במדריך לנבל המתחיל חוק מספר 2

דוקטור הו 26/02/2016 706 צפיות 4 תגובות

על חוק מספר 2 התחלתי כבר לספר בפרק על חוק מספר 1.
חוק מספר 2- לעולם לעולם אל תיכנע לשפעת 'האהבה'.

זהו כלל ברזל, וכלל ברזל לא מפירים.
חיי הנבלות זה אפשרות מדהימה להניח את כל חוקי החיים והנימוס, ולהרחיב אופקים.

אבל אם אתה מתכנן להיות נבל וגם להידבק ב'שפעת' אז אני מצטער אבל- "תעוף מייד מהשיעור שלי!!!!"
אין פה אבל, אין פה כי, אין שום תירוצים. אני לא מקבל אנשים חולים.

אם אני קצת נוקשה אז סליחה. אני צריך להיות מאוד נוקשה. לא רק קצת.
אתם תבינו את זה יום אחד אני מקווה.

אני יודע שבמהלך החוג שלי היו הרבה שיחליטו שחיי נבלות זה לא בשבילם. אז אני אצתרך להרוג אותם. מצטער מעומק הלב. אבל אתם יודעים תדעו יותר מידי.
אז אם עכשיו יש עוד יצורים שרוצים לצאת זו ההזדמנות האחרונה לפני המוות.

אז נמשיך עכשיו. איפה היינו? אה כן, חיי נבלות לא הולכים ביחד עם 'השפעת'.
אני יתן לכם דוגמא של נבל עתיק יומין אך עכשוי בכל זאת. רומפל סטלסקין.
אני מתכוון לרומפל סטלסקין מהסדרה הזאת 'עד עצם היום הזה'.
אם אתם תוהים איך אני מכיר את הסדרה אז שני דברים:
א. יש לי פה קליטה מ-ד-ה-י-מה! אני יכול לראות פה הרבה סרטים וסדרות.
ב. גדלתי עם רומפל כשהיינו קטנים(כן,כן, שוק אמיתי, רומפל סטלסקין אמתי).

רומפל היא דוגמא מושלמת. תראו אותו, בהתחלה הוא היה נבל מדהים. הוא בחיים לא נתן לאף אחד להבין את דרך הפעולות שלו ומה הוא יעשה בפעולה הבאה. הוא היה מסתורי, מפתיע. עד ש… בל נכנסה לסיפור. פה, פה התחילה הבעיה. בל המתוקה והנוראית שהאמינה שיש לרומפל לב טוב הרסה את הנבל המדהים שלנוזה פשוט נורא. כשראיתי את זה כמעט בכיתי והתחלתי לצעוק- "לאאאאאאאאאא!!!!!"
אבל זה לא עזר,רומפל נהרס. הוא לא יחזור להיות רומפל הישן והטוב. סליחה זאת אומרת, הישן והרע.

השפעת גורמת לחולשה, היא הורסת כל דבר שאי פעם עשית והורסת את האובססיה שלך לאופל.

יש רק יוצא דופן קטן בחוק מספר 2.
אם האהבה היא לגבי חיית מחמד או ילד שלך, אפשר להתיר ועדיין להיות נבל. עם כי נבל הרבה פחות טוב, וכנראה האובססיה שלו היא להגן על החייה או הילד ולא להיות אפל ורע. אבל אפשר איכשהו….

יש נבל אחד שהוא יוצא דופן.
אניקן סקייווקר. אניקן סקייווקר הוא מופיע במלחמת הכוכבים. הוא דווקא בגלל 'השפעת' הוא הפך להיות נבל.
הוא חשב שהוא הרג את אהובתו, ובגלל זה הוא הלך לצד האופל.
רק הוא, ואני מדגיש. רק הוא יכול לעשות את זה.
אין אף אחד בימינו שהוא עד כדי כך מטומטם שהוא פשוט יניח שלפי מה שאמרו לו הוא הרג את אהובתו. אנשים של ימנו  חייבים לראות במו עיניהם שזה נכון. ולא סתם להניח שזה נכון.
אז אני לא מותיר את היוצא מין כלל הזה.

אז המסר של השיעור הוא:
א. אל, פשוט אל, תתאהבו ותדבקו בשפעת.
ב. אל תהיו מטומטמים כמו אניקן סקייווקר.


תגובות (4)

רשעים לא מתנצלים, וגם לא בוכים. מעבר לזה פרק מגניב. אני מאוד אהבתי. ( גם כאן יש קצת שגיאות כתיב )

26/02/2016 07:51

אהה ומשהו קטן, אנקין סקייווקר הפך לרשע בזכות אכזריותו והנבזיות שלו ונקרא דארת' ויידר , הוא הפך לרשע גדול ולכן אולי כן כדי לקחת אותו כדוגמה.

26/02/2016 08:04

הוא אומנם הפך לרשע והיה בו משהו אפל. אבל בגלל שהוא חשב שהוא הרג את פאדמה הוא באמת הפך להיות ד'ארת ווידר

26/02/2016 08:21

והוא לא בכה. זה כאילו הוא כמעט בכה

26/02/2016 08:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך