היי, זה הסיפור הראשון שאני כותבת באתר זה ואשמח שתכתבו לי ביקורת כנה ועצות לשיפור⁦⁦❤️⁩

בחירות שצריך לבצע- פרק 1

28/06/2020 434 צפיות 6 תגובות
היי, זה הסיפור הראשון שאני כותבת באתר זה ואשמח שתכתבו לי ביקורת כנה ועצות לשיפור⁦⁦❤️⁩

אין לי זמן לחשוב על מה לעשות, אני פשוט בוחרת מבלי לחשוב יותר מדי על הבחירה "שמאל", אני מנחשת. לא נראה שרואי לחוץ בכלל, הוא פשוט מחייך אלי עם חיוך מרגיע ועם עיניים עצובות. מי שקשור את רואי לעץ ומכוון עליו אקדח פותח את יד שמאל וביד יש… אני קופצת מהמיטה כולי זיעה ומבינה שכל זה היה חלום. כנראה שצרחתי מתוך שינה כי אמי עומדת על הברכיים ליד מיטתי ומנסה להרגיע אותי "זה רק חלום" היא אומרת "עכשיו את בטוחה". אני יודעת שהיא צודקת אבל משהו בי לא מסוגל להבין את זה.
היי, קוראים לי לורה, אני בת 14 ואני בכיתה ח'. אני חולמת חלומות כאלה כל יום, זאת לא פעם ראשונה. לפעמים אני פוחדת שבסוף אני פשוט לא אתעורר, שאני אחלום לנצח במחשבה שזו המציאות. אני כותבת את כל החלומות האלה במחברת כדי שהחלומות והמציאות לא התערבבו ביחד. היום כשחזרתי מבית ספר הייתי בטוחה באני שוב חולמת אבל בסוף התברר שזה היה מאוד מציאותי. אני הלכתי עם אוזניות לביתי וניסיתי להתעלם מהעובדה שהבן אדם בצד השני של הרחוב בואה בי. המשכתי ללכת אבל הדיגדוג שאני מרגישה באחורי הצוואר כשמישהו בואה בי לא הפסיק וזה כבר הפך למעצבן. החלטתי להסתובב לכיוון שבו הלך הבן אדם אבל אז גיליתי שהוא לא שם בכלל. לפני שהספקתי להסתובב חזרה ראשי התחיל להסתובב והרגשתי כל כך חלשה שלא יכולתי להחזיק מעמד יותר, התעלפתי.


תגובות (6)

הביקורת היחידה זה שתמשיכי לכתוב.

28/06/2020 21:10

    תודה⁦☺️⁩💕

    02/07/2020 17:10

(רועי בוהה)(תדגישי יותר פסיקים) ברוכים הבאים כל הכבוד על היוזמה.

28/06/2020 21:17

    תודה על התיקון וההמלצה💕

    02/07/2020 17:12

ממש אהבתי את הסיפור שלך!
אין לי יותר מדי ביקורת, חוץ מלשים לב קצת לשגיאות כתיב, ממש אהבתי!
הנה טיפ, תנסי להוסיף הרבה מטאפורות, זה ממש עוזר!

08/07/2020 13:52

    תודה, אני אנסה להשתמש ביותר מטאפורות ולשים לב לשגיאות⁦❤️⁩

    08/07/2020 15:40
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך