בלתי פגיעה פרק 1

אושרת963 07/07/2014 552 צפיות תגובה אחת

פרק 1-הגילוי:

שיראל בת ה-18 נסעה במכונית שלה בכביש הסמוך ליער,אחרי כמה דקות של נסיעה היא הריחה ריח שריפה היא מיד עצרה את המכונית ויצאה החוצה היא התקדמה לכיוון הריח ומולה באמצע היער היה..שריפה.
העשן השתלט סביבה היא רצה למכונית וטלפנה למכבי אש,מבין הצללים היא שמעה בכי חלש מאוד
היא רצה לכיוון העשן היא נכנסה לתוכו,שיראל לא ראתה כלום חוץ מעשן ואש,היא השתעלה ללא ערף היא שמה את ידה על הפה כדי להתשעל זה היה חזק מהצללים עדין נשמע אותו יללה של כבי וצעקה:"איפה אתה?" ושיראל הנתיים צורחת על בכווית שהיא מקבלת.
העשן לאט לאט התפוגג המכבי אש מנסים להתלט מבין העצים היא ראתה דמות ששוכבת על הרצפה ומנסה לנשום בכל כוחה.
היא לקחה את הדמות הזאת על כתפיה והחלה לרוץ לעבר כולם.
שהגיעה לכולם כול בגדיה היו מלאים בלהות מכבי האש רצו לעברם מישהו הפשיט את בגדיו של שיראל
כדי לראות עם אין שום פגיעה ולא היה!!!.
"אין כוויות!!!" אמר אותו איש ומיד ניגש לדמות ששיראל הצילה.
שיראל כמה מיד וברחה משם,ומתי שהיא נכנסה לבית היא מיד הלכה לחדר עוד אימה אומרת לה:
"שיראל.."
"מה קרה שם?" חשבה שיראל הליבה.
"אני לא נכוותי בשריפה ולא קרה לי כלום! איך זה הגיוני?" היא המשיכה לדבר עם עצמה.
שיראל יצאה מהחדר ומולה הופיעה מיקה אחותה הבכורה.
"מה קרה?"
"מה אמור לקרות?" שאלה שיראל את מיקה.
"שאת מופיעה בחדשות!!" אמרה מיקה שהיא משלבת את ידיה.
"מה?" צעקה שיראל ורצה לטלוויזיה שבביתה.
"היום ביער מישהי הצילה את ביתו של השריף בנס,היא לא נפגעה כלום כוויות אפילו לא היו לה.הרופאים משארים שהיא חייזרית וחייבים לעוצרה…." ותפתע מראים את תמונתה של שיראל.
שיראל הסתובבה בסלון בפליאה.
"תסבירי את זה מיד!!!" לפתע נכנסה אימה לסלון.
"לא יודעת! הרגע גיליתי את זה!! אמרה שיראל.
"בואי נראה!!" אמרה מיקה שחיוכה עולה על שפתייה.
"מה?" צעקה שיראל.
"בואעי נראה עם זה יעשה צלקת!!!" אמרה מיקה והוציאה סכין חד מאוד,היא לקחה את ידיה של שיראל וחתכה לה את העור בצורת עיגול.
שיראל צרחה בקולי קולות אימה רצתה להפסיק את זה אך לא יכלה מיקה עצרה אותה.
אחרי שהיא סיימה כול היד של שיראל הייתה מלאה דם עורה חתוך לגמרי עד שלט לאט קרה משהו מוזר…..


תגובות (1)

תמשיייכיייי ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי :)

07/07/2014 16:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך