ilana2908
טם טם טם! מה אתם חושבים על הפרק? פיצה ^^

בניו של השטן- פרק 30

ilana2908 02/05/2014 659 צפיות 6 תגובות
טם טם טם! מה אתם חושבים על הפרק? פיצה ^^

"אז ככה שרדת את הנפילה?" שאלה רינה.
איזמו הנהן. "אני שליט האדמה, היא לא יכולה לפגוע בי," הוא אמר. אך כעבור כמה שניות, הוא התקפל, וירק דם.
"טוב, כמעט."
גיכחנו כולנו. לפתע קלטתי שהשדים הסתובבו סביבנו, אבל לא תקפו או אפילו התקרבו. זה היה נראה לי קצת מוזר, אבל בדיוק באותו הרגע שהתכוונתי לשאול, ז'אק הבחין במבטי.
"שמתי הגנות סביבנו," הוא אמר לי. "אני מקווה שהם יחזיקו הרבה זמן, אבל אני לא בטוח," הוא חייך בהתנצלות.
'הרבה זמן' התגלה כמעט מאוד זמן- אחרי מאבקים רבים בהגנות, אחד השדים פרץ דרכם. איזמו ניסה לירות בו, אבל היריות שלו היו הרבה פחות מדויקות ממקודם. הוא גם לא הפסיק להשתעל דם, מה שהקשה עליו עוד יותר. קייטלי הרגה את השד עם הפיגיון שלה, אבל עוד ועוד באו אחריו. ההגנות התפוגגו לגמרי.
חשבתי לפתע על זה שרק לאיזמו, רין, קייטלי וז'אק יש נשק. איזמו בקושי עמד, ולא נראה היה שרין מתכוון לעזור לנו. קייטלי עדיין הייתה חיוורת, אבל הרגה שדים ככול שיכלה. ז'אק זימן את השד שלו -לאולץ'- ושרף את שדים על ימין ועל שמאל, אבל כול זה לקח ממנו אנרגיה.
"ז'אק! מה אנחנו צריכים לעשות?" שאל רייק. הוא ומיסה זרקו על השדים אבנים, והדפו אותם לאחור. אבל הם לא גרמו שום נזק רציני.
ז'אק לא ענה לכמה שניות, ורק המשיך לחסל שדים.
'הם התמעטו,' חשבתי לפתע. כמו רייק ומיסה, זרקתי גם אני אבנים כשמשהו תפס את מבטי באופק- עוד להקת שדים התקרבה, והיא נראתה צמאת דם אפילו יותר.
לפתע ז'אק שרף כמות עצומה של שדים, וכך פתח מעבר. "רוצו, עכשיו! הזדמנות נוספת לא תהיה! אני אצטרף אליכם אחר כך!" הוא צעק, וניסה להחזיק את המעבר שהוא יצר פתוח.
כאב לי לעזוב אותו כאן, אבל ידעתי שאם לא נלך עכשיו, כולנו נמות.
חמקנו בקושי מהשדים, ורצנו כמו מטורפים אל השער. טוב, יותר נכון צלענו. למרות שאיזמו טען שהוא בסדר גמור, רגלו הייתה שבורה, והוא דימם בהרבה מקומות. רורי צלע גם הוא אחרי ששד פצע אותו ברגלו, ורינה תמכה בו. קייטלי הייתה מותשת, ורייק ומיסה דיממו מהידיים.
אבל הדבר שהאט אותנו יותר מכול, הייתה העובדה שרצינו לחזור ולעזור לז'אק.
לבסוף אני הייתי זה שנשבר ראשון. "אנחנו לא יכולים להמשיך בלי ז'אק, אתם יודעים את זה!" צעקתי, והסתובבתי חזרה. חלפתי על פני כמה שדים, דוחק את הפחד לצד. פניתי בפנייה שבה פנינו כשברחנו, והוקל לי לגלות שלא היו שם כמעט שדים.
אבל לא ראיתי את ז'אק בשום מקום.


תגובות (6)

הוא היה אבטיח של פרק (כלומר, טוב מאוד)
המשך!

02/05/2014 17:47

אני עם קירסי~

02/05/2014 18:12

אני פשוט אוהבת כל דבר בסיפור הזה <3
תמשיכי מיד כה אמרה ונילה !!!
:)

02/05/2014 22:57

תמשיכי!!
סטייק ^^

03/05/2014 17:41

מושלםםם תמשיכייי

05/05/2014 12:17

    גרררררררר איללללנה תמשייכיייי .

    09/05/2014 12:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך