ברוכים הבאים לבית הספר למלאכים טובים – עונה 1 – פרק 1 חלק 1

time machine123 13/03/2016 822 צפיות 2 תגובות

שמעתם פעם שישנו בית הספר למלאכים? אם אתם לא מכירים את הבית ספר הזה, אז אני כן מכיר את הבית ספר למלאכים טובים שקיים בין גבולות המרומים. מה מלמדים בבית הספר למלאכים טובים? את מעשי האדם בודקים ורושמים בתוך המחברות.
המלאך רפאל עף בחלל המסדרון של בית הספר ופגש במלאך גבריאל. מה הוא עשה פה? הוא בא ללמוד או לשחק? או שתקנון בית הספר אינו מזיז לו כלל. התפקיד המרכזי שהוא ממונה עליו זה להיות אחראי על הרפואה.
" שלום לך, אתה בהפסקה? או שאתה מבזבז את זמנך לחינם. אנחנו השליחים של האלוהים ומאיתנו מצפים לטוב ביותר. סלח לי אם אגיד את זה. אין לנו מה לעשות פה אם אנחנו מבזבזים את זמננו סתם. לא עדיף שתעשה משהו מועיל למען טובת הכלל?" שאל המלאך רפאל בחוסר הבנה.
" הממ, המלאך רפאל. אני האחראי על הגבורה ועל האהבה ועל החלומות. אולי שכדאי שתתעסק עם עצמך מאשר עם אחרים? " אמר המלאך גבריאל ונעלם.
הוא הסתובב במסדרון בלי לדעת שמנהל בית הספר למלאכים טובים נמצא בסביבה. הוא נכנס לכיתה וכל האורות היו כבויים. הוא הדליק את כל האורות באחת.
" מה אתה עושה פה?" שאל המנהל בכעס, " הסתובבות מאין זו הינה עבירה על תקנון התנהגות, ממך אני מצפה להישמע להוראות כאן בבית הספר. הבית ספר לא נועד כדי להשתעשע. פה לומדים להיות מלאכים טובים." חזר והדגיש את דבריו.


תגובות (2)

ואוו מדהים !!! אהבתי מאוד מוזמנת לקרוא את מה שכתבתי

13/03/2016 12:05

תודה רבה ):

13/03/2016 12:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך