ilana2908
פיצה ^^ אני ממש מאושרת. יודעים למה? כי אתמול זכינו בגראנד פרי (יותר טוב ממקום ראשון). ואני כול כך מאושרת ^^ פיצה פיצה פיצה פיצה ^^

בניו של השטן- פרק 27

ilana2908 13/04/2014 642 צפיות 3 תגובות
פיצה ^^ אני ממש מאושרת. יודעים למה? כי אתמול זכינו בגראנד פרי (יותר טוב ממקום ראשון). ואני כול כך מאושרת ^^ פיצה פיצה פיצה פיצה ^^

~קייטלי~
אני לא יכולה להאמין שרין ואיזמו הם שדים.
אחרי שיצאנו מחדרו של המנהל, השתררה דממה מתוחה. רין ישב על הרצפה ליד הקיר, והביט במבט חלול קדימה. ז'אק הביט מעבר לחלון על השמש השוקעת, בעוד שרייק וונדר הלכו הלוך חזור במסדרון.
"אז אנחנו פשוט נחכה כאן, מבלי לעשות שום דבר?" מיסה הייתה זו ששברה את השתיקה.
נאנחתי. נמאס לי לחכות לתשובות. רציתי לקבל אותם עכשיו.
"רין, אתה ואיזמו… אתם באמת שדים?" שאלתי.
הוא לא ענה לכמה שניות, אבל אז הוא הנהן חלושות.
"אז… איזה סוג אתם?" שאלה רינה בחשש.
"איזמו הוא אחד ממלכי גהנה. אני אחיו הצעיר," הוא אמר בשקט.
איזמו? אחד ממלכי גהנה? גיחכתי אין שום סיכוי שזה נכון.
"יש לי הרגשה רעה…" מלמל ז'אק.
ושוב השתררה דממה מתוחה.
כמה ששאנתי שתיקות כאלה.
"למה אתה מתכוון?" שאל רורי לפתע.
"תחשוב על זה. המנהל של הבית הספר הפרטי יכול לשלוט במבוך ההוא. אז למה הוא מנה מאיתנו לצאת? וחוץ מזה, למה הוא לא עזר לתלמידים לברוח, אלא רק צ-"
המשפט שלו נקטע ע"י קול יריות שבקע מחדרו של המנהל.
"מה לעזאזל…?" מלמל לעצמו רין.
היריות נפסקו לאחר כמה שניות. התחלתי לתהות אם איזמו ירה אותם, ומה קרה לו, ולמנהל.
חיכינו עוד שנייה, עד שניסינו לפרוץ את הדלת. זה היה קשה יותר משציפינו, אבל לבסוף הצלחנו.
בדיוק לראות את איזמו צועק כשהוא צונח מעבר למרפסת.
"איזמו!" צעק רין ומיהר אל המרפסת, מתעלם מהמנהל.
"אם אתה לא תצעד צעד אחד אחורה, אתה תצטרף אליו," סינן המנהל אל רין. "כנ"ל אל כולם."
צעדנו צעד אחורה, כמו שהוא אמר. הרגשתי זיעה קרה יורדת במורד צווארי, וליבי דפק בפראות.
לפי מה שהבנתי, החדר של המנהל נמצא במרחק רב מאוד מהקרקע.
אפילו אם הוא היה שד, די ריחמתי על איזמו. הוא לא יצליח לשרוד את הנפילה הזאת.


תגובות (3)

ישישישישיישיששיישששש!~

13/04/2014 14:32

יאיי תמשיכי :)))

13/04/2014 15:37

חזרתי מאיטליה!!!! אגב, הפיצה שם טעימה. והפסטה. והגלידה. ואכלתי דפ יותר מדי.
תמשיכיייי!!!!
לזניה.
ו…בא לך אולי להגיב לי? כבר שלוש פרקים אין לי את התגובות שלך :(

21/04/2014 16:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך