פרחים
פרק ארוך לכל שאר הקוראים שנשארו ....
תהנו !
פרחים ♥

בין קירות הוגוורטס ~12~

פרחים 24/02/2014 183 צפיות תגובה אחת
פרק ארוך לכל שאר הקוראים שנשארו ....
תהנו !
פרחים ♥

בין קירות הוגוורטס
פרק 12
" אנה, את והרמיוני, ואת ג'יין, אתן עכשיו קמות מהר שלא נאחר ! עוד מעט אנחנו מאחרים לתחנה של בית הספר הוא הוגוורטס ! נו, קומו !"
" אנחנו קמות, קמות, האגריד…" אמרו אנה, ג'יין הרמיוני בקול ישנוני.
" אני הוא ארזתי לכן את הדברים." אמר האגריד. " אתן רק צריכות להתארגן ולקחת את החיות שלכן , ואנחנו יוצאים לרכבת האקספרס. עדיף גם שיהיו כמה שפחות מוגלגים שיראו אותנו." צעק האגריד, כי הבנות לא קמו .
" טוב, טוב, טוב…" מלמלו הבנות. "אנחנו קמות…."
וכך הן התארגנו, ויצאו לדרך. הן עברו בכל מיני מקומות, וג'יין שאלה את האגריד מה זה מוגלגים. היא לא ידעה, כמובן, שהיא מכשפה, ולכן היא לא הכירה מושגים וכל זה. הוא אמר לה שמוגלגים הם אנשים נטולי כוחות קסם. והוא גם אמר שאנשים ששני הוריהם היו קוסם ומכשפה הם בעלי "דם טהור". אבל לא צריך להשוויץ בזה.
לבסוף הם הגיעו לתחנת הרכבת. אנה וג'יין הציצו בכרטיס שלהן, וראו שכתוב בו להיות בתחנת הרכת תשע ו"שלושה רבעים". הן הסתכלו מסביב.
" איפה תחנת תשע ושלושה רבעים ?" שאלה ג'יין את האגריד.
" הנה, היא כאן." אמר האגריד והצביע על קיר שהיה בין תחנה שמונה לתחנה תשע. ואז הם ראו ילד עם משקפיים ושיער שחור, וילד ג'ינג'י עם נמשים וכל משפחתו, רצים לתוך הקיר.
" רגע ! תחזרו ! מה אתם עושים ?!" צעקה להם ג'יין. לא נראה היה ששמעו אותה. הם עמדו להתנגש בקיר, ואז – נעלמו לתוכו.
" מה ?! " צעקו אנה, ג'יין והרמיוני, בתדהמה מוחלטת.
" כן, בואו, אנחנו הוא נכנסים עכשיו לשם. שם זה תחנת תשע ושלושה רבעים. בואו !" אמר האגריד ודחף את שלושתם לקיר. הם עברו כולם יחד.
" וואו !" אמרו שלושתן כשמולן ראו רכבת אדירת מימדים. הן נכנסו לשם. נהג הרכת הרים את כובעו והחזיר אותו, כברכת שלום.
" אני בא איתכן ." אמר האגריד. " אני הוא גר ליד בית הספר הזה."
הם מצאו קרון קטן ודפקו בדלת.
" אתם יכולים להכנס." ענו שני קולות מבפנים. הם פתחו את הדלת. אלו היו שני הילדים שראו קודם נכנסים לתוך הקיר. הילד הג'ינג'י עם הנמשים והילד עם המשקפיים והשיער השחור.
" אפשר לשבת פה ? " שאלה ג'יין בהיסוס.
" כן, ברור. מה שלומך, האגריד ?" אמר הילד עם השיער השחור והמשקפיים. נראה היה שהכירו קודם.
" אה, דרך אגב, אני הארי פוטר, וזה רון וויזלי. " הוא אמר. אנה, ג'יין והרמיוני התיישבו לצידם.
" אני ג'יין ג', זאת אנה וזאת הרמיוני ג'רינג'ר. נעים להכיר. ואני מניחה שאתם מכירים את האגריד. " הציגה ג'יין.
" כן, אנחנו מכירים אותו. תגידי, למה ה -ג' בשם משפחה ?אין לך שם משפחה ?" שאל רון, הילד הג'ינג'י.
מיד פתחו כולם בוויכוח גדול וחברי מה שם המשפחה של ג'יין, בזמן שגם הגיעה עגלת הממתקים שעוברת ברכבת והם קנו סוכריות ברטי בורטס בכל הטעמים, ( אנה קיבלה סוכרייה בטעם נזלת – "איכסססס!" גדול שהיא צעקה וכל הרכבת שמעה ), עוגיות דלעת ועוד המון ממתקים שונים והפליגו במילים, כאילו היו חברים טובים תמיד.


תגובות (1)

איזה סיפור יפה!:-O

24/02/2014 10:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך