uta
פרק דיי קצר, מקווה שתאהבו בכל מקרה ^^

בני האלמוות ספר I: המלחמה מתחילה- פרק 5

uta 20/06/2015 633 צפיות 8 תגובות
פרק דיי קצר, מקווה שתאהבו בכל מקרה ^^

פרק 5: בן האלמוות – זירו

– נקודת מבט ג'וש –
בעזרתו של טאו הצלחתי, הצלחנו, להבין טוב יותר על זירו ועל העולם הזה שנקלענו אליו. כנראה גם שלא במקרה. התקדמנו ישירות לעבר המקום בו נמצא זירו, טאו יכול היה להריח את דם האלמותי שלו באוויר לפי מה שהוא סיפר לנו.
זה היה מאין בקתה קטנה כזו, מעליה היה שלט שעליו כתוב 'בר הסוחרים' הכניסה הייתה דיי רעועה והמקום היה דיי שומם. יצא לי ולג'ייס ללכת באזור המון פעמים אבל לא יצא לנו לראות את המקום הזה.
אני וג'ייס העפנו מבטים אחד כלפי השני ודיי הסתתרנו מאחוריי גבו של טאו.
"זוכרים מה שאמרתי לכם על אמונה?" שאל מבלי לטרוח להסתובב אלינו כשהוא מדבר, "יאפ" אמר ג'ייס, כמובן שהוא יזרוק את הערה הזו.
"תביטו בשלט שוב." אמר והתקדם לעבר הדלת הרעועה, על השלט היה כתוב הפעם 'בר היצורים'.
הוא פתח את הדלת, יותר בעט בה אבל נזרום.
המבטים נתלשו לעברינו, אני וג'ייס התקדמנו באיטיות, מתפללים שהיצורים שנמצאים שם לא יחסלו אותנו סופית, טוב לפי המראה של ג'ייס היה נראה שהוא חושב כמוני.
מצחו מכווץ ועיניו דיי סגורות.
הוא אף פעם לא מודה שהוא מפחד, הוא תמיד ייתן את כל הסיבות האפשריות לכך שהוא לא מפחד.
האנשים היו נראים דיי כמו אנשים רגילים, ניסיתי להבין מה בדיוק שונה בהם מבני האדם, זאת אומרת אנחנו, זאת אומרת – לא משנה.
ג'ייס לעומת זאת חיפש עם עיניו את זירו, החזרתי את מבטי לעבר הבר ואז ראיתי אותו. הוא ישב על כיסא גבוה עשוי עץ, גבו מופנה כלפינו אך עדיין אפשר היה לזהות אותו.
שאר האנשים המשיכו להתעסק במה שהם לא עושים ואנחנו צעדנו לעברו.
"כמובן שזה אתם.." הוא אמר ולגם לגימה אחרונה מהכוס,
"זירו.." אמר ג'ייס וכיווץ את אצבעותיו לאגרוף כמוץ. אם זירו הוא בן אלמוות אז אגרוף מג'ייס לא יהיה זה שיעצור אותו. אנחנו עדיין לא יודעים לגמרי להפעיל את הכוחות שלנו בכדי להגן על האור, איך טאו רוצה שנחסל עכשיו בן אלמוות כנראה חי כפול חמש מכל תוחלת החיים שלנו?
רואים שלג'ייס זה לא כל כך הפריע. הוא לא כל כך בן אדם של מחשבות, אלא יותר של מעשים.
"ידעתי שתמצאו אותי." הוא אמר והסתובב לעברינו, למרות שהוא בן אלמוות הוא עדיין דיי היה עם ראש מורכן מעט. "וגם ידעתי שהם ימצאו אתכם.." הוא אמר וכיווצתי את עיניי בלא הבנה, לפתע הדלת נפרצה אני וג'ייס הסתובבנו בהפתעה,
אבל לטאו זה לא כל כך עניין.
שלושה שוטרים נכנסנו כולם מפנים את האקדחים השחורים שלהם כלפינו, "הוא בורח.." לחש טאו, אם הוא ירוץ במהירות על טבעית של ערפדים הם ישר יבינו שמשהו לא בסדר, טאו התרחק מאיתנו לאט לאט וכשהיה דיי מרוחק מאיתנו הוא נעלם בריצה על טבעית.
"ג'וש וג'ייס מקרטני אתם עצורים באשמה לרצח המוני, כל דבר שתאמרו ישמש נגדכם בבית המשפט, יש לכם את הזכות לשמור על שתיקה. אם לא תממנו לעצמכם עורך דין המדינה תממן לכם," המפקד שלהם אמר בעוד שהשניים האחרים מתנפלים עלינו, לא הצלחתי לקלוט כל כך את פניו של המפקד.
"יש לכם טעות!" קרא ג'ייס בעוד שאני רואה איך אוזקים אותו ואותי ומצעידים אותנו למחוץ לבר, אל תוך הניידת שלהם.


תגובות (8)

פרק מצויין, מדרגת חמש :)

20/06/2015 21:50

המשך!!!!!!!!! פרק יפההההה

20/06/2015 22:41

אהבתי!!!

20/06/2015 23:59

אהבתי!

21/06/2015 13:47

אהבתי מאוד את הפרק :)
חוץ ממשהו אחד קטן:
"הוא ישב על הכיסא מעץ הגבוה…" לי זה נשמע/נקרא פשוט לא הגיוני, זה לא מסתדר לי ברצף של המשפט. אולי אם היית כותב: "הוא ישב על כיסא העץ הגבוה…" או "הוא ישב על כיסא גבוה מעץ…" אבל צורת הכתיבה הזאת פשוט לא נכונה…
מקווה שלא העלבתי אותך, זו לא הכוונה…
בכל מקרה, תמשיך!!!

21/06/2015 16:17
    uta uta

    תיקנתי, תודה רבה!

    21/06/2015 16:19

אני יכול להביא דמות?פשוט הבאתי דמות אבל היא לא הגיעה לפה..כי המחשב שלי נכבה…

21/06/2015 20:54

פרק יפה:)
התיאורים טובים, וזה נראה לי די פזיז מצידם להכנס, ונראה שג'וש יודע את זה, אז למה הוא נכנס, ולמה טאו מאפשר להם?
מצטערת שאני חופרת אבל הסיפור הולך מהר מידי.
-מרגישה רע לכתוב בעיקר בקורת, אבל ככל שסיפור טוב יותר דברים קטנים מפריעים לי בו, ממ אין לי דוגמה טובה, חוץ מזה שככל שמשהו בהיר רואים עליו כתמים יותר טוב… מקווה שלא פגעתי או משהו…-
מחכה להמשך:)

22/06/2015 00:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך