ilana2908
אוקיי, אני יודעת- לא העלתי הרבה מאוד זמן. לא היה לי הרבה מאוד זמן פנוי בחודש האחרון. סורי :P ניחושים מי ירה?

בניו של השטן- פרק 33

ilana2908 04/06/2014 586 צפיות 5 תגובות
אוקיי, אני יודעת- לא העלתי הרבה מאוד זמן. לא היה לי הרבה מאוד זמן פנוי בחודש האחרון. סורי :P ניחושים מי ירה?

~רורי~
כמעט ולא שמתי לב למה שקורה מסביבי. אני עדיין הייתי בשוק ממותו של ז'אק.
לא הצלחתי לעכל את זה. ז'אק, שהיה הכי מיומן מביננו בצייד שדים- לא יכול להיות שהוא מת! זה פשוט לא יכול להיות!
זה היה בערך הדבר היחיד שהתרוצץ בראשי כשישבנו מסביב למדורה וחיכינו לונדר ולרינה. זה, והנער ההוא. אחרי שעזבנו את בית הספר, הוא הופיע ואמר שיוכל לעזור לנו. חוץ מזה- כלום.
נאנחתי. כבר נמאס לי משאלות ללא מענה.
מחשבותי נקטעו ע"י איזמו. הוא נראה מופתע לרגע, כשכולם נעצו בו מבטים. אך כעבור כמה רגעים, הוא התאפס על עצמו, ומשך בכתפיו.
"שער גהנה נפתח בעבר. לפני 300 שנים, אם לדייק. אני לא יכול להגיד בוודאות מוחלטת מה התנאים לפתיחתו, בגלל ש: א) אני לא ממש זוכר, ו-ב) בפעם הקודמת הוא נפתח בגהנה, והפעם באסייה. אני לא יודע איך זה ישפיע על התנאים, אז…" הוא משך שוב בכתפיו.
"איך השער נסגר?" שאל רייק.
"בשביל לסגור אותו, צריך להרוס אותו מהצד השני שלו. זה למה אדמונד נמצא כאן, ולא בגהנה."
"אדמונד?"
"המנהל."
השתררה שתיקה במשך דקה, ולאף אחד לא היה מה להגיד. לפתע הרמתי את ידי בהיסוס.
"אממ… אם שער גהנה כבר נפתח, לא כדאי שנזדרז למצוא אותו ולסגור אותו?" שאלתי בהיסוס.
"שער גהנה עוד לא נפתח." זה היה הפעם הנער המסתורי. "השדים כאן הם כול השדים בחיים באסייה, בקרבת מקום. מישהו כנראה אמר להם להתקיף את בית הספר. כנראה עושים את זה בעוד כמה מקומות שציידי השדים מרוכזים בהם." הוא נשען על ידיו, וחייך. "טקטיקה די טובה, הייתי אומר."
לידי, קייטלי רטנה. "לא אכפת לנו אם זו טקטיקה טובה או לא. מי אתה בכלל?" היא שאלה בעצבנות.
הנער רק חייך. "קוראים לי סיימון. אני יודע די הרבה על כול מה שקורה כאן, וחשבתי שכדאי לעזור לכם, בגלל שאתם חברים של ז'אק והכול," הוא אמר במשיכת כתפיים.
"אה הה. ואיך אתה מתכוון בדיוק לעזור לנו?" שאל ונדר בפיקפוק.
"במפקדה הראשית יש די הרבה חומר על השער. ובגלל שאני יודע איפה המפקדה נמצאת, אז חשבתי לעצמי…"
שוב השתיקה המתוחה הזאת. היא התחילה ממש לעצבן אותי.
"אז אולי כדאי שנצא מכאן בהקדם האפשרי לכיוון המפקדה הזאת?" שאלה מיסה. היא נראתה כאילו היא בטחה בו. לי עדיין היו ספקות.
"אתה צייד שדים?" שאלה רינה.
הוא הנהן. אבל… זה הייתי רק אני, או שהוא היסס?
ירייה קטעה את השקט ששרר, והקפיצה את כולנו.


תגובות (5)

יש לי איזו שאלה שטותית שמטרידה אותי…. למה לעזאזל את לא ממשיכה ?!

04/06/2014 21:26

סיפור קטלני אחושרמוטה ממש אהבתי אותו הוא ממש יפה מותח ומלאה אקשן
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי
~חדשה~

04/06/2014 22:48

סוף סוף!!! הגיע הזמן באמת!!!!!
שקט, שקט, להירגע. אני בסדר.
סיימון!! (סמיילי עם לבבות במקום עיניים)
תמשיכי ^^

05/06/2014 09:57

יאיי העלת! אמ…ניחוש..אלווי וזה היה ז'אק שירה ,למה מתת ז'אק למה!!???

בבקשה תעלי בקרוב!

06/06/2014 19:44

יאיאיאי המשכתתת ~
סיימון ^~^
והו.
עכשיוו תמממממממשיכייי

07/06/2014 18:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך