראה"
וככה באמת היה פתאום הופיע איש אחד חשוב , האחראי על כל הקטע עם הגלגל הזה והוא הסביר ואמר שעכשיו התור של עולם האופל במיוחד בגלל שאף פעם בהיסטוריה הגלגל לא נעצר עליהם
אני לא יודעת אם הייתי עצובה מזה או לא . מצד אחד אני עכשיו אפרד מדני ואני לא אראה אותו יותר לעולם , מצד שני ליאו שהוא נחמד והכל
התחלתי לשנוא אותי שאני גורמת לכל כך הרבה בעיות , היו צריכים לתת את הכוחות האלה למישהו אחר והיינו מסיימים את העניין.
דני:"טוב אלינור היה נחמד מאוד להכיר אותך ואני מקווה שתעשי רק את הבחירה הנכונה והטובה ביותר בשבילך להתראות"
אני:"ביי דני אני מקווה שנתראה שוב " ואז התחבקנו , זלגה לי דמעה אחת או שתיים.

ליאו:"טוב עכשיו כשאני אמור לעזור לך מה נישאר באופציות?"
אני:"עולם הפיות המכשפות ואולי עולם האופל" הלב שלי דפק
ליאו:"אולי זה גם טוב .טוב עכשיו עוברים לשלב ב' שלילי וחיובי אצל כל אחד , אצל מי שיהיה יותר שלילי הוא יימחק אצל מי שיהיה יותר חיובי הוא נשאר"
אני: טוב אז ככה עולם הפיות חיובי-כוח חזק ממש הרבה כישופים מעניינים כנפיים רצון להמשיך הלאה
שלילי – הרבה זמן והרבה עבודה עד שאני שולטת בכוחות שלי
ליאו: אוקי מה עם עולם המכשפות?"
אני:"אממ טוב חיובי-זה גם טוב ורע , גם כישופים מיוחדים.
שלילי-גם דיי הרבה זמן ודיי משעמם ניראה לי "
ליאו:"אוקי ונישאר עולם האופל "
אני:"חיובי – זה תהליך דיי מהיר , הופכים להיות חזקים ,יש הרבה כישופים שאין במקום אחר
שליילי-שאופל זה אופל זאת אומרת רשע"
ליאו:"אוקי אז אני מבין שעולם המכשפות יוצא מהתמונה , אין לו הרבה דברים חיובים ושני דברים שליליים"
האמת ? הרגשתי דיי טוב עם זה , לא רציתי ממש לעולם המכשפות זה היה מעניין אבל אני שמחה שזה יצא . ועכשיו ? נישארתי עם שני הדברים הקיצוניים ביותר ממש פלוס ומינוס
ליאו:טוב אז ככה לעולם הפיות יש שלושה דברים חיובים ואפשר להגיד 2 דברים שליליים לעומת זאת,לעולם האופל יש שלושה דברים חיובים ודבר שלילי אחד גדול טוב לפחות מהצד שלך"
חשבתי וחשבתי ובאמת שזה לקח לי זמן
ליאו:"טוב עכשיו עוברים לשלב ג' המטבע."
אני:"מטבע?"
ליאו:"כן מטבע לוקחים מטבע זורקים אותו ומה שאת מקווה שיצא הוא ההחלטה הנכונה , תחשבי טוב טוב ואני אישית מציע לך את עולם האופל אבל מי אני שיחליט בשבילך"
זה היה דיי נחמד ממנו , לפעמים פשוט שכחתי שהוא מעול האופל כי הוא ממש לא מתנהג ככה .
אני:"הנה יש לי פה מטבע"
ליאו:"טוב אני זורק , אם יוצא עץ אז עולם האופל ואם יוצא פלי אז עולם הפיות" והוא זרק את זה המטבע הסתובב והסתובב . קיוויתי שיצא עולם הפיות הכל חוץ מעולם האופל , מצידי ללכת לעולם הקומיקס זאת אומרת עולם גיבורי העל .
ליאו פתח את היד והיה שמה ….
פלי , הוא ישר התבאס אבל כמובןן שהוא שמח בשבילי לפחות ככה חשבתי .
ליאו:תחשבי על זה עדיין שוב אבל אם זה מה שקיווית וזה מה שיצא כניראה שזאת הבחירה הנכונה לפחות בשבילך"
ומאז?לא ראיתי אותו כמובן שידברנו אחר כך עוד קצת באותו היום אבל אז ? הוא הלך ולא חזר
כניראה שהוא פשוט וויתר על העניין שאני אהיה כמו כולם ואני אלך לעולם האופל.
ואז בטופס שנתנו לי בערך שבוע לאחר מכן רשמתי עולם הפיות בלי לחשוב פעמיים והייתי כל כך שלמה עם ההחלטה הזאת . אפילו שיש לי עוד הרבה שאלות ובעיות בשני היקומים.


תגובות (6)

ווואו פשוט מדהים ומצמרר
מחכה להמשך

15/05/2013 09:01

וואו אהבתי את הסגנון כתיבה שלך
את חייבת להמשיך

15/05/2013 09:18

תודה לשתיכן :]

15/05/2013 09:38

היי אמממ
אוקיי מה קרה?
כאלו, את כותבת ממש יפה, אבל אני ממש אהבתי את השירים והסיפורים שכתבת לפני זה, אלו שמחקת..
למה מחקת אותם?
הם ממש יפים! עמוקים כאלה ו…
חבל..
זה סיפור נחמד, אבל האחרים היו יותר יפים, יותר עמוקים ובעלי משמעות
ואני לא אומרת את זה לפגוע, הכתיבה שלך גם פה היא יוצאת מהכלל, זה באמת רק מדאגה..

15/05/2013 12:11

תמשיכייייי ואוו איך שאני אוהבת את הסיפור הזה
מחכה להמשך….
אוהבת שרית

15/05/2013 12:30

תודה לכולם ולBORN THIS WAY
לא כתבתי שום שירים יש לי רק חמישה פרקים זה הסיפור הראשון שלי

15/05/2013 12:33
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך