TheAvatar
וול נקווה שיצא סיפור נחמד :]

באר משאלות / הקדמה + הרשמה

TheAvatar 01/09/2015 1084 צפיות 41 תגובות
וול נקווה שיצא סיפור נחמד :]

היה הייתה פעם באר משאלות קסומה.
אין אחד שלא שמע עליה, על השמועה שכאשר מפילים מטבע לבאר אפשר לבקש משאלה והיא תתגשם.
כולם העריצו את הבאר.. עד שניסו לבקש משאלה.
עד כמה שכולם קיוו שהמשאלה שלהם תתגשם, כל אחד יודע שאסור להקשיב לשמועות.
אבל הבאר? אכן קסומה.

סיפור חדש! הבטחתי סיפור של פרקים וקיימתי :>
ואין לי רעיון לדמויות אז חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי (?)
אני אנסה להכניס כל דמות או לפחות חלקים ממנה לסיפור, מקווה שמישהו ישלח טופס
דרך אגב, אפשר לעשות גם יצורים קסומים (זאת אומרת על טבעיים) אבל אני מעדיף לכתוב את הרקע בעצמי אז אל תכתבו להם

הטופס לדמות –

שם ושם משפחה:
גיל: (מעדיף 12 ומעלה, אפשר גם פחות)
מין:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף: (אם היצור על טבעי תכתבו כאן או במראה)


תגובות (41)

uta uta

אמ אני רוצה להירשם נשמע מגניב, אנסה לעקוב

שם: גייל פיירוג'י
גיל: מה שצריך
מין: צריך לציין את זה בכלל? זכר -_-
מראה: שיער בלונדיני ארוך מתולתל ועיניים כחולות גדולות, שפתיים דקיקות ופנים מסורטטות כמו ציור. שרירי, מאוד אפילו, בעל חיוך מפורסם שמחייך לכל אחד. בגלל שהוא שרירי הוא מעדיף ללכת עם חולצות ללא שרוול ועוד
אופי: הוא ציני, דיי סגור, עובד לפי החוקים שלו, כשמכירים אותו יותר ככה מגלים כמה הוא מתחשב בעל אופי חמים ונעים.
רקע: ביקשת שלא אז לא ^^
משהו להוסיף: הוא יצור מיוחד שנקרא 'פניקס', הוא לא מודע לכוחותיו אך כשהוא נמצא בסכנה הוא עולה באש, נפרשות לו כנפיים כתומות ועיניו נצבעות בצבע של להבות.

01/09/2015 17:53

    אהבתי, הדמות נכנסת לסיפור :)

    01/09/2015 18:35

אני כל כך שמחה שלא צריך לכתוב רקע ^^ אני גרועה בזה…
שם: לוסיי גרין
מין: נקבה
גיל: 13
מראה: כהת עור, בעלת שיער שחור חלק וארוך ועיניים חומות גדולות. מעט נמוכה לגילה ויש לה גומת חן בלחי ימין ~גם כשהיא לא מחייכת~. נוהגת ללכת עם מכנסי בד רפויים וחולצות באטיק צבעוניות.
אופי: נחמדה וקופצנית, טובת לב, חברותית, סבלנית וסובלנית. תמיד מוצאת את הטוב בכל דבר. מדד האמונה שלה באחרים תמיד מתחיל במאה אחוזים ונשאר ככה כל עוד מוכיחים לה אחרת. יכולה לעודד אנשים בשלוש מילים אך כשהיא במצב רוח ירוד קשה מאוד להוציא אותה ממנו, אבל זה קורה לעיתים רחוקות במיוחד ותמיד כשהיא יוצאת מזה, היא נהיית קופצנית ואנרגטית יותר מתמיד לכמה ימים – עד שכמעט ואי אפשר להיות לידה – ואז נרגעת.
רקע: אמרת לא לעשות ואני מודה לך על כך מאוד אבל… יש לי רק דבר אחד לכתוב והוא מאוד חשוב, אבל תחליט אתה אם להתייחס לזה או לא :)
יש לה אח הקטן ממנה בשלוש שנים והם רבים על כל דבר קטן. לה זה לא מפריעה ובמקום לאבד את סבלנותה ולהתעצבן, היא משפרת אותה, היא יודעת שזה לא מאוד יפה מצידה אבל מצד שני אחיה הקטן אוהב לריב איתה והיא אוהבת להיות רגועה וסבלנית, כך ששניהם מרוויחים.
משהו להוסיף: שכחתי לכתוב את זה באופי- היא לא תמימה בכלל – מבחינת אמת ושקר וכל הדברים האלה – אבל אוהבת להיראות כזאת, זה נותן לה יותר אפשרויות חיבור לאנשים.

אהבתי מאוד את ההקדמה ואני מצפה מאוד להמשך ^^

01/09/2015 19:20

שם: נטלי ג'והנסון
גיל: 17
מין: נקבה
מראה: יפה מאוד, רזה וגבוהה. שיער חום – אדמוני ארוך וחלק, עיניים ירוקות – זהובות עם כמה נקודות חומות. נוטה ללבוש בגדים בצבעים של טבע, חום, ירוק, כחול.(בעיקר שמלות).
אופי: נוטה למשוך אנשים כמו מגדלור גם אם היא לא רוצה בכך, תמימה, חברותית אך לפעמים יכולה להיות קרירה ומסוגרת, רגישה ואמפתית, אוהבת מאוד לשמוע מוזיקה. חכמה מאוד, נחמדה, אדיבה, תמיד תהיה הראשונה לעזור כשמישהו צריך עזרה. בבית ספר, שאר הבנות נוהגות להשפיל אותה ולהציק לה(בעיקר בגלל שהן מקנאות בה, גם על היופי שלה אבל גם בזה שהיא מושכת אליה את כל הבנים.)
רקע: לטיפולך… :)
משהו להוסיף: היא באנשי, (הבאנשי, במיתולוגיה האירית, בדרך כלל נראית לעין כבשורה של מוות וכשליחה מעולם המוות.). היא יכולה להרגיש אם יש מישהו בסביבה מת ויכולה לדעת אם מישהו עומד למות(וכך בעצם להציל אותו אם זה אפשרי). כשמישהו בסביבתה מת, היא צועקת צרחה חזקה ומחרישת אוזניים.
יכולה לדבר עם המתים. היא יכולה ליצור מן גלי קול שמכניסים את היריב להלם ולפעמים גם לעלף אותו. כשהיא משתנה לבאנשי(רק אז היא יכולה ליצור את גלי הקול ולדבר עם המתים) השינוי היחיד זה בעיניה. הקשתית(החלק בעין שנותן לה את צבעה) נהפך שחור והאישונים מתרחבים.
עוד משהו להוסיף: נשמע מאוד מעניין, מחכה שתתחיל!

01/09/2015 19:41

הוו איזה כיף שאנשים עושים דמויות!
פומה – האמת שלגבי הרקע התכוונתי ליצורים על טבעיים ולפי מה שהבנתי לוסיי היא אדם רגיל (?) אבל הרקע לא מאוד קריטי לי, ככה שהדמות נכנסה לסיפור :>
בלאקווידו – הו באנשי :O האמת שידעתי על היצור באנשי אבל תודה שיצרת את הדמות כי זה יכול להיות ממש אדיר בסיפור, גם נכנסה.
אם מישהו רוצה לכתוב עוד דמות אתם מוזמנים בכיף דרך אגב

01/09/2015 19:55

    אההה הבנתי…
    אתה מתכוון שאני כן צריכה לכתוב לה רקע? כי זה הדבר החשוב היחיד…
    חוץ מזה, רציתי לעשות אותה יצור על טבעי בהתחלה אבל ראיתי שכבר יש אז החלטתי שלא -,-

    01/09/2015 20:14

אוקיי זה כל כך מזכיר לי פרק אחד ב"על טבעי" אז אני אעשה את הדמות שלי בהשראת הפרק הזה. לא ממש הבנתי מה בעצם קורה בעלילה, אז תסלח לי אם זה לא יצא כל כך מתאים למה שקורה בעלילה

שם ושם משפחה: קייל ליסבון
גיל: 25
מין: זכר
מראה: שיער שטני קצר, עיניים חומות כהות (כמעט שחורות), מבנה גוף חסון (אבל לא גדול מדי כמו איזה בודיבילדר או משהו חח), עור שחום-בהיר, אפשר לקרוא לזה שזוף, בין לבין כזה. יש אומרים שהוא יפה תואר, אבל הוא לא נותן לפרט כזה להפריע לו או לשנות משהו בעצמו (מנוסח גרוע, מודעת)
אופי: עקשן מאוד, בטוח בעצמו, לא מוותר בקלות ולא נותן לשום דבר פעוט להפריע לו להגיע אל המטרה שהציב לפניו. הוא חברותי רק למי שהוא מכיר, ולרוב הוא כמו זאב בודד, הוא מעדיף לעשות דברים לבד.
רקע: הוא שמע על הבאר מסיפורים רבים והחליט לבדוק אם הם נכונים. אבל שלא כמו רוב האנשים ששומעים עליה ורוצים לבקש משאלה, המטרה שהוא הציב לפניו היא להרוס אותה, כדי שלא תגרום עוד רע לאף אחד, כמו שהוא חושש שקרה לאחותו שנעלמה לפני מספר שנים, ושהוא מאמין שהבאר קשורה להיעלמות שלה בדרך זו או אחרת.
משהו להוסיף: יכול להיות שנרשמתי ליותר מדי סיפורים? U.U נראה לי האמת שלא, כי כל הסיפורים שנרשמתי אליהם פשוט לא ממשיכים יותר או לא מתחילים.. (חוץ משל בלאק ווידו), אז בקיצור אני מצפה שכן תתחיל את הסיפור הזה ;)

01/09/2015 20:11

    זה ליטרלי מה שתכננתי לסיפור XD יש לי דרך לשלב אותו, הוא נכנס

    02/09/2015 07:38

    ייאי, אני כזאת מדיום!

    02/09/2015 17:28

יאיי! שמח שאהבת!
חשבתי על באנשי, כי ישר עלתה לי לראש לידיה מזאב צעיר, אם אתה מכיר…
חוץ משל בלאקווידו ^^ אני מיוחד! סתם… חח..
אם זה בסדר אני רוצה לכתוב עוד דמות, אני אכתוב אותה עוד מעט.
מקווה שתתחיל כמה שיותר מהר!

01/09/2015 20:49

שם: קת'רין וילסון
גיל: 18
מין: נקבה
מראה: שיער בלונדיני-שטני קצת אחרי הכתפיים, עיניים ירוקות , גבוהה, קצת שזופה, היא עונדת 3 שרשראות (של השם שלה, של הסמל פיס ושרשרת שסבתא שלה השאירה לה כשנפטרה), יש לה 3 עגילים באוזן שמאל ו2 בימין וקעקוע של תו סול על פרק יד ימין, היא לרוב לובשת מכנס שהוא קצת צמוד וחולצה יותר רחבה.
אופי: כנה, כריזמטית, מנהיגה מלידה, צינית (לפעמים אי אפשר להבין אם היא צינית או לא), מכורה למוזיקה (המנגנת על גיטרה ופסנתר ולפעמים שרה) עקשנית מאד, היא יכולה להיות מאוד ביצ'ית ומגעילה למי שמעצבן אותה אך לרוב היא נחמדה, פלרטטנית, חברותית, פרפקציוניסטית וחכמה מאוד.
משהו להוסיף: אין לי כל כך יצור על טבעי, אם יש לך אתה יכול להוסיף.
\ממש אהבתי את הנושא של הסיפור :)

01/09/2015 21:18

שם: רוזלי סיבלו (Rosalee Siblue)
גיל: 17
מין: נקבה
מראה: מאוד יפה. רזה וגבוהה יחסית. שיער בלונדיני בהיר(לא לבן, אלא בלונדיני בגוון בהיר יחסית). עיניים כחולות בהירות קצת ירקרקות ומהפנטות. אף סולד ושפתיים אדמדמות ומלאות.
אופי: יכולה להיות קצת שחצנית, אבל רק אם היא בטוחה לגמרי ביכולותיה. כשהיא צריכה משהו היא יכולה להיות נצלנית. למרות זאת, היא חברה טובה ונאמנה, אך כשמישהו/מישהי לא בא/ה לה טוב או שהיא מקנאה בה היא יכולה להיות אכזרית ומגעילה. היא מאוד ביקורתית ושיפוטית. למרות שהיא לא מראה את זה, היא מאוד רגישה מבפנים. היא נוטה לשחק ברגשות של אנשים וטובה בזה, כשהיא פוגעת במישהו ומשחקת לו ברגשות, היא לרוב מעדיפה להעמיד פנים שזה לא קרה. יש לה קול יפה מאוד והיא אוהבת לשיר והיא טובה בזה. בנוסף לכך היא שחיינית מצטיינת. רוזלי היא תחרותית ביותר.
רקע: לטיפולך… :)
משהו להוסיף: היא בת ים, (בת ים או בתולת ים היא יצור אגדי שחציו העליון דמוי אדם וחציו התחתון דמוי דג.). כשהיא משתנה לצורת בת ים, שיערה מאריך וחלק גופה התחתון נהפך לזה של דג. בצורת בת ים, היא מסוגלת לשכנע אנשים לעשות כרצונה(ההשפעה חזקה בעיקר על בנים), היא יכולה לנשום מתחת למים, היא יכולה לתקשר עם היצורים הימיים(אך היא לא שולטת בהם) והיא יכולה לשלוט במים ולעצב אותם כרצונה(כולל שליטה במצבי הצבירה).
עוד משהו להוסיף: אני מקווה שתקבל גם אותה ואני מאוד מחכה להמשך!!!
הרעיון באמת יפה מאוד.

01/09/2015 23:10

בו/בה*

01/09/2015 23:11

אז כן הכרתי באנשים מזאב צעיר XD
קת'רין נכנסת לסיפור.
רוזלי גם אחלה אבל לפי תיאור האופי והיצור – היא נראית יותר כמו סירנה מאשר בת ים. לבחירתך איזה יצור היא תהיה, היא נכנסת רק תגיד לי לפי שאני מתחיל מה אתה מעדיף.
מי שכותב עכשיו אז שיכתוב בנים כי יש פחות

02/09/2015 07:43

בחלק מן הסיפורים בנות הים מפתות מלחים ודייגים כדי להובילם למותם. הן מתנהגות בהתחלה כטובות לב וחביבות ולאחר מכן משתמשות בקולן כדי להסיח את דעתם של המלחים וכך בעצם להטביע את המלחים ללא ידיעתם. גרסה אחרת גורסת כי בנות הים ידועות ביכולתן להפנט ולפתות דייגים וימאים ולהוציאם מדעתם.
ככה שאני רוצה בת ים…
אפשר לכתוב אולי עוד דמות(בן) פשוט עלה לי איזשהו רעיון, אבל רק אם זה בסדר מבחינתך, כי כבר כתבתי 2 דמויות אז אני לא יודע אם אתה רוצה שאני אכתוב עוד(זה בסדר אם לא, אתה לא פוגע).
אני כבר מאוד מחכה להתחלה!!!

02/09/2015 16:36

    אין בעיה אם אתה אומר שיש גם מיתולוגיות כאלה על בנות ים ולא סירנות אז אין בעיה, היא תשאר בת ים.
    ומה פתאום, אתה יותר ממוזמן לכתוב עוד דמות

    02/09/2015 16:57

תודה!
אני אתחיל לכתוב עוד מעט…

02/09/2015 17:10

אפשר להמציא יצור?
או לקחת יצור מ"גרים"(אם אתה מכיר…)??
או שאתה מעדיף יצור קיים???

02/09/2015 17:11

כל עוד אתה מסביר מי הוא מה הוא\יכולות כלשהן אז בכיף
ואגב כן אני מכיר גרים XD ראיתי פעם כמה פרקים והלחיץ אותי אז הפסקתי D:

02/09/2015 17:18

אוקיי…
למה הלחיץ? סדרה ממש טובה…

02/09/2015 17:23

    נכון, זאת סדרה ממש טובה! הדבר היחיד שהלחיץ אותי היה ההקסנביסט והזאוברביסט בהתחלה, וגם היצור הזה שהיה נראה כמו תולעת מונגולית עשויה מג'לי, זה היה טיפה מגעיל, וגם מעונה שלוש זה כבר התחיל לעצבן, הקטע עם *ספויילר* הזומבים ומה שקרה לג'ולייט.
    חפרתי, אופס.

    02/09/2015 17:30

אם אתם כבר פה ומדברים אולי תכתבו דמויות? XD
אבל כן גרים זה אחלה ואתה יכול לקחת משם דמות אם אתה רוצה

02/09/2015 17:35

הכי הלחיץ אותי זה האלה שמשתנים ליצור דמוי דבורה בפרק 3 ובמיוחד זאת שהשתנתה ליצור דמוי עכביש(אני ארכנופוב! ^^).
אני ממש אוהב איך שהאייסביברים נראים(כאלה חמודים!) וגם הפוקסבאו(האהבה שלי לשועלים… ויש גם את רוזלי ;) )
אני כותב דמות עוד מעט..

02/09/2015 17:52

    רוזלי היא הדמות האהובה עליי! היא ממש יפה, והאייסביברים הם באמת חמודים, בעיקר באד. אני הכי אהבתי את הפרק עם העכברים (החלילן מהמלין זאת האגדה האהובה עליי). איזה פרק זה היה עם העכביש? אני לא זוכרת.. והפרק עם הדבורים היה קצת משעמם לפי דעתי.
    הייתי כותבת דמות, אבל אין לי רעיון טוב לעוד דמות :<

    02/09/2015 18:56

שם: ג'יימס ג'סטיסנס(james justisense)
גיל: 18
מין: זכר
מראה: רזה וגבוה. שיער שחור נוצץ. עור שזוף. עיניים תכולות מאוד בהירות.
אופי: שקט, רודף צדק, ביישן, קר, אדיש, תמיד יגן על החלשים ויצא כנגד הבריונים(והבריונות). הוא אוהב את הלילה ואת החושך. הוא לוחם מעולה וכמעט תמיד קורא את מהלכיו של היריב(באופן אוטומטי, גם אם הוא לא מכיר את יריבו). הוא לא מתחבר עם אנשים בקלות. הוא ביישן בסביבה של בנות יפות. הוא צנוע מאוד ולא אוהב לקחת לעצמו את התהילה או להיות באור הזרקורים. הוא חכם מאוד(גאון) אך הוא לא מראה את חכמתו כל כך(הוא לא רוצה להיראות שחצן).
רקע: לטיפולך… :)
משהו להוסיף: הוא זרייליון( zraileon – בסוף המצאתי). הזרייליון הוא יצור חכם מאוד. הזרייליון הוא יצור ירקרק – אדמדם דמוי לטאה/ זיקית בגודל של אריה, יש לו כנפיים שחורות כמו של עורב אך יותר גדולות, יש לו גם רגליים אפורות – כתומות – צהובות של זאב וטפרים חדים. לזרייליון עיניים כחולות כהות, אך הוא עיוור. במרכז פרצופו יש אף גדול ופה מלא שיניים חדות.
הזרייליון הוא יצור של נקמה, הוא הורג רוצחים. כשהוא מחפש רוצחים, גופו נעטף בהילה כחולה כמו צבע עיניו, והוא מאתר אותם בעזרת חוש הריח ועוד חוש פנימי למציאת רוצחים. לאחר שהוא הורג את הרוצחים הוא גורם לזה להיראות כתאונה. לפעמים הזרייליון יפחיד פושעים(שפשעו אך לא רצחו) אך הוא לא הורג אותם. הזרייליון יכול לעוף ולשנות את צבע עורו. בקרב(בעיקר מול יצורים אחרים) הוא בלתי מנוצח. לזרייליון יש נקודת תורפה אחת שכמעט לא יודעים עליה. אם מישהו תוקע לו שתי סכינים(/פגיונות) מזהב בעיניו הזרייליון יובס(אך לא ימות. אחרי שהוא מובס יהיה ניתן להרוג אותו.). לזרייליון אין חום גוף כלל.
עוד משהו להוסיף: ג'יימס לא ממש מודע לזה שהוא הורג רוצחים ולא יודע הרבה כל כך על הזרייליון ועל ההתנהגות שלו כזרייליון(אפשר להגיד שהזרייליון משתלט עליו.) הייתי שמח עם במהלך הסיפור הוא ילמד לשלוט בזרייליון.
מקווה שאהבת!
ושתתחיל בקרוב!

02/09/2015 18:52

*יגרום לזה להיראות כתאונה – כלומר, כמו התאבדות או מוות טבעי(לדוגמא כמו בעיה רפואית שהרוצח לא ידע עליה)

02/09/2015 19:46

יש משהו שלא הבנתי, הוא לא יודע שהוא זרייליון בהתחלה – בגלל שהוא עיוור ולא יכול לראות איך הוא נראה בעצם? או שהזרייליון הוא סוג של צורה\יצור שהוא יכול להשתנות אליו במקרה שרוצחים בסביבה\מרגיש בסכנה\ירצה להגן על אנשים מפני רוצחים?
אבל סה"כ נשמע מאוד מעניין, צריך לחשוב מה אני אעשה איתו – נכנס לסיפור.
אני חושב שאני אסגור את ההרשמה בנתיים, זה מספיק דמויות. את שאר הדמויות אני אצור בעצמי, תודה רבה לכולם!

02/09/2015 20:08

    שכחתי להוסיף, אם הזרייליון הוא לא הצורה הרגילה שלו, אני צריך גם מראה שלו כ"בן אדם", אלא אם כן אתה רוצה שאני אכין. תלוי גם בתשובה שלך כי טיפה התבלבלתי חחח

    02/09/2015 20:09

הנה כתבתי לו מראה, "מראה: רזה וגבוה. שיער שחור נוצץ. עור שזוף. עיניים תכולות מאוד בהירות."
הוא לא יודע שהוא זרייליון כי הוא לא לגמרי בשליטה על הגוף שלו.
אז יכול להיות שהוא מוצא את עצמו מתעורר באיזשהו בית ולידו גופה, ^^, אבל הוא לא בטוח מה קרה. אני חושב שהוא יודע שהוא נהפך למשהו אבל הוא לא יודע למה.
ג'יימס עצמו לא עיוור. רק כשהוא זרייליון הוא עיוור.(או יותר נכון הזרייליון עיוור).
כשיש איזשהו רצח, ג'יימס נהפך לזרייליון והורג את הרוצח. לרוב לפני שהוא עובר את השינוי הוא נמצא באיזשהו מקום מבודד. כשג'יימס בסכנה הוא יכול להיהפך לזרייליון(הוא מאוד חזק(ג'יימס, גם הזרייליון מאוד חזק אבל התכוונתי לג'יימס) אז הוא לא ממש צריך) אז זה לא קרה לו הרבה, במקרים כאלה הוא כן זוכר שהוא נהפך לזרייליון אבל כשהוא הורג רוצחים, זה די מעורפל…
חוץ מזה, הוא לא יכול לראות את עצמו כשהוא זרייליון כי הזרייליון עיוור…
וכשהוא זרייליון הוא לא בשליטה, אלא הזרייליון שולט עליו וג'יימס לא ממש יודע מה הוא(הזרייליון שזה בעצם ג'יימס(וואי זה מסובך.. O_O)) עושה.
מחכה שתתחיל!!!
אז, נטלי, רוזלי וג'יימס הידד!!!

02/09/2015 22:00

אהה ושכחתי להוסיף שג'יימס מאוד שרירי וחזק…

02/09/2015 22:01

אהה אבל טכנית לא נראה לי שהוא נהפך לזרייליון כי רק יצור על טבעי יכול להוות לג'יימס איום גדול מספיק כדי שהוא יהפך לזרייליון.
ואם הסיפור שלך מתחיל שהם לא יודעים על עולם ה"על – טבעי" ועל יצורים על טבעיים אחרים אז אין סיכוי שהוא נהפך לזה לפני זה.
עוד משהו, כשפוגעים בזרייליון(חוץ מפגיעה של שני סכיני זהב בעיניים, הפצע מתחדש במהירות או שזה אפילו לא פוצע אותו. כשחותכים לזרייליון חלק כלשהו הוא פשוט יתחדש…

02/09/2015 22:05

כן, באד באמת חמוד.
החלילן מהמלין(Danse Macabre) היה נחמד אבל יש פרקים יותר טובים(כמו שלוש מטבעות בפוקסבאו, רפונזל בגרסת הבלוטבאד ^^, ).
הפרק עם הדבורים באמת היה קצת משעמם אבל הוא די פותח הרבה דברים בעלילה מאוחר יותר.
הפרק עם העכביש נקרא טרנטולה(Tarantella) ויש שם אישה אחת שהורגת אנשים כדי לא להזדקן ואז היא גם לוקחת מהם חפצים יקרים. שיש לניק איזשהו מגילה סינית ואז הוא מראה אותה למונרו והם הולכים לבקר ספינטודית(אלה העכבישים) בת 26 שנראית בת 90 אבל היא פשוט לא הורגת אנשים.
הפרק הזה! מצלצל מוכר??!??

02/09/2015 22:23

    אאהה נכון… שכחתי… זה היה פרק ממש טוב! ואני גם ממש אהבתי את הפרק עם יצור החילזון שהוא היה גם גבר וגם אישה. האמת הפרקים עם המטבעות ורפונזל פחות אהבתי. אהבתי את הפרק עם הקרקס, אבל הוא גם היה די משעמם לפעמים, ואהבתי גם את הפרק עם היצור הזוהר, ואיזה עוד פרקים טובים היו? הממ…

    03/09/2015 18:00

אה לא ראיתי שכתבת מראה אופס XD
ואני חושב שהבנתי לגבי הזרייליון בסוף חחח
נראה לי שזהו, מחר יהיה לי זמן אז אני אתחיל לכתוב. תודה שוב לכולם :>

03/09/2015 07:24

יש!

03/09/2015 14:04

קראתי חלק מהדמויות, אז אני אעשה דמות על – טבעית שאולי תשתלב נחמד :)
שם: מייסי הארפר
מין: נקבה
גיל: 16- 17 מה שיותר נוח לך
מראה: שיער ארוך וגלי בצבע חום-שקד בהיר ועיניים אפורות וסוערות. יש לה עור שזוף מאוד (לא יותר מידי) והיא תמיד מסתובבת עם שרשרת פשוטה עם כוכב ים עליה. יש לה שפתיים דקות יחסית, אף סולד וקטן וקו לסת ברור. מייסי היא רזה ולא ממש גבוהה (גבוהה בכמה סנטימטרים מהממוצע לגילה). יש לה קעקוע בגב העליון (באזור השכמות) שבו כתוב "אני הגיבורה של עצמי, אני לא צריכה שמישהו יציל אותי"
אופי: למרות שמייסי היא לא הבחורה הכי צנועה בעולם היא לא מתנשאת בכלל. יש לה ביטחון עצמי סביר לגבי עצמה והיא בטוחה ברוב המעשים שהיא עושה. היא מנהיגה מלידה ושונאת ללמד ולעזור למשהו אחר בזמן שהיא יכולה לעשות את זה לבד.
מייסי חביבה לאנשים, אבל לרוב היא תחייך במבוכה ותגיד "כן.." על מה שאנשים אומרים לה ופשוט תלך – היא נוטה לבהות באנשים מוכשרים שעושים דברים מגניבים. יש לה דיסלקציה קלה שגורמת לה להתלהב מכל דבר מגניב שאחרים עושים אבל היא משתדלת להתעלם ממנה ונותרת שיפוטית.
מייסי היא גולשת קייט להנאה והיא מבלה המון בים (אחד הדברים הכי אדירים בעולם. google it), היא נהנית מקריאה ומשמיעת מוזיקה באוזניות רחבות בלבד (הגדולות, לא הקטנות). היא לא צמחונית, אבל נמנעת מבשר כמה שאפשר והיא לא מוכנה להתקרב לכל מאכל שיש בו חציל או פפריקה חריפה – אם יכלה, היא הייתה חיה על סלט וצ'יפס קנוי.
למייסי יש פחד נוראי מהחושך ומהלילה.
רקע: לבחירתך XD
משהו להוסיף: אני מרגישה ריקנית בלי הרקע -,-
טוב, אז מייסי היא אשת זאב בלי שליטה. העור שלה נעשה חיוור לגמרי והעיניים שלה נהיות כחולות בוהקות. היא לא מתמלאת בפרווה שמכסה את כולה, רק "שכבה" קלה של פרווה (זה כזה מוזר לכתוב את זה) ככה שרואים את העור שלה מתחת לפרווה. צומחות לה זוג שיניים חדות וציפוריים ארוכות וחדור כתער.
מייסי לא ממש שולטת במעשים שלה כשהיא בתור אשת זאב. תמיד יש לה סחרחורת וכואב לה כל הגוף עד שהיא רואה עובר אורח תמים. כמעט בכל לילה שהיא הופכת לאשת זאב היא רוצחת מישהו בקטלניות, לפעמים יותר מאחד. למרות שהיא לא שולטת במה שהיא עושה היא מודעת להכל כל הזמן, ורק אחרי שהשמש מתחילה לעלות היא בורחת ומתעוררת באמצע היער (/איפה שתרצה) אחרי כמה שעות בבגדים קרועים למחצה ובזיכרון ברור לחלוטין.

04/09/2015 01:16

בעיקרון כבר סגרתי את ההרשמה, אבל ראיתי שכתבת בכל זאת אז אני אגיב לגבי הדמות.
נראית דמות נחמדה סה"כ, יש לי יחסית הרבה דמויות בנות. אם אני אצליח לשלב אותה אני אנסה. אבל תודה בכל מקרה שכתבת דמות (למרות שלא היית צריכה XD)

אני רואה שזה לא היה מובן אז אני אכתוב שוב
-ההרשמה סגורה-

04/09/2015 13:25

מתי אתה מתחיל?
עבר כבר די הרבה זמן…

07/09/2015 15:16

מתי אתה מתחיל?
עבר כבר די הרבה זמן…..

07/09/2015 15:17

אופס… בטעות פעמיים.

07/09/2015 15:17

כן סליחה, קצת שכחתי עם כל בית ספר, עכשיו שאני בתיכון מותר לי XD פשוט אני כותב עוד דמות וזה לוקח טיפה זמן, אני קצת יותר עצלן מכן. חשבתי אולי להעלות פרולוג בנתיים חוץ מההקדמה. שיהיה לכם משהו לקרוא לפני ;)

07/09/2015 20:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך