ilana2908
טם טם טם!

בניו של השטן- פרק 34

ilana2908 11/06/2014 624 צפיות 7 תגובות
טם טם טם!

"איזמו!" צעקה קייטלי. "מה לעזאזל אתה עושה?!"
אבל הוא לא הקשיב לה. הוא החזיק את האקדח שלו, וכיוון אותו אל סיימון. מבטו היה קר ואדיש.
"שקרן," הוא סינן. "אתה לא באמת צייד שדים, נכון?"
סיימון נראה מופתע לרגע, אבל לאט לאט הוא התאפס על עצמו. ולהפתעת כולם, הוא צחק.
"יש לך קליטה מהירה, הה?" הוא חייך אליו, אבל יותר חיוך עצוב מאשר חיוך נורמאלי.
"אז מה אתה?" שאלתי לפתע. חיוכו נעלם, והוא סידר את משקפיו.
"ניסיתי להיות צייד שדים, אבל… הם לא קיבלו אותי. רק בגלל שאני חריג."
"חריג?"
"מישהו שלא מתאימים לאף אחד מהמקצועות," הוא הסביר.
"במבחני הקבלה, נכשלתי בכול המקצועות. אחרי עזבתי את האקדמיה ואת בית הספר הפרטי, וניסיתי לחיות כמו אדם רגיל."
הרוח נשבה בשקט, והאווירה הייתה מתוחה. חיכינו שימשיך את סיפורו, מה שקרה אחרי כמה שניות של שתיקה.
"לאחר כמה זמן, הבנתי למה הם קראו לי חריג. הרבה מאוד פעמים מצאתי את עצמי צופה בגוף שלי מחוסר הכרה ממקום אחר בחדר. זה קצת הפחיד אותי בהתחלה, אבל אני מניח שכול אחד היה מגיב ככה אם הוא היה מגלה שהרוח שלו יכולה לצאת מגופו."
אז זה איך הוא קפץ מהמרפסת, ולא נפגע…
איזמו עדיין היה חשדן. הוא הסתכל עליו, כאילו מתכנן איך להרוג אותו.
"טוב, אז זה הסיפור שלי. עכשיו אתה מוכן להניח את האקדח?" שאל סיימון.
בלית ברירה (אחרי שכולם נעצו בו מבטים מאיימים), הוא החזיק את האקדח למקומו. הוא שלח כמה מבטי שנאה אל סיימון, לפני הפנה את מבטו אל המדורה.
לפתע מיסה הזדקפה. "הו, כמעט שחכתי! איזמו, אתה מלך גהנה, נכון? זה אומר שגם רין מלך?" היא שאלה בסקרנות.
רין הרים גבה בהפתעה, אבל אז הניד בראשו. "מלכי גהנה מוכתרים למלכים בגיל 95. אני רק בן 94," הוא אמר.
'רק,' חשבתי לעצמי בגיחוך.
"היי, חברה," רייק הרים את ידו בהיסוס. "אולי כדאי שנחשוב לאן נלך מעכשיו?" הוא הציע.
זה רעיון טוב האמת.
בכמה שעות הבאות ישבו כולנו ותכננו את המסלול שלנו. סיימון הסביר שאביו, שהיה צייד, עבד במפקדה, ולכן הוא ביקר שם כמה פעמים. משמע שהוא יודע איפה זה, ואיפה לחפש את הספרים הדרושים.
כולנו היינו כבר עייפים, ורינה הציעה שנלך לישון.
אבל כשקייטלי צרחה לפתע מכאב, כול העייפות שלי נעלמה.


תגובות (7)

נוררראאאגמייייייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יופי אילנה צ'אן^^

בלופ >

11/06/2014 17:26

    ראית את הפרקים החדשים?

    11/06/2014 17:39

    קסה לאאאא
    אע לפני שאנייי אשכח.
    הרשימה הלכה לי פאקינג לאיבוד בקלסר מתמטיקה .
    פשוט לא .

    11/06/2014 17:46

די!!! למתוח אותי כבר , אני במתח :(
תמשיכי היום? בבקשה!!!

11/06/2014 18:53

תמשיכי עכשיו!!!
אגב, העלתי פרק ^^

11/06/2014 18:59

די!!!!!!!!!!!!! איזומו צריך חברה שתוציא אותו מהאדישות שלו.
אעהאעאהאעה זה יהיה כל כך חמוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ^_^

13/06/2014 14:09

נוו מתי את ממשיכההה??

22/06/2014 19:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך