uta
אז החבורה גילתה מה משמעות המספר שלוש ומי הוא הערפד המכני! מקווה שאהבתם :)

בני הלילה: היוצרים פרק 4: מציאת הזהות

uta 27/07/2015 636 צפיות 3 תגובות
אז החבורה גילתה מה משמעות המספר שלוש ומי הוא הערפד המכני! מקווה שאהבתם :)

פרק 4: מציאת הזהות

– ג'סיקה –
עברו מספר ימים מאז שמצאנו את היומן, קראתי את כולו ולא היה אזכור על זהותו של הערפד המכני. שכבתי במיטה בעצלנות, כף ידי מחבקת ומצמידה את הספר אל חזהי.
"מה זה שלוש?" שאלתי את עצמי באי הבנה, מנסה לחשוב כמו אימי. האימא שבכלל לא הכרתי, שמחפשת את הכותבת של היומן ויודעת על זהותם של היוצרים ושל כל היצורים בעיירה.
דפיקה על הדלת נשמעה, הכרחתי את עצמי לגשת אל הדלת ולפתוח אותה. "אליס." אמרתי וחייכתי אליה חצי חיוך, הייתי תשושה.
היא אחזה בכמה ספרים, דיי כבדים וגדולים. היא התקדמה אל השולחן שלי והניחה שם את כל הספרים, מנקה את כפות ידיה מהאבק. "מה זה?" שאלתי והתקדמתי לעבר השולחן,
"אוקי אז קראתי עמוד שלם על המספר שלוש בספר שכתב מתמטיקאי אחד על מספרים טבעיים. חיפשתי קצת על המספר שלוש וחיפשתי גם על היהדות בשבילך על המספר שלוש- שלושת האבות ובנוסף ה' אמר כי טוב פעמיים ביום השלישי." היא אמרה במהירות ונזרקה על המיטה,
"ולא מצאתי שום דבר שנותן איזה שהוא נתון על זהותו של הערפד המכני, או בכלל על יצור מסויים." נאנחתי והתיישבתי בקצה המיטה.
לפתע הדלת נפתחה בשנית, הפעם ביותר מהירות. כריס הופיע כאשר הוא מתנשף במהירות ומזיע מעט.
"אתה בסדר, מה קרה?" שאלתי וקמתי אליו, אליס קמה על רגליה גם. ארשת פניה הייתה מותשת ועייפה. לא מה שמצפים מערפד בן שלוש מאות שנה. הוא לא הגיב לדברינו. רק לקח נשימה עמוקה וקרע את שרוולו הימיני. זרועו השרירית להפליא הופיעה מולנו ועליה קווים שחורים ודקים, מסתלסלים ועוברים זה דרך זה. עיניה של אליס נפערו בתדהמה בדיוק כמו לי. זה היה נראה כמו ציור קל שנוצר ממכחול דק.
"מה זה?" שאלתי ונגעתי בזרועו, חום גופי עלה מעט. עדיין כריס מאוד מושך.
"זה הופיע אצלי לפני כמה ימים, רציתי להיות בטוח שאני לא סתם חולם. הראתי את הקעקוע לאריק, הוא עכשיו מחפש קצת על הקעקוע הזה." הוא אמר והתיישב על המיטה, עברתי עם האצבע על קו מסוים ועל כל דרכו. כריס הביט בי ואז בזרוע, לפתע אותיות הופיעו על הזרוע. עורו נצרב מעט
"ובאותו יום שזה הופיע הוא גם כתב לי להציל אותך מתומאס." הוא אמר והביט הפעם במה שכתוב. 'ערך נומרולוגי.'
"ערך נומרולוגי?" שאלה אליס, היא איננה הבינה וגם אני לא. לפתע האותיות דהו ונעלמו.
"הקעקוע הזה הוא מין מפה לאנשהו." אמר בוודאות,
"אתה חושב שזה למקדש? אתה יודע, אתה עדיין המחפש." אמרתי, הוא נד בראשו. "הדם שלי הוא הדרך אל המקדש. וג'רמי לא קיבל מספיק דם בשביל למצוא את המקדש אז הוא כבר לא מהווה איום."
"אז לאן המפה הזו מובילה?" שאלה אליס. לפתע נפל לי האסימון. הבטתי בספרים, כולם דיברו על שלוש, הפתק שאימי כתבה הוא שזהות הערפד המכני – 3. מה שאומר שמי שהערך הנומרולוגי שלו הוא שלוש,
הוא הערפד המכני.
עדכנתי את אליס ואת כריס בדברים ומיד היא רצה אל המחשב, היא החלה להקליד במהירות על המחשב, מחפשת ב'גוגל' מספר נומרולוגי שלוש.
"אוקי הנה רשימת שמות שכולם בעלי ערך נומרולוגי שלוש." היא הדפיסה את הרשימה, מיד לקחתי את הדף ועברתי על השמות.
ידעתי את השם של מי אני מחפשת. השם שלו הופיע שם.
"חייבים למצוא את תומאס. הוא הערפד המכני." אמרתי ונתתי להם לראות את שמו.


תגובות (3)

מגניב!!!
רק שאלה אחת- מה זה 'ערך נומרולוגי'?
תמשיך!!!^^

27/07/2015 18:15
    uta uta

    ערך נורמולגי זה כאילו מספר שאומר לפי השם שלך איזה אישיות יש לך. יש כאלה שמאמינים בזה וכאלה שלא.

    27/07/2015 18:17

אהבתי מאוד!! הלכתי לקרוא את ההמשך!

30/07/2015 00:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך