אני חדש פה :) אז תגידו איך הסיפור גם אם אתם חושבים שהוא גרוע.. *החלום שהדמות הראשית חלמה היא הייתה כשהוא היה תינוק- מהרגע שהוא יצא לעולם ועד ההרגשות, הקולות והפחדים הראשונים. * קרדיט לעופרי שעזרה לי בכתיבת סיפור :))

במבט אחר- פרק 1

17/08/2014 703 צפיות 2 תגובות
אני חדש פה :) אז תגידו איך הסיפור גם אם אתם חושבים שהוא גרוע.. *החלום שהדמות הראשית חלמה היא הייתה כשהוא היה תינוק- מהרגע שהוא יצא לעולם ועד ההרגשות, הקולות והפחדים הראשונים. * קרדיט לעופרי שעזרה לי בכתיבת סיפור :))

הרגשתי שהנשימה שלי לא סדירה, אני מתנשף במהירות. אני מרגיש כל וריד שלי צובט אותי, ראשי מסוחרר. אני פותח את עיניי ומגלה עולם שאיני הכרתי מעולם, אורות רבים מהבהבים מסביבי, אני שומע קריאות שמחה, אני מרגיש מאושר. שמיכה לבנה עוטפת את גופי, אני מרגיש נגיעה קלה בראשי, פנים שאינם מוכרות לי מופיעות, לפתע הוא נוגע ואוחז בי, צעקתי. הוא הניח את ראשי , ונרדמתי תוך שניות אחדות. פקחתי את עיניי לאט, שכבתי על הריצפה הקרה, כאשר חדרי מבולגן וללא סדר, הסקתי שהכל היה חלום, חלום רע. ניסיתי לעמוד ולא הצלחתי. עיניי חשכו, ניסיתי פעם נוספת ולפתע הצלחתי כאילו שלא קרה דבר לפני כן.


תגובות (2)

מגניב.. תמשיך ותעשה ארוך יותר!

17/08/2014 14:13

קודם כל יש פה כמה בעיות:
1.הפרק קצר מאוד,הפרק הראשון אמור להיות ארוך אם כבר ולא קצר.
2.היה עדיף לך אם כבר להפוך את לשיר זה היה יותר מתאים.
3.לא יודעים על מי מדובר,מי הדמויות הרי זה סיפורי פנטזיה,לפחות היית עושה הקדמה לסיפור ככה היה אפשר לדעת על מי מדובר.
4.אבל הבנתי את הכוונה של הסיפור שלך נחמד מאוד

18/10/2014 02:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך