uta
מקווה שתאהבו ^^

בני הלילה: היוצרים פרק 7: חיפוש אחר האגדה

uta 28/07/2015 679 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו ^^

פרק 7: חיפוש אחר אגדה

– ג'סיקה –
היינו בחדר של אימי, אני היא ואליס. שלושתנו יושבות ומביטות בקיר מלא התיאוריות.
"לפי מה שכתוב בסוף הספר זה שהיוצרים מצאו אותה, היא גם מבקשת לחסל את הערפד המכני.." אמרה אימי ועברה עם אצבעה על השורות בקריאה רופפת. הבטתי באותיות, כולם היו מסולסלות ומסודרות. נכתבו בעט שחור דק.
"יש משהו אחד שלא הצלחתי להבין, בכל כמה עמודים כתוב בקצה הדף.." היא אמרה והעבירה את העמודים במהירות ונעצרה על דף אחד. בקצה היה כתוב משהו בשפה לא מזוהה, "יש כמה מילים, אני מניחה שזה מאותו שפה."
"איזו שפה זו?" שאלתי מביטה במילה, אימי כתבה אותם בעודה מביטה כיצד לכתוב אותם.
"לטינית." שמעתי קול מקצה החדר, זה היה אריק. הוא נשען על המשקוף והביט בי. שיערו השחור חלק נופל מעט על עיניו הכחולות בהירות. שפתיו הדקיקות נעו בהתאם לדיבורו. הוא נכנס לחדר ולקח מאימי את הטוש השחור איתו כתבה את המשפטים.
הוא מחק את מה שהיא כתבה בכך שעבר על המילה בקו שחור וכתב מעליה במהירות ובצורה מדהימה. הוא הניח את הטוש על השולחן והתיישב על המיטה. ליד אליס.
היא טיפה האדימה אך הוא לא ייחס לזה חשיבות, רק הביט במילים.
"מצאו את שלושת הנבחרים." הוא אמר והביט בנו, אליס ואני לא הבנו דבר. אך נראה כאילו אימא שלי ידעה משהו. "שלושת הנבחרים.." היא אמרה ונשענה על השולחן,
"שמעתי אגדה ,בזמן החיפושים אחר מידע על היוצרים, על שלושה יצורים אשר יחדיו הם שלושת הנבחרים. האגדה סיפרה כי הם נועדו למגר את הרשע בעולם." אמרה ושילבה את ידיה באי נוחות.
"זה סיפור שמספרים לכל ילד יצור כשהוא קטן. זה סתם מיתוס, אגדה." אמר אריק בעקשנות.
"זה הסיכוי היחידי שיש לנו." אמרתי וקמתי על רגליי,
"לרדוף אחרי אגדה?!" הוא קרא בעצבנות, אני לא יודעת מה נכנס בו אבל הוא עצבני מאוד. הוא יצא מהחדר וטרק את הדלת. מיד הלכתי אחריו. הדלת של ביתי נסגרה ומיד רצתי לשם. פתחתי אותה וראיתי אותו הולך משם. "חכה!" קראתי, הוא נעצר והביט בי.
מיד רצתי לעברו וכשהייתי מספיק קרובה נעצרתי. "אתה מוכן להסביר לי למה אתה ככה?"
"ככה איך?" שאל,
"ככה. עצבני ותוקפני." אמרתי לו, הוא לקח נשימה עמוקה ונאנח. "אני חלמתי חלום על כך שאנחנו מפסידים. אליס תומאס וכריס מתים, אני נמצא בתא של היוצרים ואת עכשיו אצליהם." הוא אמר ונזכרתי בדיוק בחלום שהיה לי על אותו הדבר.
"זה רק חלום." אמרתי, מנסה לשכנע את עצמי גם שזה רק חלום. "לפעמים חלומות מתגשמים." הוא אמר, פוסע צעד אחד לכיווני, חום גופי עלה וליבי האיץ. אני לא יכולה להיות מאוהבת גם בתומאס וגם להידלק על שני אחיו. "ברוב הפעמים הם לא." לחשתי, הוא הניח את כפות ידיו על לחיי. אחריי שתיקה מביכה מיד אמרתי
"יש לך אולי רעיון אחר חוץ משלושת הנבחרים?" שאלתי ומיד הוא הוריד ממני את ידיו. "אה.. כן. אפשר למצוא את הנשק העל טבעי. היוצרים הם אולי יצורים ואולי אנושיים אבל זה יהרוג אותם על בטוח." הוא אמר,
"זה רעיון דיי טוב. אבל אנחנו עדיין זקוקים לתוכנית ב' של שלושת הנבחרים." אמרתי, הוא נד בראשו.
"אימא שלך שמעה רק חלק מהאגדה עליהם. מסופר גם כי בליקוי החמה הם יופיעו ויביסו את הרשע הקיים." הוא שילב את ידיו ושריריו התקשו מעט.
"מתי יש ליקוי חמה?" שאלתי, הוא הביט בי ואמר
"עוד שלושה ימים."


תגובות (2)

אני אוהבת ליקויי חמה!!!
תמשיך!!!
אריק מעצבן אותי…

28/07/2015 15:05

מאיפה אריק הופיע פתאום?
אהבתי א הפרק, ולצערי זהו סוף המרתון בשבילי, ועכשיו אצטרך לחכות כמו כל קורא אחר להמשך.. באסה.
אז תמשיך מהר, כדי לא לבאס!

30/07/2015 00:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך