TamarXD
היי חברה, הנהר הקסום הוא אמיתיXD
צירפתי לכם כתבה מעניינת: http://www.mako.co.il/hix-nature/Article-bb768ccbaaf4141006.htm

ממליצה לקרוא, ולראות את התמונות! זה מדהים!
יום מקסים לכולם!

בעולם אחר: פרק 4 "הסוף?"

TamarXD 27/09/2013 738 צפיות 2 תגובות
היי חברה, הנהר הקסום הוא אמיתיXD
צירפתי לכם כתבה מעניינת: http://www.mako.co.il/hix-nature/Article-bb768ccbaaf4141006.htm

ממליצה לקרוא, ולראות את התמונות! זה מדהים!
יום מקסים לכולם!

כל אחד מהילדים נלקח לנחל אחר, וונוס נלקחה לנחל הדרומי.
וונוס המפוחדת הבינה שזה נגמר, והכל באשמתה.
היא נזרקה באכזריות אל המים הקרים, טיפות מים ניתזו לכל עבר. הרובוט המרוצה שיפשף את ידיו בערמומיות , הסתובב, והלך משם.
וונוס החלה שוקעת במעמקי הנהר, מניחה לדגים וחיות אחרות לאכול את גופה.
כך עברו חודשים, גופתה של וונוס עברה ימים, אוקיינוסים, נהרות, נחלים, מפלים ואגמים.
עד שהגיעה לנהר המכונה **"הנהר הקסום", אשר בפיליפינים, הנהר לא מחובר לשום אגם אחר, אך יש בו מים צלולים ונקיים, תושבי המקום מאמינים כי הנהר נבנה על ידי בתולות ים ושדונים. סגולתו של הנהר היא חיים ארוכים יותר, אך עדיין לא בדקו עם זה נכון. הפיליפינים הפך למקום בסיכון, רבים חושבים שבני אדם עוד מתגוררים שם, והם היחידים ששרדו את האסון הגדול- בזכות הנהר הקסום. וונוס שכבה שם, במעמקי האגם היפהפה. וככה עברו עוד ימים, ועוד ימים….
עד שיום אחד, גל הדף חזק ובוהק הופיע באגם, מתוך הצללים, נראתה דמות יפהפייה, שיערה הארוך והשחור טבל במים הכחולים, אך הוא לא נרטב, עיני החתול הסגולות שלה ברקו, היא כרעה על ברכיה, הניחה את ידה על גופה של וונוס, ונעלמה.
וונוס שפשפה לפתע את עיניה, וקמה מן המים.
וונוס לא זכרה דבר מעברה, לא את חבריה, לא את מורתה, לא את הרובוטים, לא את אופל… כלום!
היא אפילו נראתה שונה, בגלל ההשפעה של המים, שיערה הג'ינג'י המתולתל, הפך כחול, עינייה החומות הפכו לכחולות, עורה הבהיר השתזף, והנמשים על פניה נעלמו.
"היי תראו! בתולת ים!" הופיע לפתע ילד קטן.


תגובות (2)

יואו הנהר הזה נראה כמו ציור…והסיפור ממש יפה תמשיכי :)

27/09/2013 06:50

המשך!

29/09/2013 05:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך