ilana2908
סוף סוף >< איך עבר החופש? איך החזרה ללימודים המשעמים? ומישהו רוצה להעלות השערות לגבי מה שיקרה?

בניו של השטן- פרק 29

ilana2908 26/04/2014 574 צפיות 6 תגובות
סוף סוף >< איך עבר החופש? איך החזרה ללימודים המשעמים? ומישהו רוצה להעלות השערות לגבי מה שיקרה?

~ונדר~
לא ממש היה לי אכפת שאיזמו ורין הם שדים. הרי אנחנו עדיין חברים, נכון?
איזמו אמר שהוא רוצה לשבת לבד לכמה דקות, אז אנחנו ישבנו על כמה ספסלים, ושתקנו. אני בהיתי בנקודה אחת כול הזמן, כי לא רציתי לראות את הדם ואת הגופות. רינה כנראה חשבה כמוני, ועצמה את עיניה.
"אז מה אנחנו עושים עכשיו?" שאלנתי את ז'אק, ובכך שברתי את הדממה.
הוא משך בכתפיו. "אני לא יודע. נקווה שלאיזמו יש כמה תשובות," הוא אמר בקלילות, אבל עדיין יכולתי לראות שהוא מבואס.
ואז שתקנו שוב. השתיקה הזאת התחילה להעיק עלי, וכול הנראה, גם על כולם.
לפתע קייטלי התרוממה. "אנחנו לא נגיע לשום מקום אם אנחנו נמשיך לשבת כאן מבלי לעשות כלום. ואחנו גם נשאר תקועים כאן אם נשמיך להיות מבואסים," היא אמרה בקול תקיף.
"היא צודקת." איזמו הופיע משום מקום, מבטו אדיש כמו תמיד. "אם אני צודק, ואני צודק, אז אנחנו בבעיה רצינית," הוא אמר.
"למה אתה מתכוון?" שאל רייק. שמתי לב שהוא מביט בו אחרת, אבל לא הצלחתי להבין איך.
הוא התיישב על הדשא, אשר היה בצבע שיערו. הוא התעלם מהדם, ונשכב, מביט בכוכבים אשר החלו להופיע.
"התוכנית של השדים היא לפתוח את שער גהנה, ולהחזיר את השטן. בשביל זה, הם צריכים הרבה מאוד קורבנות אנושיים. ומקום קר." הוא קימט את מצחו לרגע, והתיישב בחזרה. "טוב, לגבי המקום הקר זה לא ממש בטוח. זה מה שהיה בפעם הקודמת, אבל יכול להיות שהאקלים בגהנה אחר מאשר אסייה."
זה היה ג'יבריש בשבילי, או יותר נכון, עוד שאלות ליותר מידי השאלות שהיו לי בראש. "אתה יכול להסביר משהו ממה שאמרת הרגע?"
הוא הביט בי במבט אדיש. לפענח מה הוא חושב זה אתגר בילתי אפשרי.
לבסוף הוא נאנח. "שער גהנה הוא שער שמאפשר מעבר בין גהנה לאסייה, ולהפך. בשביל לפתוח אותו צריך הרבה קורבנות אדם, כמו שאמרתי מקודם. כמובן שצריך עוד הרבה דברים אחרים, אבל אני לא עומד לפרט. השדים- מלכי גהנה במקרה הזה- מנסים להחזיר את השטן. הדרך היחידה לעשות זאת היא לפתוח את שער גהנה ולהפר את הסדר בעולם."
"אה."
"אני לא יודע לגבי הסיבה," הוא המשיך. "אבל בשביל שזה יעבוד, צריך קודם לנטרל את ציידי השדים. בשביל זה, אדמונד- המנהל, מלך גהנה השני- הסתנן אל ציידי השדים, ואיכשהו הפך למנהל. אחרי זה, הוא הוריד את ההגנות והרשה לשדים להכנס. זה בערך מה שאני יודע," הוא אמר, ונשכב בחזרה על הדשא.
השתררה דממה. רין הביט באיזמו בדאגה, אבל חוץ ממנו, כולם הביטו על רצפה.
"עוד שאלה אחת," שאל לפתע רורי. "רין אמר לנו שאתה מלך גהנה. זה נכון?"
רין נראה נבוך, אבל לעומתו, איזמו משך בכתפיו. "כן, בפעם האחרונה שבדקתי. אני מלך גהנה השמיני, שליט האדמה."


תגובות (6)

שער גהנה זה כמו שער הגה של מכונית XDD

26/04/2014 19:39

אהעאההעאהעהכאהעא תמשיכי מיד ! אני לא מבקשת אני דורשת המשך !!!

26/04/2014 19:51

יפה מאוד, זה מעניין… שונה.
אהבתי.

26/04/2014 20:11

רין המלך! ~קדה~
המשך!
שניצל?

26/04/2014 20:17

סיפור מיוחד

26/04/2014 20:30

וואוו פשוט ואוו פרק מדהיםם תמשיכייי!!

26/04/2014 21:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך