חיה בספר ^_^
טוב אני מקווה שזה יצא טוב ובפרק הבא יראו את הנקודת מבט של זירו כאילו הלילה של אלי

אשמח עם תגיבו ^_^

בכל מקום -1 :)

חיה בספר ^_^ 25/09/2013 525 צפיות אין תגובות
טוב אני מקווה שזה יצא טוב ובפרק הבא יראו את הנקודת מבט של זירו כאילו הלילה של אלי

אשמח עם תגיבו ^_^

~נקודת מבט של אלי ~

שוב אותו הדבר . אותו חלום מוזר שלא עוזב את אלי במנוחה .
למזלה השעון המעורר הוא זה שהציל אותה מעד סיוט חסר משמעות .
אלי לבשת את תלבושת בית הספר וירדה לאכול .
"את נראת טוב הבוקר " ציינה אחותה בציניות .
"תודה רובי גם את " אחותה עד לא הורידה את מסכת האבוקדו מפניה מה שנתן גם לה מראה יוצא דופן .
"בנות מספיק שנכן נראות מקסים "אמר איאן .
"אופ ששוב אתה והציניות שלך " איאן לא הביט ה אפילו מסיבה פשוטה .הוא היה עיוור .
"בסדר שקט .אלי את באה לבית הספר ?" שאל אביה .
"לא אני אלך היום ברגל " אמרה וכבר הייתה בחצי הדרך אל הדלת .
כן זו הייתה ארוחת בוקר שגרתית בבית משפחת רוס .
אלי כבר מזמן הפסיקה לתהות מה פשר הסיוטים שלה . היא השתדלה להשלים איתם אבל לא הייתה דרך קלה להשלים עם השקים הגדולים והשחורים שצמחו תחת עיניה .
"אלי אחרת " אמר חברתה רוקסי בקול סמכותי מזויף .
"מצטערת המורה החי הטיפש שוב עיצבן אותי " אמרה אלי וחיבקה את חברתה הטובה .
"אחיך לא כל כך גרוע… " אמרה רוקסי בנימה חולמנית . היה כל כך מוזר שהחברה הכי טובה שלה מעוניינת באחיה הגדול והמעצבן .כלומר היה נחמד מצידה של רוקסי להתעלם מהנכות שלו ,והכוונה היא לא דווקא לעובדה שהוא עיוור .
"את .פשוט. מגעילה .אותי ." אמרה אלי בפשטות .רוקסי צחקה .ושנייה הנערות נכנסו לבית הספר .

"אני שונאת ללמוד " אמרה רוקסי בתום יום הלימודים .
"אני כל כך מסכימה איתך " הסכימה אלי .
"אולי … כדי לפצות על היום הדפוק שהיה לנו .. נגיד נלך עליך " הציעה רוקסי בערמומיות .
"זה יהיה מגניב אבל … איאן לא בבית "אמרה אלי שהשתמשה באותה נימה " הוא הלך לאיזה מקום עם חברים או משהו " רוקסי נראתה מאוכזבת במקצת .
אליסון רוס אני לא מאמינה שאת חושבת שאני כל כך אינטרסנטית "אמרה בקול נעלב ,שהיה כמובן מזויף .
"בסדר בסדר נלך עלי נרכל קצת על הטייץ הסופר צמוד של אשלי ויהיה בסדר אולי הוא יחזור על שנסיים " אלי צחקה ורוקסי הצטרפה עליה .

כך נמשך היום אבל אלי ידעה שהלילה שלה הולך להיות סיוטי יותר מתמיד …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך